Pederaści są od tego by rzucać w nich petardami....

Data: 2011-07-21 17:35:39
Autor: Grzegorz Z.
Pederaści są od tego by rzucać w nich petardami....
....a nie żeby sobie pląsali w przebraniu motylków. A sama reakcja księdza
wydaje mi się spowodowana tym, że ksiądz może miał inną orientację - i od
podtatusiałych motylków preferuje pląsy siedmioletnich dziewic-westalek
sypiących mu pod nogi kwiatki?

================

Mężczyzna w przebraniu motyla dołączył do procesji Bożego Ciała. To miał
być protest przeciwko wszechobecności Kościoła w życiu publicznym. Sprawa
performera trafi do prokuratury. Bo poskarżył się ksiądz - pisze "Gazeta
Wyborcza". Paweł Hajncel ma 44 lata. Maluje, rysuje, kręci filmy. W Boże Ciało
przebrał się za motyla i stanął w bramie, kilkaset metrów od łódzkiej
katedry. Gdy procesja przechodziła obok bramy, dołączył do wiernych.
Wspinał się na palce, kucał, podskakiwał, pląsał między ludźmi. - Dzieci
myślały, że jestem częścią procesji. Niespodzianką. Śmiały się. Tylko
księża mieli zacięte miny. Kilku próbowało mnie schwytać - mówi Hajncel.

"Przestrzeń publiczna została zaanektowana przez księży"

Zapewnia, że nie chciał nikomu przeszkadzać. A miał zwrócić uwagę na
poważny problem. - Wkurza mnie wszechobecność Kościoła - mówi. - Konkordat,
religia w przedszkolu, święcenie karetek. Przestrzeń publiczna została
zaanektowana przez księży i polityków. Próbowałem odzyskać chociaż jej
część.

Po kilku minutach "odleciał" do bramy. Ktoś jednak zdążył wezwać policję do
"półnagiego mężczyzny siejącego zgorszenie wśród uczestników procesji". -
Policjant zapytał, czy to moje skrzydła i czy już skończyłem. Spisał mnie i
poradził, bym więcej tak nie robił. Wyjaśnił, że mnie poucza i na tym
sprawa się kończy.

Księdzu się nie podoba

Ale sprawa ma dalszy ciąg. Na stronie łódzkiej katedry ks. proboszcz
Ireneusz Kulesza zamieścił oświadczenie. Napisał, że incydent -
prawdopodobnie zaplanowany - "zaburzył przebieg procesji Bożego Ciała. Zaś
reakcja wiernych oraz kapłanów każe sądzić, że doszło do obrazy uczuć
religijnych".

Kilka dni później ksiądz po mszy wymienił Pawła z nazwiska. Powiedział, że
poczuł się przez niego urażony i chce zawiadomić prokuraturę. I jeśli ktoś
także poczuł się urażony, może się podpisać.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9982584,Plasal_w_stroju_motyla_na_procesji_Bozego_Ciala__Sprawa.html

Data: 2011-07-21 19:22:11
Autor: K.S.
skoro ...
1)
skoro uskarża się także na wszechobecność polityków, niech teraz wybierze w takim stroju się pod Sejm, a nawet do środka
2)
skoro uskarża się na wszechobecność Kościoła w Polsce, niech zadba także o braci-muzułmanów - i wybierze się w takim stroju się Arabii pod jakiś meczet, a nawet do meczetu

Data: 2011-07-21 19:47:28
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:15pa1gjdkl905$.4fqg1mqt2t2z.dlg40tude.net...
[...]

Pieprzysz matołku. Klecha nie wpycha się w love parade, twoi ulubuieńcy naruszają normy społeczne! Nie może być tak, że byle pedzio jest święta krową i mu wszystko wolno, a kiedy przyleje się mu szmatą przez łeb wrzeszczy o nietolerancji i szykanach.

BomBel

Data: 2011-07-21 21:30:34
Autor: Grzegorz Z.
Leprechaun napisał:

[...]

A taki klecha to w czym ważniejszy od pedzia i dlaczego to on ma być świętą
krową a inni pedzie gorsi? (pomijam fakt że większość klechów to pedzie) Niech sobie klechy wybudują (choćby i za dotacje unijne) jakiś wielki
ogólnopolski sambodrom pielgrzymkowo-procesyjny z trybunami i
profesjonalnym nagłośnieniem i niech tam sobie na okrągło procesjują.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-21 21:34:33
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:kpy3p71wdfm5$.rppefgt0ckc5$.dlg40tude.net...
Leprechaun napisał:

[...]

Pierwszy raz sie musze zgodzic z Bomblem.

R.

Pederaści są od tego by rzucać w nich petardami....