Pedofilski kościół straszy.

Data: 2010-10-18 08:24:34
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Pedofilski kościół straszy.
Biskupi znów postanowili pogrozić palcem politykom. - Posłowie, którzy świadomie poprą ustawy dopuszczające metodę in vitro, automatycznie będą poza wspólnotą Kościoła - powiedział w wywiadzie opublikowanym dziś przez PAP abp Henryk Hoser, przewodniczący Zespołu Ekspertów Episkopatu ds. Bioetycznych. Wykluczeni czyli ekskomunikowani.
Hierarcha wchodzi w sumienie polityków, zapewne w przekonaniu, że poseł - katolik czy nie - to uczniak, któremu trzeba pokazać palcem, co jest właściwe. Najwyraźniej dotychczasowe środki kościelnej perswazji wydały się biskupowi zbyt słabe. Na przykład nowina Rady Episkopatu ds. Rodziny, że kto popiera in vitro, nie może przystępować do komunii. Albo akcja kilku biskupów, którzy przed ostatnim głosowaniem w Sejmie nad in vitro chwycili za telefon, by poinstruować posłów, że więzienie dla lekarzy przeprowadzających takie zapłodnienie to najlepsze, co demokratyczne państwo może zafundować obywatelom.

Episkopatu nie interesuje, że ustawy są dla wszystkich obywateli, nie tylko dla wierzących. Wywieranie presji, by politycy poparli ustawowy zakaz in vitro, to zakusy rodem z państwa wyznaniowego. Poza tym każdy poseł katolik ma prawo sam decydować, jak godzić nauki moralne Kościoła z prawem świeckiego państwa.

Żaden biskup nie jest od wystawiania glejtu przynależności do Kościoła

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8521219,Kosciol_wyklucza__czy_sam_sie_wyklucza_.html#ixzz12gmCZJv4

Przemysław Warzywny

--

I dodaje, że szyld PiS nie jest atutem w wyborach samorządowych. - Firma piarowska ostrzegała nas, żebyśmy nie eksponowali partyjnego logo, bo się źle kojarzy - zaznacza nasz rozmówca.

Data: 2010-10-18 08:45:38
Autor: rAzor
Pedofil Kawecki właśnie wstał i sie zesrał
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
Biskupi znów ..........

Już wstałeś, Pastewny? I co śnił ci się biskup?
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 09:25:25
Autor: Zahir

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i9gqej$6rv$1news.onet.pl...
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
Biskupi znów ..........

Już wstałeś, Pastewny? I co śnił ci się biskup?
-- *...because, this time is all you have...*

A ci się pewnie śnił heRsk! Hiiiiihiiiiihahahhahahahhahahaaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-18 16:41:19
Autor: `heÂŽsk
Pedofil Kawecki właśnie wstał i sie zesrał
On Mon, 18 Oct 2010 09:25:25 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> -- > *...because, this time is all you have...*

A ci się pewnie śnił heRsk! Hiiiiihiiiiihahahhahahahhahahaaaaa!

 o w morde! no to sie musial razorek spocic ze strachu! ;o)

Data: 2010-10-18 11:17:01
Autor: VSS
rAzor wrote:

Już wstałeś, Pastewny? I co śnił ci się biskup?

tak, ja dymał ci od tyłu bez wazeliny a Ty skomlałeś jak szczeniak.

--
VSS

Data: 2010-10-18 12:35:31
Autor: rAzor
Pedofil Kawecki właśnie wstał i sie zesrał
Darz bór! Użytkownik... he he - VSS raczył napisać:
rAzor wrote:

Już wstałeś, Pastewny? I co śnił ci się biskup?

tak, ja dymał ci od tyłu bez wazeliny a Ty skomlałeś jak szczeniak.

Masz podobne fantazje.. eroticzne, jak Kawsiołecki. he he he
Zboczeńcy!
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-18 16:41:19
Autor: `heÂŽsk
Pedofil Kawecki wła¶nie wstał i sie zesrał
On Mon, 18 Oct 2010 11:17:01 +0200, "VSS" <vss@gazeta.pl> wrote:

rAzor wrote:

> Już wstałeś, Pastewny? I co śnił ci się biskup?

tak, ja dymał ci od tyłu bez wazeliny a Ty skomlałeś jak szczeniak.

 z radosci? ;o)))

Data: 2010-10-18 16:41:18
Autor: `heÂŽsk
!
On Mon, 18 Oct 2010 08:24:34 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

[...]

 ciekaw jestem jak to zrobia? z torunskiej anteny oglasza czy
 podadza nazwiska w "gosciu niedzielnym" z zakazem podawania  reki wymienionym tam jegomosciom? co czeka tego ktory poda
 reka, a nawet o zgrozo! zamieni kilka slow? tez "wykluczenie"?
 taki posel w razie czego powie, ze byl na psychotropach i po
 problemie. da na tace wlasciwa sumke i znow bedzie we wspolnocie.

Pedofilski kościół straszy.