Peda³y zbyt blisko ziemi

Data: 2013-05-22 23:43:57
Autor: Malix
Peda³y zbyt blisko ziemi
Witam!
Posiadam problem z moim rowerem - ma on zbyt niski prze¶wit.
Rama to Leader Fox Evolution 2012, przerzutki i korba Shimano Alivio.
Gdy ustawiê peda³y tak, ¿eby by³y w "pionie", to mam prze¶wit pomiêdzy peda³em a ziemi± mo¿e 5cm.
Macie jakie¶ pomys³y jak daæ sobie z tym radê?

ps. Teraz trochê siê ¶pieszê, wiêc pó¼niej napiszê wiêcej i dodam zdjêcia.

Data: 2013-05-23 08:54:01
Autor: z
Peda³y zbyt blisko ziemi
W dniu 2013-05-23 08:43, Malix pisze:

Macie jakie¶ pomys³y jak daæ sobie z tym radê?

Hm... W podstawówce wpad³em na genialny pomys³ ¿eby do damki któr± je¼dzi³em za³o¿yæ widelec od ukrainy.
Ale to by³y inne czasy, teraz trzeba zapytaæ wujka google bo takie genialne pomys³y dzieciakom ju¿ do g³owy same nie przychodz± ;-)

Data: 2013-05-23 09:00:35
Autor: bans
Peda³y zbyt blisko ziemi
W dniu 2013-05-23 08:43, Malix pisze:

Gdy ustawiê peda³y tak, ¿eby by³y w "pionie", to mam prze¶wit pomiêdzy peda³em a ziemi± mo¿e 5cm.
Macie jakie¶ pomys³y jak daæ sobie z tym radê?

Poczekamy na zdjêcia.

http://www.online-kola.cz/leader-fox-evolution-2012-952.html - to ten?

Na zdjêciach producenta ten model wygl±da OK. Czy twój rower ma ten sam osprzêt (konkretnie - widelec)?

--
bans

Data: 2013-05-23 02:24:04
Autor: Olivander
Peda³y zbyt blisko ziemi
W dniu 2013-05-23 08:43, Malix pisze:
> Macie jakie� pomys�y jak da� sobie z tym rad�?
najpro¶ciej polubiæ, przyzwyczaiæ siê. ;-)

mówiê serio

pogadaj z jakim¶ je¿d¿±cym na ostrym kole - na tych rowerach to normalne, trzeba uwa¿aæ na zakrêtach

mam te¿ Pelikana (taki sk³adak historyczny) na nim to absolutnie normalne, ¿e wchodz±c w zakrêt trzeba ustawiæ peda³y tak by nie zawadzaæ o ziemiê.

o!

Data: 2013-05-23 14:48:37
Autor: niebieski
Peda³y zbyt blisko ziemi
[...]