Pedofila wsród nauczycieli

Data: 2019-03-24 17:28:40
Autor: ń
Pedofila wsród nauczycieli
Ilu pedofilów jest wśród nauczycieli zdaniem Polaków?

Data: 2019-03-24 20:17:04
Autor: z
W dniu 2019-03-24 o 17:28, ń pisze:
Ilu pedofilów jest wśród nauczycieli zdaniem Polaków?

Zdaniem ZNP: 0

Data: 2019-03-24 20:48:59
Autor: ń
Pedofila wsród nauczycieli
A jak w statystykach wyglądają sprawy oskarżeń nauczycieli o pedofilię, liczbę podejrzanych/sprawców i liczbę skazań?
Czy ZNP lub Solidarność publikują takie dane?
Lub organy państwa?
Czy częstsze są przypadki molestowania przez nauczycielstwo dziewczynek, czy może chłopców?
A co z pornografią dziecięcą na komputerach nauczycieli?

Data: 2019-03-24 22:46:41
Autor: Akarm
W dniu 2019-03-24 o 20:17, z pisze:
W dniu 2019-03-24 o 17:28, ń pisze:
Ilu pedofilów jest wśród nauczycieli zdaniem Polaków?

Zdaniem ZNP: 0

Trzeba być wyjątkowo tępą i złośliwą szmatą, żeby tak zasrywać (i tak już zdychający) usenet.
Tfu!

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-03-25 01:46:21
Autor: adamtru33
Pedofila wsród nauczycieli
Obrzydliwa mowa nienawiści.

Data: 2019-03-25 07:13:21
Autor: z
W dniu 2019-03-24 o 22:46, Akarm pisze:

Trzeba być wyjątkowo tępą i złośliwą szmatą, żeby tak zasrywać (i tak już zdychający) usenet.
Tfu!

Ale my tu właśnie oczyszczamy stajnię Audiasza z pobudek czyto tolerancyjnych i ludzkich aby chronić niewinne dzieci przed złym dotykiem. Sprawa jest ważna i trzeba o niej rozmawiać.
nie można tak tego zamiatać ciągle pod dywan. Musimy być postępowi, europejscy, awangardowi i wyjawiać na światło dzienne i potępiać każdy choćby najmniejszy przejaw pedofilii. Tyle zła na świecie. Czyńmy DOBRO ;-)

Data: 2019-03-25 10:13:01
Autor: ń
Pedofila wsród nauczycieli
Sorry za NTG, mea culpa, gdyż miało iść na pl.soc.prawo

Data: 2019-03-25 11:07:25
Autor: radekp@konto.pl
Pedofila wsród nauczycieli
Mon, 25 Mar 2019 07:13:21 +0100, w <5c987180$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

Ale my tu właśnie oczyszczamy stajnię Audiasza z pobudek czyto tolerancyjnych i ludzkich aby chronić niewinne dzieci przed złym dotykiem. Sprawa jest ważna i trzeba o niej rozmawiać.

To rób, tylko nie zdziw się, jeżeli termat okaże się marginalny.
Grunt, że bolszewia ma temat zastępczy.
Jeżeli zaczynasz się szkolić w dziedzinie propagandy, to zaliczyłeś falstart.

Data: 2019-03-25 14:30:34
Autor: z
W dniu 2019-03-25 o 11:07, radekp@konto.pl pisze:

To rób, tylko nie zdziw się, jeżeli termat okaże się marginalny.
Grunt, że bolszewia ma temat zastępczy.
Jeżeli zaczynasz się szkolić w dziedzinie propagandy, to zaliczyłeś falstart.

jak się dobrze rozdmucha i rzuci groszem tu i ówdzie to nie będzie już marginalny ;-)

PS. A bankowcy, maklerzy, inwestorzy... Jaki jest odsetek pedofili w tych grupach :-)

Data: 2019-03-25 15:12:36
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2019-03-25 o 14:30, z pisze:

PS. A bankowcy, maklerzy, inwestorzy... Jaki jest odsetek pedofili w tych grupach :-)

Sądzę, że wyraźnie niższy - nie wierzę w równomierny rozkład w społeczeństwie.
Zakładam, że pedofile wybierając zawód kierują się między innymi pytaniem - czy będę miał kontakt z potencjalnymi ofiarami.
Bankowcy, maklerzy, inwestorzy ... nie podchodzą.
Drugie pytanie może być: Gdzie będę (w razie wpadki) najlepiej chroniony.
P.G.

Data: 2019-03-25 15:58:01
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7ankj$2fu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
[...]

