Pederaści olewają swoich partnerów

Data: 2013-02-09 19:37:45
Autor: abc
Pederaści olewają swoich partnerów
Około 10% homoseksualistów Kinseya przyznało, że praktykuje "złote deszcze"
(picie lub pozwalanie na oblewanie się moczem).

W największym badaniu środowisk homoseksualistów 23% przyznało, że
praktykuje seks urynowy. W największym wyrywkowym badaniu zachowań
homoseksualistów 29% przyznało, że uprawia seks urynowy.

W badaniu zachowań 655 homoseksualistów w San Francisco tylko 24% przyznało,
że w ostatnim roku byli monogamiczni. 5% monogamicznych homoseksualistów
piło mocz, 7% praktykowało wkładanie pięści lub przedmiotów do odbytu, 33%
konsumowało fekalia poprzez kontakty analno-oralne, 53% połykało spermę, 59%
w poprzedzającym badanie miesiącu miało kontakt ze spermą w odbycie.

http://www.pch24.pl/medyczne-konsekwencje-praktyk-homoseksualistow,12041,i.html

Data: 2013-02-09 14:43:24
Autor: glob
On 9 Lut, 19:37, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Mocz też ....o rany całą kanalizacje przyniosłeś/ całe szczęście że
ukąszeni przez węże tego nie czytają, bo mocz/amoniak/ ratuje życie po
ukąszeniu/.  A myślisz że hetero tego nie robią, robią, w o wiele
szerszej skali bo jest ich dużo więcej.
 Tak więc jako znawca od spraw seksualnych ci powiem, że jeśli oboje
partnerów to odpowiada, to nie jest to zboczenie.
 Co ty tak tego pyska ludziom w majty ciągle wkładasz, wieź sobie
poruchaj to ci minie, łapy innym do majtek wtykać, bo to już jest
zboczenie.

Data: 2013-02-09 14:59:26
Autor: glob
On 9 Lut, 23:43, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
On 9 Lut, 19:37, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

 Co ty tak tego pyska ludziom w majty ciągle wkładasz, wieź sobie
poruchaj to ci minie, łapy innym do majtek wtykać, bo to już jest

Acha..homki kochają swoich partnerów, z tej prostej przyczyny że seks
uprawiają, a on jest więziotwórczy emocjonalnie/ jedna z silnych
więzi/.
 Związki tylko z takiej przyczyny się rozpadają bo są prześladowani,
bo trudno jest utrzymać związek jak głupi sąsiedzi plują/katolicka
miłość bliźniego/.

Data: 2013-02-10 11:39:21
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:e61126af-c869-4e15-a76a-bc5f94a4daa7fv9g2000vbb.googlegroups.com...

[...]

Niech się pierdolą pedały w szafie i ani mru, mru... z tym na ulicę...

Data: 2013-02-10 02:42:58
Autor: glob
On 10 Lut, 11:39, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:e61126af-c869-4e15-a76a-bc5f94a4daa7fv9g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
> miłość bliźniego/.

Niech się pierdolą pedały w szafie i ani mru, mru... z tym na ulicę...

Homofobia jest wyleczana i jak ktoś szkodzi społeczeństwu jest
antyspołeczną patologią, jak komuś zaburzeńcu krzywdę zrobisz to sąd
zmusi ciebie do leczenia.

Data: 2013-02-10 11:51:50
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7e78bb2c-cf60-485b-9bf0-f3b5a6d53faee11g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

Homofobia jest wyleczana i jak ktoś szkodzi społeczeństwu jest
antyspołeczną patologią, jak komuś zaburzeńcu krzywdę zrobisz to sąd

Pederastię napewno da się uleczyć, np. lobotomią...

Data: 2013-02-10 03:00:39
Autor: glob
On 10 Lut, 11:51, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:7e78bb2c-cf60-485b-9bf0-f3b5a6d53faee11g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]
> zmusi ciebie do leczenia.

Pederastię napewno da się uleczyć, np. lobotomią...

Jest niewyleczalna bo taki jest od urodzenia, a homofobia to patologia
społeczna, zaburzenie psychiczne pochodzenia nerwicowego , występuje
najczęście na zaburzonej wsi , gdzie burok zdegenerowany nie potrafii
żyć w społeczeństwie i z tych lęków roi sobie wrogów.

Data: 2013-02-10 12:14:17
Autor: No pasaran
[...]

