Pedofilski kościół kupuje ziemię z 99 % zniżką!

Data: 2010-11-29 14:01:48
Autor: Dobrodziej
Pedofilski kościół kupuje ziemię z 99 % zniżką!

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:icvl8b$6au$1inews.gazeta.pl...
Gmina Kraków nie tylko handryczy się z Kościołem o ziemię przyznawaną parafiom i zakonom przez Komisję Majątkową. Sprzedaje im również swoje grunty i to niemal za darmo.

Żałujesz, że nie zostałeś klechą?

d.

Data: 2010-11-29 15:29:00
Autor: Azor jest pedałem
Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cf3a435$0$27047$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Gdybym opisywał bandytę,który zabił np. pięcioro ludzi, to zapytałbyś się czy żałuje, że nie zostałem bandytą?

   Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Pedofilski kościół kupuje ziemię z 99 % zniżką!