Pedofilia w Kociele Katolickim w USA

Data: 2012-03-09 08:20:48
Autor: sofu
Pedofilia w Kociele Katolickim w USA
http://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_sexual_abuse_scandal_in_the_United_States
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Jay_Report

http://www.nytimes.com/2004/02/27/us/two-studies-cite-child-sex-abuse-by-4-of-priests.html?pagewanted=all&src=pm

TWO STUDIES CITE CHILD SEX ABUSE BY 4% OF PRIESTS

W liczbach sytuacja przedstawiaa si nastpujco: w latach 1950-2004 oskarono 4392 duchownych katolickich o zmuszenie do czynnoci seksualnych 10667 dzieci. Te liczby dotycz wycznie duchownych oskaronych o pedofili, a nie wszystkich duchownych, aktywnie uprawiajcych pedofili, dlatego wymienione liczby mog by w rzeczywistoci o wiele wysze.
Dopiero w 2004 r. pojawiy si wyniki dwch niezalenych bada wedug ktrych "mona mwi o epidemii molestowania seksualnego dzieci" w Kociele rzymskokatolickim. Co najmniej 4 % duchownych to aktywni pedofile, przy czym ten odsetek zwiksza si a do 10 % wrd ksiy wywiconych w 1970 r. Wydaje si, e jest to procent niewielki, jednak naley pamita, e nawet 4% to odsetek ponad OSIEM RAZY wikszy ni wynosi przecitna w spoeczestwie, a 10% to odsetek ponad DWADZIECIA RAZY wikszy.
Co najwaniejsze ten procent dotyczy wycznie duchownych oskaronych o pedofili, co pozwala wysnu wniosek, i w rzeczywistoci ten procent jest o wiele wikszy, ze wzgldu na fakt, e wiele ofiar wstydzio si lub ulego presji i nie zawiadomio o przestpstwie.
Wielu mniej aktywnych duchownych-pedofilw mogo nigdy nie by oskaronych przez swoje ofiary, szczeglnie w krajach tradycyjnie katolickich, gdzie silna jest presja spoeczna i naciski na organy cigania, takich jak np. Polska, Francja, Hiszpania czy Wochy.
Raport John Jay College of Criminal Justice z 2004 r. stwierdza, e Koci zapaci 572 miliony dolarw USA za same honoraria prawnikw, terapie ofiar i duchownych. Jednak raport podkrela, e wymieniona suma jest i tak znacznie zaniona.

-- -- -- -- -

Dane dotycz USA, nic nie mwi o Irlandii, gdzie problem molestowania dzieci przez katolickich ksiy  jest jeszcze wikszy i dotyczy te sierocicw prowadzonych przez KRK.

sofu

Data: 2012-03-09 09:03:34
Autor: Roman Rumian
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
W dniu 2012-03-09 08:20, sofu pisze:
(...)
W liczbach sytuacja przedstawiała się następująco: w latach 1950-2004
oskarżono 4392 duchownych katolickich o zmuszenie do czynności
seksualnych 10667 dzieci. Te liczby dotyczą wyłącznie duchownych
oskarżonych o pedofilię, a nie wszystkich duchownych, aktywnie
uprawiających pedofilię, dlatego wymienione liczby mogą być w
rzeczywistości o wiele wyższe.
(...)

w rzeczywistości okazały się być o wiele niższe, bo jak jest okazja, to nagle wiele "ofiar" "przypomina" sobie, że były molestowane.
W tekście typowa manipulacja: "oskarżonych" zamiast "skazanych", ale dewianci z ochota w to uwierzą i jeszcze sobie dośpiewają, co im tam gorejące "miłością" serce podpowie.