W dupie byłeś i gównio widziałeś. Nad pederastią powinno się studia prowadzić i próbować leczyć...
Takie postępowania jak twoje prowadzi w prostej linii do patologii. Wyobraźmy sobie, że społeczeństwo dało sobie wmówić, że pederastria to normalność i każdy głąb kapuściany będzie chciał tej "normalności" od tej pory spróbować... To się zacznie przekładać w genach na następne pokoleia i z czasem będziemy mieli w społeczeństwie więcej pedałów jak heteroseksualnych. I społeczeństwa same by się zlikwidowały... Chyba, że pedały by zaczęto produkować z próbówki i zamrożonych zarodków. W sumie do tego wszystko zmierza, niewolników można i tak i tak wyporodukować...

Data: 2013-02-10 03:18:19
Autor: glob
On 10 Lut, 12:14, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> Jest niewyleczalna bo taki jest od urodzenia, a homofobia to patologia
> spo eczna, zaburzenie psychiczne pochodzenia nerwicowego , wyst puje
> najcz cie na zaburzonej wsi , gdzie burok zdegenerowany nie potrafii
> y w spo ecze stwie i z tych l k w roi sobie wrog w.

W dupie by e i g wnio widzia e . Nad pederasti powinno si studia
prowadzi i pr bowa leczy ...
Takie post powania jak twoje prowadzi w prostej linii do patologii.
Wyobra my sobie, e spo ecze stwo da o sobie wm wi , e pederastria to
normalno i ka dy g b kapu ciany b dzie chcia tej "normalno ci" od tej
pory spr bowa ... To si zacznie przek ada w genach na nast pne pokoleia i
z czasem b dziemy mieli w spo ecze stwie wi cej peda w jak
heteroseksualnych. I spo ecze stwa same by si zlikwidowa y... Chyba, e
peda y by zacz to produkowa z pr b wki i zamro onych zarodk w. W sumie do
tego wszystko zmierza, niewolnik w mo na i tak i tak wyporodukowa ...

Obrzydliwą zaburzoną patologią antyspołeczną jest homofobia, co widać
że drugi Mengele nam tu się prezentuje.

Data: 2013-02-10 12:21:55
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:55e10945-4b96-42fe-b45f-ba193a6dfab3o5g2000vbp.googlegroups.com...

> [...]

tego wszystko zmierza, niewolnik w mo na i tak i tak wyporodukowa ...

Obrzydliwą zaburzoną patologią antyspołeczną jest homofobia, co widać

Nie ruszają mnie te zboczone slogany o homofobii, żydofobii itp. talmudyczne teksty wykolejeńców... Pederastia jest zaburzoną patologią i jest to oczywisty fakt...

Data: 2013-02-10 03:50:43
Autor: glob
On 10 Lut, 12:21, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:55e10945-4b96-42fe-b45f-ba193a6dfab3o5g2000vbp.googlegroups.com...

> [...]

Nie ruszają mnie te zboczone slogany o homofobii, żydofobii itp. talmudyczne
teksty wykolejeńców... Pederastia jest zaburzoną patologią i jest to

Faktem jest że jesteś chorą patologią i co z tego że ciebie to nie
rusza, i tak pierodolec we łbie kwitnie.

Data: 2013-02-10 12:52:26
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 12:50, glob pisze:
[...]

E tam, ty jestes wiekszym zbokiem pederasto glomb...-;)

Data: 2013-02-10 13:40:06
Autor: No pasaran

"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news
> [...]

oczywisty fakt...

Faktem jest że jesteś chorą patologią i co z tego że ciebie to nie
rusza, i tak pierodolec we łbie kwitnie.

Jesteś zboczeńcem głąb, masz zadatki na pedofila, jesteś niebezpieczny. Z tego co wiem, indoktrunujesz swoimi zaburzeniami dzieci, ty jesteś niebezpieczny dla tych dzieci... Jeżeli ty tę swoją wykolejoną ideologię dzieciom wciskasz, nazywając to zabawą w psychologię, to trzeba cię do kicia wsadzić...

Data: 2013-02-10 04:57:48
Autor: glob
On 10 Lut, 13:40, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news

> [...]

dzieciom wciskasz, nazywając to zabawą w psychologię, to trzeba cię do kicia

Tacy jak ty stają się pedofilami, bo jak chce się gwałcić ludzi jak
powinni żyć, to seks idzie za psychiką i gwałci się niewinnych lub
zwierzęta. Dlatego wiocha to oaza zboczeńców.

Data: 2013-02-10 14:18:17
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f33bbc71-6131-4f69-9da7-29c5dfacdaf5r8g2000vbj.googlegroups.com...

> [...]

powinni żyć, to seks idzie za psychiką i gwałci się niewinnych lub
zwierzęta. Dlatego wiocha to oaza zboczeńców.

