Pedofil pedofilowi nie rowny!

Data: 2009-12-07 15:56:58
Autor: konserwator
Pedofil pedofilowi nie rowny!
Kulisy pobytu reżysera w areszcie
Strażnicy byli dla Polańskiego jak służba

Roman Polański, choć spędził ponad dwa miesiące w szwajcarskim areszcie, tak na prawdę nie wie, co to więzienie - wynika z opowieści więźnia, który siedział w sąsiedniej celi. Strażnicy zachowywali się wobec niego jak boje hotelowi i byli na każde jego skinienie. Reżyser mógł też dużo więcej niż zwyczajni więźniowie.

O tym, jak wyglądały dwa miesiące spędzone przez Polańskiego w areszcie w Winterthur, opowiedział niemieckiemu tabloidowi "Bild" więzień, który siedział w sąsiedniej celi. Według jego relacji, reżyser wzywał strażników dzwonkiem alarmowym, niczym personel hotelu. "Innych za takie numery szybko pakowano do izolatki" - relacjonuje więzień.

Poza tym Polański mógł do woli korzystać z telefonu i komputera. Regularnie dzwonił do swojej żony, Emmanuelle Seigner. Ale lista osób, z którymi się kontaktował, jest znacznie dłuższa. "Klął, że go wrobiono" - relacjonuje 28-letni więzień.

Teraz Polański jest już w swoim domu w Gstaad, w którym założono system monitoringu. Poza tym reżyser musiał wpłacić trzy miliony euro kaucji. Gdyby zdecydował się na ucieczkę ze Szwajcarii, straci wszystko co do grosza. Aż do zakończenia procedury ekstradycyjnej do USA nie może wychodzić ze swej posiadłości.

gazeta.pl

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article498903/Straznicy_byli_dla_Polanskiego_jak_sluzba.html

Data: 2009-12-07 07:25:34
Autor: J-23
On 7 Gru, 15:56, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
[...]

R. Polanski nie jest pedofilem

J-23 itede...

Data: 2009-12-07 09:56:13
Autor: J-23
On 7 Gru, 17:24, "XM-25 Smart" <xm...@smartiexm25.org> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:3ce428c0-75fe-4aaf-8328-1ad750c943c4m16g2000yqc.googlegroups.com...

> R. Polanski nie jest pedofilem

Może i nie jest bo nie został skazany i proces jeszcze się nie zakończył,
ale na 100% jest Rzydem z francuskim obywatelstwem. a nie Polakiem.

Tfu!
Pleva

Jak bida dupe sciska, to nienawidzi sie Zydow, cyklistow albo
garbatych...
To taka przypadlosc zasrancow pospolitych.

J-23 itede...

Data: 2009-12-07 10:08:43
Autor: J-23
On 7 Gru, 19:00, "XM-25 Smart" <xm...@smartiexm25.org> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:2737400e-6a59-41d0-81f0-1c56e50962ffm25g2000yqc.googlegroups.com...

> Jak bida dupe sciska, to nienawidzi sie Zydow, cyklistow albo
> garbatych...
> To taka przypadlosc zasrancow pospolitych.

Tu nie chodzi o nienawi . Poczytaj sobie zasra cu pospolity:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Polaski

fakt w nie zmienisz cho by si ca y zasra .

sam sobie przeczytaj lachociagu
co zrobic maly fiutek, duzy smutek
a juz bidak z cienkim fiutkiem to zyciowa katastrofa.
ale onanizm wzmacnia organizm

J-123 itede...

Data: 2009-12-07 20:11:32
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Dec 2009 10:08:43 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

sam sobie przeczytaj lachociagu
co zrobic maly fiutek, duzy smutek
a juz bidak z cienkim fiutkiem to zyciowa katastrofa.
ale onanizm wzmacnia organizm

Hm, to już wiemy skąd czerpiesz moc, pomimo życiowych katastrof...
:-)
Piotr

Data: 2009-12-07 11:54:36
Autor: J-23
On 7 Gru, 20:11, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> ale onanizm wzmacnia organizm

Hm, to już wiemy skąd czerpiesz moc, pomimo życiowych katastrof...

tylko glupiec i kanalia, lekcewazy genitalia
bo najbardziej jest dzis modne, reklamowac czesci rodne.

J-23 itede...

PS. tyko katabasy i cienkie fiuty, gniota watle kuski w konfesjonale,
na chwale pana

Data: 2009-12-07 20:57:32
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Dec 2009 11:54:36 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

tylko glupiec i kanalia, lekcewazy genitalia
bo najbardziej jest dzis modne, reklamowac czesci rodne.

