Pedofile pod kontrolą.

Data: 2011-07-03 10:13:35
Autor: Przemysław W
Pedofile pod kontrolą.
"Co łaska" czyli ile? Porównywarka cen usług kościelnych
Tagi: porównywarka, internet, usługi, kościół
Do tej pory w internecie mogliśmy porównać ceny tosterów czy kuchenek mikrofalowych. Teraz będziemy mogli sprawdzić ile kosztuje ślub i gdzie dać na mszę, żeby było najtaniej. Ruszyła pierwsza w Polsce internetowa porównywarka cen usług kościelnych, której dane mają być zbierane i aktualizowane przy pomocy internautów. "Tego jeszcze nie było" - napisał jeden z użytkowników serwisu Kontakt 24

a.. "W internecie powstała poro?wnywarka cen usług kos?cielnych. Moz?na sprawdzic? opłaty za chrzty, s?luby lub pogrzeby. Tego jeszcze nie było" - napisał internauta.
a..
a.. Zamierzeniem twórców serwisu colaska.pl jest stworzenie bazy danych o cenach usług we wszystkich parafiach w całej Polsce. Obecnie w bazie porównywarki jest ponad 10 tysięcy parafii, a dane są na bieżąco aktualizowane i uzupełniane dzięki informacjom, jakie napływają od internautów z całego kraju. Ceny, które widzimy na stronie są nieoficjalne - to uśrednione kwoty, wyliczone na podstawie informacji pochodzących właśnie od internautów.

Ceny na tacy

Zwyczajowe "co łaska" niejednokrotnie spędzało sen z powiek przyszłym małżonkom czy rodzicom, chcącym ochrzcić swojego malucha. Teraz nabiera konkretnych wartości, które dodatkowo możemy porównać.

Internauci zwracają uwagę na praktyczność takiego rozwiązania, które pozwala odpowiednio przygotować się przed wizytą w parafialnej zakrystii.

Ślub w Babicach, chrzest w Gdańsku

Na stronie znajduje się też ranking cenowy poszczególnych usług. Dzięki niemu możemy się zorientować, jakie są różnice w cenach chrztów czy ślubów w poszczególnych parafiach. A te, jak w przypadku pogrzebu, mogą sięgać nawet kilku tysięcy.

Za najtańszą wyróżnioną w serwisie usługę uznano wydanie zaświadczenia w parafii św. Józefa Robotnika w Kielcach. Zapłacimy za nie tylko 2 złote. Najdroższą z usług będzie pogrzeb w parafii św. Karola Boromeusza w Gdyni - bliscy zmarłego będą musieli zapłacić aż 4 tysiące złotych.

http://kontakt24.tvn.pl/temat,-quot-co-laska-quot-czyli-ile-porownywarka-cen-uslug-koscielnych,118767.html

Przemek

--

"Polska ma w tej chwili tak dobry i bezpieczny wizerunek w Unii Europejskiej,
że nawet PiS i ojciec Rydzyk nam nie zaszkodzą."

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-03 09:46:13
Autor: White Power
Pedofile pod kontrolą.
Tak się tym przejmujesz jak by był obowiązek chodzenia do kościoła.
Ja coś ci nie odpowiada to nie chodzisz i gówno masz do gadania.

Data: 2011-07-03 12:03:02
Autor: leszek niewiadomski
Pedofile pod kontrolą.
Am 03.07.2011 11:46, schrieb White Power:
Tak się tym przejmujesz jak by był obowiązek chodzenia do kościoła.
Ja coś ci nie odpowiada to nie chodzisz i gówno masz do gadania.

A kto nie chodzi do kosciola jest ignorantem. Tak powiedzial podobno prymas. Na szczescie nie znam, wiec sie nie wstydze.
http://www.krytykapolityczna.pl/Opinie/WisniewskaKatolicypowinniuczycsieignorancji/menuid-1.html
ln.

Data: 2011-07-03 14:13:23
Autor: pluton
Pedofile pod kontrolą.
A kto nie chodzi do kosciola jest ignorantem. Tak powiedzial podobno
prymas.

I ze kundelki szczekaja a karawana jedzie dalej.

Musze sie przyznac, ze jestem oberkundelekignorant do kwadratu,
ale dzieki temu stoje o szczebelek wyzej na drabinie cywilizacyjnej
niz wiadomo kto.

Nullification

Data: 2011-07-03 14:11:59
Autor: Przemysław W
Pedofile pod kontrolą.
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iupdp5$ok8$1inews.gazeta.pl...
Tak się tym przejmujesz jak by był obowiązek chodzenia do kościoła.
Ja coś ci nie odpowiada to nie chodzisz i gówno masz do gadania.

Tak długo mam do gadania, jak długo płacę na tę pedofilską bandę.

Przemek

Data: 2011-07-03 14:22:12
Autor: Leprechuan
Pedofile pod kontrolą.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iupmah$2up$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie mów! Co niedziela dajesz na tacę? ;)

BomBel

Pedofile pod kontrolą.