Jesteś wykolejeńcem głąb, nie ulega to wątpliwości. Daleko ci do zwierzaka, bo zwierzęta mają instynkt samozachowawczy, kiedy potrzebują seks, robią to jak należy, kiedy potrzebuję jeść, żeby przeżyć, walczą i zabijają słabsze istoty... A ty gwałcisz dzieci, najpierw psychicznie, potem pewno fizycznie... i prwisz im psychuszkę, że tak powinni żyć...

Data: 2013-02-10 06:18:57
Autor: glob
On 10 Lut, 14:18, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:f33bbc71-6131-4f69-9da7-29c5dfacdaf5r8g2000vbj.googlegroups.com...

> [...]

istoty... A ty gwałcisz dzieci, najpierw psychicznie, potem pewno
fizycznie... i prwisz im psychuszkę, że tak powinni żyć...

No widzisz tylko jakimś dziwnym trafem takich jak ty leczą.

Data: 2013-02-10 17:57:38
Autor: No pasaran
[...]

Tu nie psychiatryk głąbie, nie uzyskasz należytej terapii, zamknij się w szafie ze swoim zboczeniem...

Data: 2013-02-10 12:26:16
Autor: Grzegorz Z.
No pasaran napisał:

> [...]

Nie ruszają mnie te zboczone slogany o homofobii, żydofobii itp. talmudyczne teksty wykolejeńców... Pederastia jest zaburzoną patologią i jest to oczywisty fakt...

A kto nie skacze jest pedałem?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 03:57:45
Autor: glob
On 10 Lut, 12:26, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
No pasaran napisał:

> [...]

> Nie ruszają mnie te zboczone slogany o homofobii, żydofobii itp. talmudyczne
> teksty wykolejeńców... Pederastia jest zaburzoną patologią i jest to

Z wiochy wywodzili się faszyści, bo to styl życia wsiórów i patrz to
samo bagno syczy z zaburzonego łba takie same urojenia .
 Dlatego przed wojną w polsce, burak jak mu ryj się skrzywił z
nienawiści, to lali kurwę aż burakowi ryj zaburzony się naprostował,
to się nazywało brać w pyska.
 Komunistów ta praktyka oburzała , a ja myślę że dzięki niej, nie było
w społeczeństwie takich pojebów zasrywających nienawiścią
społeczeństwo jak teraz.
 Teraz to się leczy ale sam musi chcieć leczenia.

Data: 2013-02-10 13:15:29
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 12:57, glob pisze:
[...]

Nie dosc, ze kozojebca ruchajacy w odbytnice, to w dodatku faszysta ten glomb...-;)

Data: 2013-02-10 13:32:03
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

kozojebca ruchajacy w odbytnice

Litości!

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 23:20:53
Autor: mkarwan
Pederaści olewają swoich partnerów
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kf83vj$2k5$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-10 13:37:08
Autor: No pasaran
[...]

W Polsce pisze się buraku z dużej litery. Jesteśn nienawistnikiem zboczeńcu, jesteś niebezpiecznym zboczeńcem...

Data: 2013-02-10 04:55:25
Autor: glob
On 10 Lut, 13:37, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Teraz to się leczy ale sam musi chcieć leczenia.

W Polsce pisze się buraku z dużej litery. Jesteśn nienawistnikiem zboczeńcu,

Fakty, kiedyś twój ryj nienawistny byłby zapałowany na ulicy, bo tak
się traktowało patologię atakującą z nienawiści społeczeństwo, czy też
na jakiś ludzi wylewało jad z zaburzonego łba.
 Jeszcze w dwudziestoleciu miedzywojennym, jak burak ryja skrzywił na
ulicy, to brał w pysk lub pysk walił o bruk i tak chroniły elity
społeczeństwo przed patologią, czyli takimi jak ty.
 Teraz jak ryj się krzywi z nienawiści,  burak powinien być na tyle
świadomy, aby mu się zapaliła lampka z napisem ..... witamy w
psychiatryku.... jak mu się nie zapali i komuś krzywdę zrobi, zapalą
mu lampkę  za niego z napisem....witamy w kaftanie....tak więc masz
wybór.

Data: 2013-02-10 14:14:47
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:96e65489-25a6-4be3-8c5e-1e6e4ef2fe2114g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]

psychiatryku.... jak mu się nie zapali i komuś krzywdę zrobi, zapalą
mu lampkę  za niego z napisem....witamy w kaftanie....tak więc masz

Jesteś zboczeńcem i pederastą wykolejeńcu. Możesz wyjść na ulicę i się ze mną zmierzyć..., nienawistniku człowieczeństwa...