To nie twoje i może być.

J-23 itede...

PS. tyko katabasy i cienkie fiuty, gniota watle kuski w konfesjonale,
na chwale pana

A to już musi być twoje, taa musi. Ty naprawdę chcesz być jak wałkun?
Naprawdę?
Piotr

Data: 2009-12-07 16:36:14
Autor: konserwator

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3ce428c0-75fe-4aaf-8328-1ad750c943c4m16g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

oczywiscie, ze nie jest!
dmuchal 12 latke a to przeciez osoba dorosla wedlug talmudow!
Tym bardziej ten facet http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article498551/Molestowal_dziewczynki_z_domu_dziecka.html nie jest pedofilem!
one mialy prawie po 15 lat!
tylko czemu prokuratura sie tak przyczepila do biedaka!
Uwolnic goscia!

Data: 2009-12-07 16:54:57
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Dec 2009 07:25:34 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

R. Polanski nie jest pedofilem

Zmienili nazwę tego zboczenia? Na jakie, "kochający młodsze niż 15 lat"?
Piotr

Data: 2009-12-07 17:18:45
Autor: konserwator

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1utfxx4f94n7h.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 7 Dec 2009 07:25:34 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

R. Polanski nie jest pedofilem

Zmienili nazwę tego zboczenia? Na jakie, "kochający młodsze niż 15 lat"?
Piotr

wedlug "glownej rady cadykow" dziewczynka (zdaje sie) staje sie kobieta w wieku 13 lat. Taka kulturowa cziekawostka - wiec nie dziwie sie polanskiemu, ze za pedofila sie nie uwaza ale prawo jest prawem....
Z reszta nie uznawanie 13 latek za w pelni wyksztalcone kobiety to dorobek "postepakow" z lewicy. Jadwiga miala (zdaje sie) wlasnie tyle gdy zostala krolowa a pozniej swieta (nad czym mozna ubolewac....) O wandzie co nie chciala niemca nie warto wspominac...

Ciekawe co na to Senyszyn... Tez miala bliskie kontakty w tym wieku... az ochrypla z wrazenia....????

Data: 2009-12-07 09:53:37
Autor: J-23
On 7 Gru, 17:18, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:1utfxx4f94n7h.dlgmasz.facet.luzik...

> [...]

chciala niemca nie warto wspominac...

Ciekawe co na to Senyszyn... Tez miala bliskie kontakty w tym wieku... az

Pedofilia to pociag seksualny do dzieci w wieku przedpokwitaniowym:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Nimfetka, ktora przelecial R.Polanski to byla juz zupelnie dojrzala
kobieta.
Byla niepelnoletnia w czasie kiedy R.P. ja wykorzystal seksualnie.
Popelnil przestepstwo obcowania z nipelnoletnia.
Ale nigdy wiecej nie doprowadzil do podobnego zblizenia ze zbyt mloda
kobieta.
Przypuszczalnie w ogole nie odczowa pociagu do dzieci.
Lubil i podobaly mu sie mlode kobiety.
Ktoremu normalnemu facetowi podobaja sie stare i brzydkie?
W swoim zyciu mial i wspolzyl z niemal najpieknieszymi kobietami
swiata.
Barbara Kwiatkowska, Sharon Tate, Emmanuelle Seigner - to jego zony.
Pewnie innych kobiet rownie pieknych, mial bez liku.
Poza tym jest uznanym i utalentowanym tworca filmowym.
I w umyslach maluczkich zawistnikow wzbuza niechec i agresje, bo
nigdy,
powtarzam nigdy nie dostapia podobnych uciech zyciowych i podobnych
zaszczytow.
I chu*j i wirtualny d tlusta dupe. Bo grozi im "walenie konia do konca
zycia" z uzyciem JPG.

J-23 itede...

Data: 2009-12-07 15:02:04
Autor: robertbig
On 7 Gru, 18:53, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

zaszczytow.
I chu*j i wirtualny d tlusta dupe. Bo grozi im "walenie konia do konca

J-23 itede...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ale polską ustawe o pedofilach popierasz ???

Data: 2009-12-07 19:01:30
Autor: konserwator

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0d9d7ea5-1948-414e-a99e-94afaab760c8j19g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Nimfetka, ktora przelecial R.Polanski to byla juz zupelnie dojrzala

ja o tym nie dyskutuje bo to jest sprawa kultury
mowie o kwestiach prawnych
i o tym, ze prawo ma zakryte oczy
tutaj nie ma...

