Pedofilskie fantazje kretynów

Data: 2010-03-06 08:00:30
Autor: abc
Pedofilskie fantazje kretynów
Spotykałem już w życiu różnych przygłupów z takimi seksualnie opętanymi
kretynami spotkałem się dopiero tu.  Ich obsesyjna "myśl" nieustannie krąży
wokół pedofilii.

Marginalnie występującą patologię wyolbrzymia i przykleja ją w charakterze
etykietki do ludzi Kościoła, chociaż o wiele częściej występuje ona w innych
grupach społecznych. A wszystko to po to, żeby zasiać wśród dzieci nieufność
do rodziców i księży.

Debilowi opanowanemu taką parszywą obsesją wszystko kojarzy się z
pedofilią - jest ona treścią jego życia. Podnieca się swoimi zboczonymi
fantazjami i wydala je z siebie z upodobaniem złośliwie zanieczyszczając
środowisko.

I to jest dowód na to, że powszechna likwidacja analfabetyzmu była błędem.
Poważnym błędem.

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-06 08:33:05
Autor: Artur Borubar
Pedofilskie fantazje kretynów

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Spotykałem już w życiu różnych przygłupów z takimi seksualnie opętanymi
kretynami spotkałem się dopiero tu.  Ich obsesyjna "myśl" nieustannie krąży
wokół pedofilii.

Cokolwiek byś nie napisał nie zamkniesz ust ludziom na temat zboczków w sutannach, tylko dlatego, że ten temat  jest dla nich i dla takich kretynów jak ty, niewygodny.

[...]

Ten "margines" to 10 % i w żadnej innej grupie społecznej nie występuje z takim natężeniem.

[...]

Hołota dotknięta tym zboczeniem zrobi wszystko, by zminimalizowac ilośc publikacji na ten temat.

I to jest dowód na to, że powszechna likwidacja analfabetyzmu była błędem.
Poważnym błędem.

Najwygodniejsza sytuacja dla sutannowych zboczeńców byłaby taka, gdyby tylko oni potrafili czytac i pisac.
Z resztą od zawsze dążyli do tego, mogli straszyc ludzi piekłem, w czasie zacmienia słońca, że to przez grzechy itp. Dlatego też komuna tak bardzo odpowiadała kościołowi, bo nie pisano na ten temat, by nie zaogniac stosunków z kościołem i taca była pełna, bo uciskany naród szukał pomocy.

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 291 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-06 09:13:58
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ale nie byl to bład kotabasów, bo gdyby to od nich zalezało mieliby nadal
monopol na słowo pisane.
Ale zgadzam sie ze to był błąd, bo przez to takie czarne pojeby moga się tu
prostytułować ze swoimi fantazjami rodem z wczesnego średniowiecza.

sofu

Data: 2010-03-06 11:11:50
Autor: Wiesiaczek
Pedofilskie fantazje kretynów [ort]

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmt3ag$3f1$1node2.news.atman.pl...

[...]

~~~~~~~~~~

Jak widać, likwidacja analfabetyzmu nie została przeprowadzona rzetelnie :)))
Niektórzy nie dość, że używają słów, których znaczenia nie rozumieją, to jeszcze nie potrafią ich poprawnie zapisać :)))

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-03-06 11:47:54
Autor: sofu

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
~~~~~~~~~~

Jak widać, likwidacja analfabetyzmu nie została przeprowadzona rzetelnie
:)))
Niektórzy nie dość, że używają słów, których znaczenia nie rozumieją, to
jeszcze nie potrafią ich poprawnie zapisać :)))

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czyzby? Zapewne chodzi ci o prostytuowanie się. Tu sie zgadzam, że raczej to
dotyczy profesjonalnego seksu.
Natomiast prostytułowanie dla odróżnienia w sam raz pasuje do postaw
prezentowanych przez niektórych obrońców kotabasów.
Kto wie jakie profity otrzymuja za swoja gorliwość?
Poczytaj w sieci., to nowe okreslenie z ł wstawionym między u a o, swoisty
przekąs dla nazwania zjawiska i odróżnienia go od płatnego seksu.

sofu

Data: 2010-03-06 17:24:10
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmtcb5$4lh$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Poczytaj w sieci., to nowe okreslenie z ł wstawionym między u a o, swoisty
przekąs dla nazwania zjawiska i odróżnienia go od płatnego seksu.

Szukałem w guglach i jakoś nie przekonałeś mnie.
Ale może na Twojej ulicy tak się mówi?

Data: 2010-03-06 18:27:57
Autor: sofu

> [...]
> przekąs dla nazwania zjawiska i odróżnienia go od płatnego seksu.

Szukałem w guglach i jakoś nie przekonałeś mnie.

A na twojej wsi jak się mówi?

http://azap.redblog.poranny.pl/2009/01/19/wokol-palikota/
http://mojsiewicz.salon24.pl/89100,miigalski-donosiciele-kontroluja-uniwersy
tet-jagiellonski
http://forum.mycork.org/index.php?topic=23980.45
http://wiadomosci.wp.pl/kat,88874,opage,5,sort,0,title,Palikot-ma-szanse-na-
szefa-PO,wid,10746733,opinie.html?ticaid=19c2b
http://lajt.onet.pl/wiadomosci/6021548,6,forum.html etc.

Są ludzie którzy nie wiedzą jak sie pisze to słowo i pisza je mylnie, a sa i
tacy którzy to robią świadomie dla określenia prostytutek politycznych.
Coś w stylu: łowicko łorkiestra łodegrała łowickiego łobertasa.
A przekonywać cię nie musze. Dla mnie możesz je sobie pisać jak chcesz.

sofu

Data: 2010-03-06 18:48:43
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmu3pb$7oc$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Coś w stylu: łowicko łorkiestra łodegrała łowickiego łobertasa.
A przekonywać cię nie musze. Dla mnie możesz je sobie pisać jak chcesz.

Wygląda na to, ze jeden popełnił orta a inni to łyknęli.
Nie widzę sensu dla tego określenia i pozostanę przy słowie "prostytuować".