Data: 2013-02-10 06:18:05
Autor: glob
On 10 Lut, 14:14, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:96e65489-25a6-4be3-8c5e-1e6e4ef2fe2114g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]

Jesteś zboczeńcem i pederastą wykolejeńcu. Możesz wyjść na ulicę i się ze
mną zmierzyć..., nienawistniku człowieczeństwa...

Ty nie masz nic wspólnego z człowieczeństwem, bo to poszanowanie
innych ludzie, a nie zaburzony kwik nienawiści z zaburzonego
wsiórskiego wychodka .

Data: 2013-02-10 15:41:06
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 15:18, glob pisze:
Ty nie masz nic wspólnego z człowieczeństwem, bo to poszanowanie
innych ludzie, a nie zaburzony kwik nienawiści z zaburzonego
wsiórskiego wychodka .

Ano nie masz nic wspolnego z czlowiekiem glomb, tylko bys ruchal innych w odbytnice...-;)

Data: 2013-02-10 08:05:54
Autor: glob
On 10 Lut, 15:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> wsiórskiego wychodka .

Ano nie masz nic wspolnego z czlowiekiem glomb, tylko bys ruchal innych

Odbytnica to własność prywatna, dlatego należy jej się celebracja i
szacunek, a nie rozporządzanie przez innych, co ma się robić z
prywatną odbytnicą. Kiedy wy wśiórki wyrośniecie z zamiłowania do bata
i tyranów, którzy decydują za was i włażą wam z buciorami w majty. .?

Data: 2013-02-10 17:56:27
Autor: No pasaran
[...]

To się zamknij w szafie zboczeńcu i nie siej dewiacji publicznie... Pan bóg zrobił jeden błąd, że każdego człowieka nauczył mówić...

Data: 2013-02-10 17:54:55
Autor: No pasaran
[...]

Jesteś wykolejeńcem, i zboczeńcem niebezpiecznym dla społeczeństwa, bo szerzysz dewiacje wśród dzieci. Takich jak ty trzeba do klatki wsadzać... Chciałbyś poszanowania dla swoich zboczeń, z którymi wychodzisz publicznie...

Tfu!

Data: 2013-02-10 13:35:29
Autor: No pasaran
"Grzegorz Z." <torri@higginson.org> schrieb im Newsbeitrag news

Nie ruszają mnie te zboczone slogany o homofobii, żydofobii itp. talmudyczne
teksty wykolejeńców... Pederastia jest zaburzoną patologią i jest to
oczywisty fakt...

A kto nie skacze jest pedałem?

Ty zgrzesiu z pewnością jesteś...

Data: 2013-02-10 07:29:32
Autor: Grzegorz Z.
glob napisał:

A myślisz że hetero tego nie robią, robią, w o wiele
szerszej skali bo jest ich dużo więcej.

A niby skąd on miałby to wiedzieć? ;-)

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 01:54:05
Autor: glob
On 10 Lut, 07:29, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
glob napisał:

> A myślisz że hetero tego nie robią, robią, w o wiele
> szerszej skali bo jest ich dużo więcej.

A niby skąd on miałby to wiedzieć? ;-)

--
"We are controlling the transmission"

No tak przecież kościół zniewolił mu tak umysł że wykastrował z
odczuwania ciała i tym samym wszystko co z nim związane.

Data: 2013-02-10 09:40:14
Autor: Grzegorz Z.
Pederaści olewają swoich partnerów
u2 napisał:

"Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie  tobie bliskich ? Bo jak nie,
to spierdalaj !"

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-09 19:42:24
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 09 luty 2013 19:37:

[...]

A jak się dymają na Marsie? :)

Data: 2013-02-09 19:42:52
Autor: No pasaran
"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:511697e3$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A propos tego krótkiego okresu życia pedałów, umierają trak wcześnie, bo najczęściej giną w łóżku, zadźgani przez przygodnego z dworaca..
http://www.abendzeitung-muenchen.de/inhalt.muenchen-20-jahre-danach-sedlmayr-ein-mord-aus-habgier.69e89add-b49e-42bb-a4eb-714f9f2f0b08.html

Data: 2013-02-09 19:51:06
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 19:42, No pasaran pisze:
[...]

Ĺźe w ostatnim roku byli monogamiczni. 5% monogamicznych homoseksualistĂłw
[...]