Data: 2009-12-07 10:04:58
Autor: J-23
On 7 Gru, 19:01, "konserwator" <djmac don  a...@algonet.se> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:0d9d7ea5-1948-414e-a99e-94afaab760c8j19g2000yqk.googlegroups.com...
On 7 Gru, 17:18, "konserwator" <djmac don a...@algonet.se> wrote:

> [...]

kobieta.

ja o tym nie dyskutuje bo to jest sprawa kultury

moze jasniej??????
znawco prawa, szczegolnie amerykanskiego
bo Polanski jeszcze nie zostal skazany,
a jego sprawa miala znamiona prawnej manipulacji,
do ktorej przyznal sie sam prokurator

J-23 itede...

Data: 2009-12-07 19:13:07
Autor: konserwator
Pedofil pedofilowi nie rowny!

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:dedf0ee3-f1b1-4034-8267-b81ffba7a57be27g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

znawco prawa, szczegolnie amerykanskiego
bo Polanski jeszcze nie zostal skazany,
a jego sprawa miala znamiona prawnej manipulacji,

oj, bys sie nie zdziwil....
dobranoc....

Data: 2009-12-07 19:33:29
Autor: raff
[...]

Kurwa, nie pierdol tylko stawaj na ten kanal.

R.

Data: 2009-12-07 19:16:06
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Dec 2009 09:53:37 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

Nimfetka, ktora przelecial R.Polanski to byla juz zupelnie dojrzala
kobieta.

Może "młodociana prostytutka", to jeszcze bardziej odciąża, "utalentowanego
reżysera"?

[...]

Polański był z tego znany, że lubił nieletnie.

Przypuszczalnie w ogole nie odczowa pociagu do dzieci.

A skąd takie ohydne przypuszczenia, przecież każdy facet tak lubi, a nie
jakieś "stare i brzydkie" po 15 roku zycia.

[...]

A to co za piękny fragment lewiźnianego pinkolenia? Wimy, wimy, toważysze
robionce w kulturze zawszy byli trochu lepsze. I prosty lud im zawiścił,
ale nie za to Romka ścigają, ino za gwałt i ucieczkę wymiarowi
sprawiedliwości. Chyba, że sąd amerykański też nie może przeżyć tych
towarów Romka?
Czytając powyższe pomyślałem, że kto, jak kto ale ty mu zazdrościsz... Ja na ten przyklad nie zazdroszczę, ale mnie się tam w życiu trochę kobitek
trafiło... :-)
Piotr

Data: 2009-12-07 19:33:00
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Zmienili nazwę tego zboczenia? Na jakie, "kochający młodsze niż 15 lat"?

nie ale musialbys troche poczytac zeby wiedziec co to jest heheheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-07 20:14:52
Autor: Piotr
Pedofil pedofilowi nie rowny!
Dnia Mon, 07 Dec 2009 19:33:00 +0100, piotrekstelmach@prokonto.pl
napisał(a):

nie ale musialbys troche poczytac zeby wiedziec co to jest heheheh

A to co znowu za jakiś stahlmacher? Się mnożycie lewizno kochana jak
króliki... I potem penis wie, kto mi u nogawki wisi, he, he. Jak się
wabiłeś wcześniej, ciołku?
Piotr

Data: 2009-12-07 20:16:14
Autor: raff
napisał(a):

[...]

Przeciez to jest kurna Tony. Nie poznajesz osla po tym heheheheheh ?

R.

Data: 2009-12-07 20:22:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 07 Dec 2009 20:16:14 +0100, raff napisał(a):

Przeciez to jest kurna Tony. Nie poznajesz osla po tym heheheheheh ?

Faktycznie stajnią było czuć, ale od nich wszystkich tak pachnie.
Piotr
No, może od kilku chlewem.

Data: 2009-12-12 21:08:41
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

A to co znowu za jakiś stahlmacher? Się mnożycie lewizno kochana jak
króliki... I potem penis wie, kto mi u nogawki wisi, he, he. Jak się
wabiłeś wcześniej, ciołku?

poczytales juz misiu kolorowy o pedofilii czy nadal jestes glupiutki jak mlotek
? hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-07 17:48:53
Autor: raff
J-23 pisze:
[...]

No to stawaj, J-23, juz mamy cegly. Kupa nastepny...

R.