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/obroncy_ofiar_duchowienstwa_dopuszczaja_sie_falszerstw_19633

"...Sieć Ofiar Wykorzystywanych Seksualnie przez Księży (SNAP) – najstarsza i największa organizacja w USA zajmująca się wspieraniem skrzywdzonych przez duchowieństwo – publikowała fałszywe informacje i zatrudnia nieprofesjonalnych doradców. Przyznał się do tego szef tej organizacji, David Clohessy podczas zeznania, jakie kazał mu złożyć sąd w związku z oskarżeniami o naruszenie przez jednego adwokatów SNAP zakazu publicznego wypowiadania się nt. pozwu w sprawie rzekomego przypadku molestowania seksualnego.
Od dłuższego czasu organizacja SNAP jest krytykowana za to, że zamiast pomagać profesjonalnie ofiarom nadużyć seksualnych, zajmuje się przede wszystkim atakowaniem Kościoła katolickiego. Clohessy zawzięcie krytykował opublikowaną w 2002 roku przez episkopat amerykański Kartę Ochrony Dzieci i Młodzieży, formułującą normy postępowania diecezji w sprawie zarzutów seksualnego wykorzystywania nieletnich przez duchowieństwo. Domagał się pełnej transparentności w postępowaniu biskupów, jednak, jak podkreślał, jego stowarzyszenie powinno działać w oparciu o inne niż Kościół „standardy przejrzystości”. To właśnie SNAP domagała się postawienia Benedykta XVI przed Trybunałem w Hadze za „tuszowanie zbrodni przeciwko ludzkości”.

W najbliższym czasie sędzia ma zdecydować, czy Clohessy będzie musiał odnieść się do pytań, na które odmówił odpowiedzi podczas przesłuchania."

Roman Rumian

Data: 2012-03-09 09:08:43
Autor: Roman Rumian
W dniu 2012-03-09 09:03, Roman Rumian pisze:
W dniu 2012-03-09 08:20, sofu pisze:
(...)
A, oczywiście, dzięki tej zasłonie dymnej ogromna większość pedofilów (ponad 90%, w tym głównie homosie, ale też rodzice, rodzina, znajomi, nauczyciele, rabini, pastorzy, psychologowie etc.) może sobie spokojnie molestować swoje ofiary.

Roman Rumian

Data: 2012-03-09 09:11:28
Autor: Marek Czaplicki
Roman Rumian wrote:
  > dewianci z ochota w to uwierzą i jeszcze sobie dośpiewają, co im tam
gorejące "miłością" serce podpowie.

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/obroncy_ofiar_duchowienstwa_dopuszczaja_sie_falszerstw_19633

Jacy "dewianci"?

Data: 2012-03-09 09:23:02
Autor: Roman Rumian
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
(...)
Jacy "dewianci"?

Histeryczni antyklerykałowie tacy jak "sofu", czy feminazistki:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/warsztaty_cipkowe_ruszaja__19654

Roman Rumian

Data: 2012-03-09 09:30:54
Autor: Marek Czaplicki
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
Roman Rumian wrote:
(...)
Jacy "dewianci"?

Histeryczni antyklerykałowie tacy jak "sofu", czy feminazistki:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/warsztaty_cipkowe_ruszaja__19654

Roman Rumian

No tak. Za głebokiej komuny też ludzi o odmiennym zdaniu oskażano o zaburzenia psychiczne. I chciano ich z nich leczyć w ośrodkach. Nazywały się one psychuszki czy jakoś tak. EOT

Data: 2012-03-09 09:37:15
Autor: Roman Rumian
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
Panie Marku,

(...)
No tak. Za głebokiej komuny też ludzi o odmiennym zdaniu oskażano o
zaburzenia psychiczne. I chciano ich z nich leczyć w ośrodkach. Nazywały
się one psychuszki czy jakoś tak. EOT

dlaczego Pan manipuluje ??

Czy na tym świecie nie ma ludzi z rzeczywistymi zaburzeniami psychiki, logicznego myślenia ?!
  W przypadkach wymienionych przez mnie to łatwe do pokazania, a za komuny wsadzano do psychuszek ludzi całkowicie zdrowych.
Ile Pan ma lat ?