MÜNCHEN - Am Mittwoch vor 20 Jahren wurde der Volksschauspieler in seiner Wohnung in Schwabing mit einem Hammer erschlagen. Mordermittler Josef Wilfling brachte die zwei Täter damals zur Strecke.

Auf dem Moosacher Trachtenfest hatte Josef Wilfling zufällig einen Kollegen getroffen und einen Scherz gemacht. „Stell dir vor, der Sedlmayr wird jetzt auch noch ermordet“, sagte der Kriminaler vor dem Hintergrund einiger brutaler Morde in der Münchner Schwulenszene. Nur Stunden später stand Wilfling in der Schwabinger Wohnung des TV-Stars. Walter Sedlmayr war mit einem Hammer in seinem Bett erschlagen worden. Genau 20 Jahre ist das heute her. Sedlmayrs Ziehsohn und dessen Verwandter wurden später als Mörder überführt und verurteilt.
Anzeige

Walter Sedlmayr galt als Paradebayer, als gestandenes Mannsbild. Er war der Bruder Barnabas, der den Großkopferten beim Starkbieranstich auf dem Nockherberg die Leviten las. Nach dem Mord erfuhren plötzlich alle von Sedlmayrs homosexuellen Neigungen, davon, dass sich der Volksschauspieler mit Strichern traf.

Gezielt versuchten damals die Täter, falsche Spuren ins Milieu zu legen. Sie deponierten sogar eine Peitsche an Sedlmayrs Bett. „Das passte nicht zu ihm“, erzählt Josef Wilfling, „die Stricher, die wir befragten, erzählten allesamt, dass Sedlmayr nicht auf brutalen Sex stand.“ Nur einer versuchte bei den Befragungen immer wieder, den Verdacht in diese Richtung zu lenken: Sedlmayrs Ziehsohn, ein Gastwirt, Ende 30. Er wurde bald zum Hauptverdächtigen.

Doch es gab noch mehr, was Josef Wilfling und seine 50 Kollegen in der Soko Sedlmayr misstrauisch machte: Im Alibi des Ziehsohns klaffte eine Lßcke von fast einer Stunde. Ein Hochzeitsvideo aus seiner Gaststätte bewies zweifelsfrei, dass der Gastwirt das Fest viel frßher verlassen hatte, als er behauptet hatte. Genug Zeit, um nach Schwabing zu fahren und einen Mord zu begehen.

Auch beim Alibi seines Verwandten stießen die Ermittler auf Widersprüche. Darüber hinaus wurden an ihrer Kleidung Faserspuren aus einem am Tatort geplünderten Münzkoffer gefunden und auch Fingerabdrücke, die eindeutig beweisen, dass die Verdächtigen unmittelbar vor dem Mord am Tatort waren. Der Ziehsohn und sein Verwandter (ihre Namen dürfen nach richterlicher Entscheidung aus Gründen der Resozialisierung nicht mehr veröffentlicht werden) behaupteten dagegen immer, sie hätten Sedlmayrs Wohnung Wochen zuvor nicht mehr betreten.

Als dann auch noch die Tatwaffe, ein Schmiedehammer, den Verdächtigen zugeordnet werden konnte, saßen die beiden in der Falle. Motiv: Sedlmayr wollte seinen Ziehsohn nach einem Streit enterben. Für den Gastwirt der Ruin ...

Ein Jahr nach dem Mord erging Haftbefehl gegen die Tatverdächtigen. Es folgte ein spektakulärer Indizienprozess. Am 21. Mai 1993 verurteilte das Schwurgericht den Ziehsohn zu lebenslanger Haft. Außerdem wurde die besondere Schwere der Schuld festgestellt, was eine vorzeitige Begnadigung erschweren sollte. Sein Verwandter bekam ebenfalls Lebenslang.

Der Ziehsohn kam 2007 frei, sein Verwandter ein Jahr später. Beide beteuern noch immer ihre Unschuld. Josef Wilfling ist trotzdem sicher, dass er die Richtigen hinter Schloss und Riegel brachte. „Sie haben beide ein Teilgeständnis abgelegt. Später aber widerrufen“, erzählt der inzwischen pensionierte Kriminaloberrat. Dass die SedlmayrMörder mittlerweile wieder frei sind, trägt der ehemalige Kripo-Chef mit Fassung: „Man darf nicht erwarten, dass Täter auf ewig eingesperrt bleiben.“ Ralph Hub

Data: 2013-02-10 21:51:04
Autor: matusm

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:511697e3$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak sie nie dajesz osikac to jesteś ksenofob,beret ,albo jakis inny nietolerancyjny bo musi nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pederaści olewają swoich partnerów