Data: 2009-12-07 18:05:01
Autor: konserwator

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hfjbll$i47$1news.onet.pl...
J-23 pisze:
[...]

uszanuj poglady J-23. prosze!
;-)

Data: 2009-12-07 18:36:55
Autor: raff
[...]

Dobrze, najpierw uszanuje, a potem zobaczymy czy dogoni wielblada.

R.

Data: 2009-12-07 22:20:41
Autor: White Power
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

R. Polanski nie jest pedofilem

J-23 itede...

Nie ma to znaczenia, obcował z 13 latką a prawo tego zakazywało, jest przestępcą i nalezy go ukarać.

Data: 2009-12-08 14:53:37
Autor: =heÂŽsk=
Pedofil pedofilowi nie rowny!
On Mon, 7 Dec 2009 07:25:34 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:
 [...]

R. Polanski nie jest pedofilem

 a jak nazwiesz kolesia ktory rznie 13-tke? opiekunem ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 18:17:31
Autor: Piotr
Pedofil pedofilowi nie rowny!
Dnia Tue, 08 Dec 2009 14:53:37 +0100, =heŽsk= napisaů(a):

a jak nazwiesz kolesia ktory rznie 13-tke? opiekunem ?

Przecie nazwaů juý - wybitnym twórcŕ, ktoremu wszyscy zazdroúcimy... :-)
Piotr

Data: 2009-12-07 20:06:17
Autor: Jadrys
konserwator pisze:
[...]

I co w tym dziwnego? Przecież Polański w tym Szwajcarskim pudle nie miał statusu odbywania kary..

Data: 2009-12-08 12:06:32
Autor: Piotr
Dnia Mon, 07 Dec 2009 20:06:17 +0100, Jadrys napisał(a):

I co w tym dziwnego? Przecież Polański w tym Szwajcarskim pudle nie miał statusu odbywania kary..

A jaki miał status? Piotr

Data: 2009-12-08 19:47:04
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
Dnia Mon, 07 Dec 2009 20:06:17 +0100, Jadrys napisał(a):

I co w tym dziwnego? Przecież Polański w tym Szwajcarskim pudle nie miał statusu odbywania kary..

A jaki miał status? Piotr

Więźnia przeznaczonego do ekstradycji. Ich traktowanie w więzieniu jest zupełnie inne niż więźniów odbywających karę.

Data: 2009-12-09 13:20:40
Autor: konserwator

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfm6vc$hd5$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

przeciez nie ma jeszcze decyzji sadu o okstradycji wiec powinien byc traktowany jak zwykly aresztant..

Data: 2009-12-09 13:31:34
Autor: konserwator

Piotr pisze:
[...]

tego tez nalezy traktowac jak Polanskiego - to przeciez "przykladowy maz i ojciec"

Przykładny mąż, ojciec pięcioletniego dziecka, szanowany we wsi rolnik - jak to możliwe, że taki człowiek przez rok wykorzystywał seksualnie dziewczynki z domu dziecka? Prokurator postawił mu zarzuty gwałcenia dwóch 14-latek. Edward Z. (38 l.), mieszkający w małej wsi pod Małdytami (woj. warmińsko-mazurskie), przyznał się do winy. W więzieniu może spędzić 10 lat.

To się zaczęło jeszcze w połowie zeszłego roku. Edward Z. poznał przez internet 14-letnią Ewelinę, wychowankę domu dziecka w Morągu (sąd odebrał jej rodzicom prawa rodzicielskie). Mężczyzna zaczął się umawiać z nastolatką. Zabierał ją samochodem na obrzeża wojskowego poligonu lub w lesie koło Małdyt. I tam, jak ustalili śledczy, wykorzystywał dziewczynę. Za seks płacił jej po kilkadziesiąt złotych.

Te spotkania trwały przez rok - Ewelina stała się utrzymanką rolnika. Edwardowi Z. było jednak mało wrażeń. Zaproponował dziewczynie, by do udziału w orgii namówiła swoje koleżanki z domu dziecka. Ewelina przyprowadziła dwie - jedną 14-latkę i drugą, o rok starszą.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019385,title,Przykladny-maz-i-ojciec-zgwalcil-dwie-14-latki,wid,11750621,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-12-09 20:45:27
Autor: Jadrys

Piotr pisze:

[...]

Gdy będzie decyzja sądu to Polański przestanie zajmować miejsce w Szwajcarskim kryminale.

Pedofil pedofilowi nie rowny!