Roman Rumian

Data: 2012-03-09 09:50:05
Autor: Marek Czaplicki
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
Roman Rumian wrote:
Panie Marku,

(...)
[...]

Ja nie manipuluję stwierdziłem tylko fakt. Czy takim samym poparciem u pana cieszyło się pytanie sądu do pewnego prezesa o jego stan psychiczny?
Kiedyś w dawnych czasach za trochę inne przekonania palono na stosie, a w przypadku niektórych naukowców zmuszano ich do publicznego odwoływania wyników badań. I co byli to ludzie winni? Czemu? Wg mnie dlatego że wyprzedzali swoje czasy. Wg stalinowskich kryteriów ludzie w psychuszkach byli "chorzy". Bo jak można mieć złe zdanie o "raju robotników i chłopów"? :-)
W przypadku ludzi, którzy byli zmuszani przez innych do poddania się ich zboczonym chuciom nie ma znaczenia czy był to tylko promille, czy parę procent do populacji. Nie odnosi pan wrażenia, że coś dziwnego dzieje się z niektórymi dorosłymi ludzimi, postawionymi wobec faktu że inni dorośli ludzie do których mają akurat bezgraniczne zaufanie, okazują się jako zboki.
Badanie jak się ma procent księży którzy mieli kontakty z dziećmi, do procentu w innych środowiskach, ma ten szkopół że inne środowiska mogą być otwarcie badane przez psychologów, a księża tworzą zamkniętą społeczność i wara tam od badań. Wobec tego należy się do zbadania skali zjawiska posługiwać okrężnymi metodami.

Data: 2012-03-09 10:20:49
Autor: Roman Rumian
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
Panie Marku,

(...)
Ja nie manipuluję stwierdziłem tylko fakt.

Manipuluje Pan, bo nie ma takiego faktu, jak próba bezpodstawnego oskarżania kogoś przez mnie o dewiacje, nie pisząc o wsadzaniu do "psychuszki". Mylą się Panu przekonania z powielaniem kłamstw.

Czy takim samym poparciem u
pana cieszyło się pytanie sądu do pewnego prezesa o jego stan psychiczny?

Pan prezes, to nie moja bajka, za krótko mnie Pan zna aby tak szufladkować, a z pytaniem czy był to rzeczywiście przypadek dewiacji powinien się Pan skierować nie do mnie, tylko do kompetentnych w tej materii osób. Ja nie analizuje i nie śledzę wypowiedzi tego Prezesa, natomiast twórczość dewianta "sofu" jest mi dłużej i lepiej znana.

Kiedyś w dawnych czasach za trochę inne przekonania palono na stosie,

To zdanie znowu świadczy o tym, że niewiele Pan o tym wie i powiela manipulacje z merdiów. Radziłbym uzupełnić i pogłębić swoja wiedzę z większej ilości źródeł.

w przypadku niektórych naukowców zmuszano ich do publicznego odwoływania
wyników badań. I co byli to ludzie winni? Czemu? Wg mnie dlatego że
wyprzedzali swoje czasy.

Niech Pan poszuka prawdziwej historii Galileusza, czy Giordano Bruno, a zdziwi się, jaka jest prawda.

Wg stalinowskich kryteriów ludzie w
psychuszkach byli "chorzy". Bo jak można mieć złe zdanie o "raju
robotników i chłopów"? :-)

Tak właśnie działają systemy totalitarne oparte na ateizmie ich twórców.

W przypadku ludzi, którzy byli zmuszani przez innych do poddania się ich
zboczonym chuciom nie ma znaczenia czy był to tylko promille, czy parę
procent do populacji.

Z punktu widzenia rzeczywiście poszkodowanych to nie ma znaczenia dla ich bólu i krzywdy, ale jeśli mówimy o wykorzystywaniu tego w medialnych kampaniach - ma to znaczenie i to istotne, bo ktoś kto chce walczyć z problemem,  a krzywda molestowanego przez homosia czy psychologa jest taka sama, to nie wyolbrzymia winy paru procent i nie wali WYŁĄCZNIE w te parę procent.

