Pederaści molestowali "syna"

Data: 2013-04-03 20:39:00
Autor: abc
Pederaści molestowali "syna"
Opieka społeczna w Wielkiej Brytanii ignoruje problemy, jakie napotykają
dzieci wychowywane przez pary homoseksualne.

Gdyby mój ojciec był heteroseksualistą brytyjskie służby od razu
zareagowałyby na nadużycia seksualne, których dopuszczali się względem mnie
moi opiekunowie - twierdzi 23-letni dziś Andy Cannon, który zdecydował się
opowiedzieć o swym losie.

W wieku 9-lat został adoptowany przez homoseksualną parę. Już rok później
okazało się, że jego opiekunowie są pedofilami.

Choć wielokrotnie informował opiekę społeczną o nadużyciach, ta nie dawała
mu wiary, by nie psuć reputacji "homoseksualnych rodziców".

Molestowali go przez 8 lat. Dopiero dziesięć lat później Andy zdołał
postawić swych wychowawców przed sądem. Zostali skazani za pedofilię na 2,5
roku więzienia.

http://pl.radiovaticana.va/news/2013/04/02/londyn:_homo-rodzice_molestowali_"syna",_opieka_społeczna_ni/pol-679134

Data: 2013-04-03 21:55:13
Autor: Grzegorz Z.
Łgarstwa Frondy
W wieku 9-lat został adoptowany przez homoseksualną parę. Już rok później
okazało się, że jego opiekunowie są pedofilami.

Gówno prawda. Pederaści mogą adoptować dzieci w UK dopiero od 2006 roku.

Fronda łże powtarzając cudze łgarstwa.

--
"Niech będzie przeklęty bóg ojciec i syn i duch i matka najświętsza i całe
królestwo niebieskie!"

Data: 2013-04-03 21:59:39
Autor: u2
W dniu 2013-04-03 21:55, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Co, prawda kluje tobie w oczy pederasto ? ...-;)

Data: 2013-04-03 22:09:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 03 Apr 2013 21:59:39 +0200, u2 napisał(a):

[...]

To nie jest ani prawda, ani pół prawda, ani ćwierć prawda tylko gówno
prawda.

http://www.mojawyspa.co.uk/artykuly/14719/Homoseksualisci-w-Anglii-moga-adoptowac-dzieci

Poza tym wierzącym dobrze jest przypomnieć że św.Paweł wymienił pederastów
i kłamców jednym tchem jako tych którzy "nie odziedziczą Królestwa Bożego".

Data: 2013-04-03 22:13:02
Autor: u2
W dniu 2013-04-03 22:09, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
>>

>Co, prawda kluje tobie w oczy pederasto ? ...-;)
To nie jest ani prawda, ani pół prawda, ani ćwierć prawda tylko gówno

Prawda jest taka, ze juz od samego poczatku adopcji przez pedalow dzieci zaczelo sie pedofilstwo. Wystarczy prosta arytmetyka, aby to udowodnic, ale ty nie umiesz liczyc nawet do dziesieciu pederasto ze sztetina...-;)

Data: 2013-04-03 22:15:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 03 Apr 2013 22:13:02 +0200, u2 napisał(a):

> [...]

Prawda jest taka, ze juz od samego poczatku adopcji przez pedalow dzieci zaczelo sie pedofilstwo. Wystarczy prosta arytmetyka, aby to udowodnic, ale ty nie umiesz liczyc nawet do dziesieciu pederasto ze sztetina...-;)

Poza tym w podobnych przypadkach gdy sprawa dotyczy np. molestowania dzieci
przez księży wasi zawsze podnoszą zarzut że "jak to, po tylu latach nagle
odzyskali pamięć?"

Data: 2013-04-03 22:24:48
Autor: u2
W dniu 2013-04-03 22:15, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
przez księży wasi zawsze podnoszą zarzut że "jak to, po tylu latach nagle

Nie weksluj zgrzesiu ze sztetina, tutaj jest o pedofilii wsrod pedalow adoptujacych dzieci a nie wsrod klechow....-;)

Pederaści molestowali "syna"