Pedofilski kościół krył sutannowych bandytów!!!

Data: 2011-07-14 08:23:12
Autor: Leprechaun
Pedofilski kościół krył sutannowych bandytów!!!

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ivkrv2$du3$1inews.gazeta.pl...
Irlandzki minister sprawiedliwości Alan Shatter opublikował ustalenia specjalnej komisji dochodzeniowej ws. tuszowania przypadków pedofilii w diecezji Cloyne w latach 1996-2009. Z raportu wynika, że biskup Cloyne ignorował wytyczne Kościoła ws. ochrony dzieci.

Rajcuje cię to? Ścigasz katabasów po całym świecie. MOSAD jesteś czy co?

BomBel

Data: 2011-07-14 08:28:03
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e1e8b4c$0$2452$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zrobiłbyś loda biskupowi, Hesk?

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-14 08:30:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ivm29k$d1o$1inews.gazeta.pl...
[...]

???

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLDDA6BB7B6F6EFA9E ?

JESTEŚ SPALONY MÓWIĘ CI, JESTEŚ SPALONY I http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-14 18:33:56
Autor: [heÂŽsk]
Pedofilski kościół krył sutannowych bandytów!!!
On Thu, 14 Jul 2011 08:23:12 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Rajcuje cię to? Ścigasz katabasów po całym świecie. MOSAD jesteś czy co?

 cos mi sie wydaje, ze przemus byl kiedys klecha.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-14 19:19:29
Autor: Leprechaun

Użytkownik ""[heRsk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:jj6u17hnraui78a768nv24jn1k3b0bi1vv4ax.com...
> [...]

BomBel

cos mi sie wydaje, ze przemus byl kiedys klecha.

Nie,to ja byłem kiedys klechą! Ja jestem Hersk! Ty jesteś mną, a ja swoim dziadkiem! ;)

BomBel

Pedofilski kościół krył sutannowych bandytów!!!