[...]

I co ma większy wpływ na potęgowanie się tego zjawiska: Kościół wychowujący i jednoznacznie nazywający to zło, czy media relatywizujące, zachęcające do zboczeń, potępiające rzekomy brak tolerancji dla nich ?

[...]

Takie badania robią medycy, czy prawnicy i nie jest to aż tak trudne, bo w końcu udowodnione przypadki są znane wymiarowi sprawiedliwości, a dyskrecja w przypadkach nieudowodnionych jest konieczna ze względu na katastrofalne skutki dla potencjalnie niewinnie oskarżonych -takich przypadków było niestety wiele.
  Niestety, wyniki tych badań nie są chętnie prezentowane w merdiach, bo dezawuują ich manipulacje.

Roman Rumian

Data: 2012-03-09 10:35:26
Autor: Marek Czaplicki
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
Roman Rumian wrote:
Panie Marku,

(...)
[...]

To niech pan napisze jak traktować pańskie słowa o rozhisteryzowanych feministach i dewiacjach innych.

[...]

To proszę zaprezentować owe źródła. Gdyby chociaż jeden człowiek został zabity za swe przekonania i to w imię religii "miłości bliźniego" to by znaczyło, że ludzie większe znaczenie przywiązują do ideologii niż ludzi. Tak działąły nielubiane przez pana i mnie systemy totalitarne. W miejsce społeczeństwa stawiały masy, po to żeby nimi manipulować.

Wg stalinowskich kryteriów ludzie w
psychuszkach byli "chorzy". Bo jak można mieć złe zdanie o "raju
robotników i chłopów"? :-)

Tak właśnie działają systemy totalitarne oparte na ateizmie ich twórców.

To musi pan przyznać, że działa pan tak samo jak systemy totalitarne. Innych prezentujących inne zdanie nazywa pan dewiantami i histerycznymi feministkami.

[...]

Kościół mógł spokojnie rozprawić się z problemem gdyby wytworzył mechanizmy oczyszczające środowisko, nie zrobił tego w czasie gdy takie przypadki miały miejsce, to teraz niech nie ma pretensji. Gdy stanie pan naprzeciwko gdupy ludzi, i jeden z nich pana pobije, reszta będzie tuszować, to będzie miał pan pretensję do jednego czy wszystkich?

Data: 2012-03-09 10:57:49
Autor: Roman Rumian
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
Panie Marku,

(...)
To niech pan napisze jak traktować pańskie słowa o rozhisteryzowanych
feministach i dewiacjach innych.

Jak to jak ??
Jako prawdę znajdującą łatwe potwierdzenie w rzeczywistych faktach, łatwych do sprawdzenia.

(...)
[...]

Ostatnie zdanie jest dla mnie niezrozumiałe.
A czy w pańskiej głowie pojawiają się czasem myśli, że niektórzy, wykorzystują dobre, sprawdzone idee, aby czynić zło dla własnych, podłych interesów ?
Często to robią politycy, ale też zwykli oszuści wykorzystujący dobrą wiarę i zasady swoich ofiar, a co bynajmniej nie kompromituje tych ideii.
Aby uczciwie oceniać idee, nie można kierować się tym, co robią ich "heretycy", lecz to, co prawdziwi wyznawcy.
Źródła łatwo Pan sam sobie znajdzie, jeśli będzie tylko chciał.

(...)
To musi pan przyznać, że działa pan tak samo jak systemy totalitarne.
Innych prezentujących inne zdanie nazywa pan dewiantami i histerycznymi
feministkami.

Niech Pan nie bredzi: dewiantów nazywam dewiantami, bo mam do tego PODSTAWY,a nie tak jak systemy totalitarne, bo mi przeszkadzają w zbrodniczym urządzaniu świata innym.
Widoczne jest, że Pan nie zna praktyki systemu totalitarnego, ale ma Pan na to duże szanse.

