Pederastwo i lesbijstwo przekabacilo sedziow

Data: 2013-04-15 00:35:00
Autor: u2
Pederastwo i lesbijstwo przekabacilo sedziow
bedzie pedalic na ulicach Wilna:

http://www.pch24.pl/litwa-- homolobby-przekonalo-sad-- beda-maszerowac,14066,i.html

Wileński Okręgowy Sąd Administracyjny przychylił się do wniosku złożonego przez tamtejszych pederastów. Środowiska homoseksualne zaskarżyły decyzję wileńskiego magistratu zmieniającego trasę przejścia homoparady.

W styczniu władze miasta zezwoliły na przemarsz ulicami miasta marszu pederastów i lesbijek, wyznaczając mu trasę ulicą Upės. Homoseksualiści chcieli obnosić się ze swoimi niemoralnymi zachowaniami na głównym trakcie komunikacyjnym miasta. Homolobby zaskarżyło decyzję samorządu wileńskiego do sądu, który nakazał ponownie rozpatrzeć sprawę trasy parady.

Władze Wilna argumentowały swoją decyzję o wyznaczeniu trasy tym, że na nie będą w stanie zapewnić bezpieczeństwa uczestnikom marszu na alei Giedymina. Parada ma odbyć się 27 lipca.

Pederastwo i lesbijstwo przekabacilo sedziow