Z drugiej strony - bankowcow stac :-)

Pytanie czy taki czlowiek najpierw wybiera zawod, czy najpierw zdaje sobie sprawe z preferencji.

A preferencja niekoniecznie idzie z predyspozycja do zawodu ... choc, widac, ze tu znajomosci wazniejsze niz przedyspozycje :-)

J.

Data: 2019-03-25 23:58:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pedofila wsród nauczycieli

"Piotr Gałka" q7ankj$2fu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net

Zakładam, że pedofile wybierając zawód kierują się między
innymi pytaniem - czy będę miał kontakt z potencjalnymi ofiarami.

Może stają się zbokami zgodnie z zasadą ,,okazja czyni złodziejem''...
Nierzadko zawodowy wybór dokonywany jest w wieku dziecięcym...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-03-25 14:56:51
Autor: Olin
Dnia Mon, 25 Mar 2019 11:07:25 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Jeżeli zaczynasz się szkolić w dziedzinie propagandy, to zaliczyłeś falstart.

Obawiam się, że ci jednoliterowi ormowcy dobrej zmiany robią właśnie to, do
czego zostali wyszkoleni.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-03-25 19:59:23
Autor: Animka
W dniu 2019-03-25 o 08:13, z pisze:
[...]

Co banki mają z tym wspólnego?

--
animka

Data: 2019-03-25 21:10:39
Autor: Alf/red/
W dniu 25.03.2019 o 18:59, Animka pisze:
Co banki mają z tym wspólnego?

Tylu Was się naśmiewa z Animki przy byle okazji, a tymczasem właśnie ona zadała to proste pytanie. Wy zaś wolicie zasrywać zdychający usenet dywagacjami NTG.

--
Alf/red/

Data: 2019-03-25 23:24:48
Autor: Animka
W dniu 2019-03-25 o 22:10, Alf/red/ pisze:
[...]

Widzisz, jest taka męska grupa wsparcia, podlizywanie się sobie nawzajem i po prostu nie tolerują kobiet na grupach. Nie rozpaczam z powodu docinków czy chęci upokorzenia mnie, bo po prostu ignoruję prostactwo, czy zazdrość, że w danym temacie wiem coś lepiej, bo już to "przerabiałam".Jak czegos nie wiem to wole zapytać na google, bo wiem, że na ogół nikt mi mądrze nic nie doradzi, a wręcz złośliwie i myląco.
Teraz przeczytałam sobie pracę magisterską z 2019 r, Marcina Wodnego(tak mi po prostu wpadl podczas szukania czegoś na google). To był wspaniały i mądry, inteligentny grupowicz, znawca m.in Thunderbirda. Pamietam jak mi zrobił przysługę i wykonał dla mnie awatary, bo ja nie wiedziałam jak. Zresztą był świetnym fachowcem jeśli chodzi o Thunderbirda i zawsze pomagał tym, którzy nie wiedzieli jak rozwiązać problem z systemem.
Trochę się rozpisałam, ale wlaśnie teraz odświeżyłam pamięć o Wodnym. Nie pisze już dawno. Może jest zagranicą.

--
animka

Data: 2019-03-25 23:58:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pedofila wsród nauczycieli

"Animka" q7bkg7$ltd$1@node1.news.atman.pl

Widzisz, jest taka męska grupa wsparcia, podlizywanie się sobie nawzajem

Liżący się faceci? -- pederastia, nie pedofilia. ;)
Ale diabli wiedząc, co zbokowi do łba strzeli.
(stać na takie zboczenie -- stać zatem i na inne)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-03-26 10:29:25
Autor: radekp@konto.pl
Pedofila wsród nauczycieli
Mon, 25 Mar 2019 23:24:48 +0200, w <q7bkg7$ltd$1@node1.news.atman.pl>, Animka
<animka.tonie.ja@wp.pl> napisał(-a):

Widzisz, jest taka męska grupa wsparcia, podlizywanie się sobie nawzajem i po prostu nie tolerują kobiet na grupach.

Nie miało być: "Nie tolerują głupich kobiet na grupach"?

Data: 2019-03-26 11:38:49
Autor: ń
Pedofila wsród nauczycieli
Głupota u kobiet ma takie znaczenie, jak uroda u mężczyzn ;-)

-- -- -
"Nie tolerują głupich kobiet na grupach"

Data: 2019-03-26 11:42:16
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-03-26 o 11:38, ń pisze:
Głupota u kobiet ma takie znaczenie, jak uroda u mężczyzn ;-)

-- -- -
"Nie tolerują głupich kobiet na grupach"

To zależy od wieku. I od urody. W pewnym wieku, albo przy pewnej dozie brzydoty, patrzy się na intelekt.