(...)
[...]

Przykład jest nieadekwatny, ale oczywiste jest dla mnie, że wobec nadciągającej histerii i wojny medialnej władze Kościoła mogły i powinny szybciej i bardziej stanowczo zareagować. Faktem też jest, że w przypadku innych środowisk z problemem pedofilii nie ma praktycznie żadnej reakcji mediów (zdarza się popierająca te środowiska), ani tym bardziej tych środowisk.

Roman Rumian

Data: 2012-03-09 11:33:21
Autor: Marek Czaplicki
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
Roman Rumian wrote:
Panie Marku,
[...]

Jedno zdanie. "Socjalizm tak, wypaczenia nie". Idea sama z siebie nic nie jest w stanie zrobić. Do działania potrzebuje ludzi idących za nią. To oni sprawiają, że idea jest dobra czy zła. Nie znajdzie pan innego mechanizmu oceniającego ją jak jej działanie w rzeczywistości. Idea Kościoła jest pokrótce taka. Kościół chce aby ludzie żyli w braterswie, byli dla siebie nawzajem dobrzy, by tworzyli rodziny będące siedliskiem miłości. Czy w imię tej idei, można w "etapach przejściowych" do wytworzenia takiego społeczeństwa robić to do czego się posuwali ludzie Kościoła.
W Polsce wytwarza się społeczeństwo wielokulturowe, w Konstytucji jest zapis że państwo zajmuje neutralne stanowisko wobec każdego światopoglądu.
Mogę poszukać źródeł, tylko nie wiem czy potem te znalezione przez siebie będę mógł przytaczać w dyskusji z panem? Skoro mają być "wiarygodne" i "rzetelne". Dyskutujemy bowiem o pedofilii w Kościele i pan z przytoczonych przez sofu słowach wysnuł wniosek, że to dewiant, a inne nieznane bliżej kobiety nazywa histerycznymi feministkami.

[...]

To proszę o zaświadzczenia lekarskie o tym, że nazywany przez pana ktokolwiek histerykiem jest takim w rzeczywistości.
Jeszcze raz napiszę. W systemie stalinowskim ludzie wysyłający innych na Sybir też "mieli" do tego podstawy. "Wrogowie klasowi","kułacy","szpiedzy" i inni zaludniali więzienia. To że obecnie żyjemy w jako takim znośnym systemie mozna powiedzieć zawdzięczamy ludziom, będącym dla poprzedniego systemu "wrogami klasowymi" i "wichrzycielami".

[...]

Ma pan rację. Żaden chyba przykład nie jest adekwatny do tego, że najpierw zbok krzywdzi dziecko, potem inni skądinąd przyzwoici ludzie przemilczają ten fakt, a cała masa ludzi mówi mniej więcej, że to błachostka i że gdzie inndziej to też odchodzi.

Data: 2012-03-09 11:02:27
Autor: jadryś
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
W dniu 2012-03-09 09:23, Roman Rumian pisze:
(...)
Jacy "dewianci"?

Histeryczni antyklerykałowie tacy jak "sofu", czy feminazistki:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/warsztaty_cipkowe_ruszaja__19654

Roman Rumian

I histeryczni homofobi, tacy jak Roman Rumian. Zarówno ty jak i sofu atakujecie nie samych zboczeńców za to co zrobili a środowiska w których się oni obracają... Środowiska które są całkowicie przeciwne pedofilii. Ludzie opamiętajcie się i nie twórzcie podstaw do stosowania odpowiedzialności zbiorowej. Pedofile się z was śmieją czytając te wasze nienawistne teksty pod adresem niewinnych ludzi.

Data: 2012-03-09 11:40:39
Autor: abc
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA
Podczas gdy homoseksualiści stanowią 1-3% populacji, aż 1/3 aktów pedofilii
popełniana jest przez homoseksualistów (1a).

Konkretnie: 25% aktów pedofilii popełnianych jest na chłopcach (1b), a
chociaż jednym z argumentów przeciw mówieniu o "homoseksualnej pedofilii"
jest twierdzenie, iż płeć dziecka jest dla pedofila obojętna, a pociąga go
niedojrzałość organizmu, jednak aż 86% pedofili wykorzystujących seksualnie
chłopców deklaruje się jako homoseksualiści (1c).

Zatem występowanie pedofilii wśród homoseksualistów jest wielokrotnie
wyższe, niż wynika z prostej statystyki.

(1a) Kurt Freund, Robin Watson, and Douglas Rienzo, "Heterosexuality,
Homosexuality, and Erotic Age Preference," The Journal of Sex Research 26,
No. 1 (February, 1989): 107.
(1b) Blanchard, R et al., (2000) Fraternal birth order and sexual
orientation in pedophiles. Archives of Sexual Behavior 29: 463-78. (artykuł
płatny)
(1c) W. D. Erickson, "Behavior Patterns of Child Mo- lesters," Archives of
Sexual Behavior 17 (1988): 83.

Więcej
http://www.homoseksualizm.edu.pl/index.php/co-mowi-nauka/34-psycholog...

Data: 2012-03-10 20:42:19
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-09 11:40, abc pisze:
Podczas gdy homoseksualiści stanowią 1-3% populacji, aż 1/3 aktów pedofilii
popełniana jest przez homoseksualistów (1a).
.

Czyli, bez ogródek - kogo oskarżasz homków czy pedofili? Jeżeli homków to nie masz prawa bronić księży przed podobnymi zarzutami ze strony innych hitlerków..

Data: 2012-03-11 13:02:25
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-10 20:59, abc pisze:

Zatem występowanie pedofilii wśród homoseksualistów jest wielokrotnie
wyższe, niż wynika z prostej statystyki.

I co tym chcesz udowodnić - homków do gazu czy pedofilów? Stawiaj zarzuty pedofilom a nie tym co nie robią nic złego nikomu.

Data: 2012-03-09 16:34:20
Autor: sofu
Pedofilia w Kościele Katolickim w USA

Użytkownik "Roman Rumian" <rumianusunto@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:jjcel6$b4u$1news.agh.edu.pl...
(...)
Jacy "dewianci"?

Histeryczni antyklerykałowie tacy jak "sofu", czy feminazistki:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/warsztaty_cipkowe_ruszaja__19654

Roman Rumian

-- -- -- -- -- -- -- --

Ode mnie to się odpierdol czarny kutasie.
Patrz na siebie, bo ci paląca się gromnica z dupy wystaje i spalisz sobie swój moherowy łeb.

sofu

Data: 2012-03-09 16:41:02
Autor: u2
Pedofilia w Kociele Katolickim w USA
W dniu 2012-03-09 16:34, sofu pisze:
Ode mnie to si odpierdol czarny kutasie.
Patrz na siebie, bo ci palca si gromnica z dupy wystaje i spalisz
sobie swj moherowy eb.

Przeca ty meska feministka :)

Data: 2012-03-10 01:30:23
Autor: sofu
Pedofilia w Kociele Katolickim w USA

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4f5a2491$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-03-09 16:34, sofu pisze:
Ode mnie to si odpierdol czarny kutasie.
Patrz na siebie, bo ci palca si gromnica z dupy wystaje i spalisz
sobie swj moherowy eb.

Przeca ty meska feministka :)

A ty macho z dworcowego kibla, smakosz cygar z bakami.

Data: 2012-03-09 17:29:25
Autor: Leprechaun
Pedofilia w Kociele Katolickim w USA

Uytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisa w wiadomoci news:jjcb0j$art$1node2.news.atman.pl...
[...]

Gwno kogo obchodzi czy w USA kto jest wierzcy czy nie. Pytanie o wyznanie jest grubym nietaktem.

BomBel

Pedofilia w Kociele Katolickim w USA