--
Liwiusz

Data: 2019-03-26 13:14:12
Autor: ń
Pedofila wsród nauczycieli
Najgorsza możliwa mieszanka to młoda, ładna i mądra ;-)

-- -- -
To zależy od wieku.
I od urody.

Data: 2019-03-29 17:01:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pedofila wsród nauczycieli

"ń" q7d52m$5e6$1@node1.news.atman.pl

: Najgorsza możliwa mieszanka to młoda, ładna i mądra ;-)

bogata, młoda, ładna i zgrabna, mądra, sympatyczna,
dobrze wychowana, obdarzona smakiem...

[aż strach, gdy na którąś z takich pań trafia byle
drań -- https://www.youtube.com/watch?v=WrXqJHQAjyY]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-03-26 12:34:28
Autor: Stef77
Pedofila . Ksiądz ?
Użytkownik "ń" <ku@ta.sie> napisał w wiadomości

 uroda u mężczyzn ;-)

potrafisz ocenić urodę mężczyzn ?   co ty, ksiądz jesteś ?

Data: 2019-03-27 16:24:00
Autor: Robert Tomasik
W dniu 26.03.2019 o 11:38, ń pisze:

"Nie tolerują głupich kobiet na grupach"
Głupota u kobiet ma takie znaczenie, jak uroda u mężczyzn ;-)

O ile ogólnie ewentualnie można by było się zgodzić z poglądem, że
głupota ładnej dziewczyny jest bardziej tolerowana, to w wypadku usnetu
mam poważne wątpliwości, czy jest to słuszna koncepcja.

Data: 2019-03-29 17:05:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pedofila wsród nauczycieli

"Robert Tomasik" 5c9b958d$0$499$65785112@news.neostrada.pl

O ile ogólnie ewentualnie można by było się zgodzić z poglądem,
że głupota ładnej dziewczyny jest bardziej tolerowana, to w wypadku
usnetu mam poważne wątpliwości, czy jest to słuszna koncepcja.

Ponoć konia należy bać się, stojąc za nim, osła -- przed
nim, ale głupca należy obawiać się, będąc w pobliżu...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-03-26 12:33:28
Autor: Stef77
Pedofila. Nie tolerują głupich radekp .
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:27sj9epfgf5oqf53jooftsa8ac0pntnsal4ax.com...

Nie miało być: "Nie tolerują głupich na grupach"?

miało być: "Nie tolerują głupich radekp na grupach.

Data: 2019-03-26 17:54:04
Autor: z
W dniu 2019-03-25 o 22:24, Animka pisze:
[...]

Ciach. Animko muszę Cię zmartwić. Krytyka tego co piszesz nie wynika z Twojej płci (bo nikt nie ma 100% pewności czy Ty nie facet), upodobań seksualnych czy narodowości.
Ona wynika z braku wiedzy czy mówiąc głupoty którą wylewasz na grupach starając się wypowiadać na różne tematy.

A teraz ja się przyznam do błędu że nie zauważyłem gdzie napisałem a niektóre tematy mnie wku... Tak popełniam błędy bo człowiekiem jestem w przeciwieństwie typków typu Pajdak i jego klonów.

Animki też mogą popełniać błędy ale nie po 100 zwróceniu uwagi ;-)

Data: 2019-03-29 16:57:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pedofila wsród nauczycieli

"z" 5c9a592f$0$488$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Nie bronię Aniki, bo aż tak mocny nie jestem, ale IMO
Ty też nie grzeszysz nadmiarem mądrości czy wiedzy, co
kilkakrotnie wykazałem -- choćby brakiem Twej wiedzy
o ligaturze.

Aby było jasne -- osobnik_z twierdzi, że poligrafią
zajmuje się profesjonalnie.

-=-

Nie nazwałem Cię 'osobnikiem_z' ze złośliwości, ale dlatego,
że IMO umieszczenie tylko tej jednej literki 'z' sprawiałoby
drobne problemy w trakcie czytania.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-03-29 17:43:58
Autor: z
Pedofila wsród nauczycieli
Aby było jasne -- osobnik_z twierdzi, że poligrafią
zajmuje się profesjonalnie.

Poligrafia to szersza dziedzina a ja jako umysł ścisły bazujący tylko na 20 latach doświadczenia zajmuję się składem tekstu okazjonalnie a głównie przegotowaniem montażami czy poprawianiem plików.
Wydumałeś sobie jedno określenie z wikipedii i wymądrzasz się uparcie podczas gdy trudno normalnemu człowiekowi ogarnąć zalew Twoich postów
Po prostu nie nadążam...
Weź żesz wyłuszcz (dobrze czy źle?) o co Ci chodzi z ligaturą a ja Cię wtedy przepytam z nafarbienia, zalewkowania, kątów rastra i jego rodzajów czy banalnych formatów papieru i ich efektynego wykorzystania na konkretnej maszynie i matrycy CTP.
Chętny?

-=-

Data: 2019-03-29 19:19:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pedofila wsród nauczycieli

"z" 5c9e4b4f$0$491$65785112@news.neostrada.pl

Poligrafia to szersza dziedzina a ja jako umysł ścisły
bazujący tylko na 20 latach doświadczenia zajmuję się
składem tekstu okazjonalnie a głównie przegotowaniem
montażami czy poprawianiem plików.

Od 20 lat poprawiasz pliki?

Wydumałeś sobie jedno określenie z wikipedii

Dlaczego z Wikipedii? IMO znałem to coś, zanim zaistniała Wikipedia.
Znałem i rozdzielałem celowo zlepki 'ff' czy 'fi' w TeXu -- wstawiając
pomiędzy 'ff' i 'fi' dwa nawiasy klamrowe. f{}f

i wymądrzasz się uparcie

Wg Ciebie wykazuję się uporem?
IMO jesteś wytrwały_inaczej, jeśli ja wg Ciebie jestem uparty?

podczas gdy trudno normalnemu człowiekowi ogarnąć zalew Twoich postów

Tak dużo tych postów czy tak mało?
Dziś -- 4 posty,
25 bm. -- 5 postów,
24 -- 2,
22 -- 1,
14 -- 2,
13 -- 1,
12 -- 1,
07 -- 3 itd...

To dużo czy mało?...
Chcąc wypełniać deklaracje ZUS -- trzeba stracić duuuużo
czasu na czekanie; można zaglądnąć w tle tutaj, z nudów...

Po prostu nie nadążam...

Szybki ;) jesteś. Nie nadążasz za kimś, kto stale choruje od ponad
roku na liczne przeziębienia itp. anginy czy grypy. Pod koniec
listopada ubr. podczas wizyty u kardiologa dostałem coś, co mi
pomogło, ale niedostatecznie. Ponoć co pół roku warto to ponawiać,
choć tanie wcale nie jest -- IMO w ogóle leki nie są tanie. [choć
akurat są skuteczne] Nie chcę pisać, czym jest to coś, bo nie chcę
wdawać się w politykę w (; przededniu ;) wyborów a w Polsce niemal
wszystko zahacza o politykę.

Weź żesz wyłuszcz

Co mam wziąć, co mam wyłuszczyć itd.?...

(dobrze czy źle?) o co Ci chodzi z ligaturą a ja Cię

Co jakiś czas obwieszczasz, kim jesteś z zawodu;
ja zaś zauważam, że raczej na swej profesji nie
znasz się.

Teraz chwalisz się ścisłym umysłem? -- też
trudno dać wiarę Twym słowom...

wtedy przepytam z nafarbienia, zalewkowania, kątów rastra i jego

Przepytywałem Cię (o ile można to nazwać przepytywaniem)
z Twego ,,chleba powszedniego'', ;)

rodzajów czy banalnych formatów papieru

Są banalne i niebanalne?

i ich efektynego wykorzystania na konkretnej maszynie i matrycy CTP. Chętny?

Raczej nie -- czegóż mógłbym dowiedzieć się od Ciebie?
Nie gniewaj się, ale trudno Cię traktować poważnie. Zechcę
dowiedzieć się czegoś o drukowaniu -- znajdę lepsze źródła.

-=-

Nie twierdzę, że z trudem odróżniam Cię od Animki, ale IMO
tak samo rozsądne (czyli nierozsądne) jest szukanie wiedzy
u ciebie jak u Animki. Jesteś mniej porywczy ;) niż Animka,
ale wiedzą IMO jej nie przerastasz.

Wykazałem ci wiele braków -- ligatura jest jednym z wielu
drobiazgów.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-03-29 20:29:19
Autor: z
Pedofila wsród nauczycieli

Od 20 lat poprawiasz pliki?

Tak jak napisałem. 20 lat taki zawód.

[...]

To mogę Ci pogratulować.

Dzisiaj przez moje ręce przeszła książka, 2 katalogi produktów.
Od pdfa do matryc CTP
Musiałem poskładać ulotkę unijną FUJJJJ na przetarg i wydrukować trochę śmiecia na drukarce laserowej. Wizytówki Zaproszenia takie tam.

ja tyle czasu nie mam na liczenie postów

Pa

Data: 2019-03-30 00:16:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pedofila wsród nauczycieli

"z" 5c9e7211$0$500$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Pomysłowości? -- masz na myśli sposób obejścia zlepiania?

[...]

Policzyłem je w parę sekund -- IMO starczy rzut oka, aby policzyć do 5.
(kopie wysłany postów gromadzone są w jednym katalogu -- do ogarnięcia
kilku ostatnich dni wystarczy tak zwany rzut oka)

Znacznie więcej czasu zajęło mi pisanie wyników -- IMO ze 2 minuty...
(czyli ~60 razy dłużej pisałem niż liczyłem)

-=-

Chłodziarkowy pobór energii mierzyłeś Ty, czy mylę Cię
z Animką? Jak na umysł ścisły -- raczej słabo szło...
Animka chyba tez chwali się ścisłością umysłową.

[zapewne chodzi o ściśnięcie umysłu do małych gabarytów]

Z grafiką też jesteś na bakier, co też Ci wykazywałem.

-=-

Otarłem się o kilkunastu (może nawet więcej niż kilkunastu)
ludzi zajmujących się poligrafią -- byli znacznie bystrzejsi
od Ciebie. (od fotografii i składu/korekty tekstu poprzez
wykonywanie matryc do druku w offsecie; wbrew pozorom obok
offsetu stosowane były także inne metody)

Ale pamiętam też otępionych, dla których lustrzane odwrócenie
wydruku zdawało się być czymś nadzwyczajnym -- akurat w TeXu
podawało się jedną cyferkę, która odpowiadała za stosowne
potraktowanie -- można było obracać dowolnie w różnych osiach
za sprawą podmiany tej jednej cyferki. (być może ,,normalnie''
była to cyfra '5' zaś do naświetlania -- '6'; dziś dla mnie
to już zdecydowanie depast)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-03-30 10:59:02
Autor: z
Pedofila wsród nauczycieli
Nie wiem czy się usprawiedliwiasz czy chwalisz?
Twoja sprawa.

PS.
Generalnie lepiej by się czytało gdybyś się streszczał :-)

Data: 2019-03-25 23:53:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pedofila wsród nauczycieli

"Animka" q7b8em$1bv$1@node2.news.atman.pl

Co banki mają z tym wspólnego?

'Upadek moralności' to inaczej 'bankructwo moralności'. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-03-25 22:28:25
Autor: Stef77
Pedofila . Najlepszy zawód to ksiądz .
Użytkownik "ń" <ku@ta.sie> napisał w wiadomości news:q78b7p$cqe$1node2.news.atman.pl...

Ilu pedofilów jest wśród nauczycieli ?

Nauczyciel to nie jest najlepszy zawód dla pedałopedofila.
Najlepszy zawód dla pedałopedofila to ksiądz - nieograniczony
 dostęp do dzieci, nieżonaci mężczyźni mieszkający razem.

Data: 2019-03-25 23:18:14
Autor: ń
Pedofila . Najlepszy zawód to rabin .
Policja, wojsko, trenerzy w sporcie, nauczyciele, ...

-- -- -
nieograniczony dostęp do dzieci, nieżonaci mężczyźni mieszkający razem.

Data: 2019-03-25 23:48:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pedofila . Najlepszy zawód to rabin .
W tańcu, balecie...
[ale na szczęście nie w księgowości]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

"ń" q7bk37$bul$1@node2.news.atman.pl

Data: 2019-03-26 08:02:21
Autor: Stef77

nieograniczony dostęp do dzieci, nieżonaci mężczyźni mieszkający razem.

Policja, wojsko, trenerzy w sporcie, nauczyciele, ...

Niestety, Partia Watykańska wepchała się wszędzie,
pasożytują na całego.

Kiedyś w Francji i Hiszpanii społeczeństwo wqr..ło się
i wyrżneli sukienkowych mnóstwo, ale hydra odrodziła się.

Data: 2019-03-26 17:57:07
Autor: z
W dniu 2019-03-25 o 22:28, Stef77 pisze:
Nauczyciel to nie jest najlepszy zawód dla pedałopedofila.
Najlepszy zawód dla pedałopedofila to ksiądz - nieograniczony
dostęp do dzieci, nieżonaci mężczyźni mieszkający razem.

Bo to wszystko przez to że księża to geje a jak wiadomo każdy gej to pedofil ;-)

Pedofila wsród nauczycieli