Pedoklecha z zarzutami

Data: 2013-04-03 19:22:20
Autor: Grzegorz Z.
Pedoklecha z zarzutami
Zwykłemu miłośnikowi pedofilskiego porno rozwalili by o 6 rano drzwi,
zastrzelili psa wyłącznie na podstawie adresu IP, a tymczasem klecha
pozostaje "pod nadzorem". Dlaczego mnie to nie dziwi?

================ Andrzej W. , ksiądz z jednej kędzierzyńskich parafii został przed świętami
zatrzymany w związku z zarzutami dotyczącymi prezentowania treści
pornograficznych małoletniemu

Sprawą zajmuje się kędzierzyńska prokuratura. Wiadomo, ksiądz usłyszał już
zarzut dotyczący naruszenia wolności seksualnej. Chodzi o art.202.2 "Kto
małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści pornograficzne lub udostępnia
mu przedmioty mające taki charakter albo rozpowszechnia treści
pornograficzne w sposób umożliwiający takiemu małoletniemu zapoznanie się z
nimi (...)."

Ten zarzut zagrożony jest karą grzywny, ograniczenia wolności albo kara
więzienia do dwóch lat.

- Nie udzielamy informacji na temat tej sprawy, bo poszkodowany jest osobą
poniżej 15. roku życia - ucina Lidia Sieradzka, rzeczniczka opolskiej
prokuratury.

Obecnie duchowny pozostaje pod nadzorem policyjnym. Oprócz tego został
zawieszony w posłudze kapłańskiej, a także nie wolno mu wykonywać żadnych
obowiązków związanych z pracą z młodzieżą do lat 18.

Usiłowaliśmy skontaktować się z księdzem W. Jednak w jego parafii
usłyszeliśmy, że policja zakazała księdzu kontaktów z prasą. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,13673427,Ksiadz_z_zarzutami__Pokazywal_chlopcu_pornografie.html

--
"Niech będzie przeklęty bóg ojciec i syn i duch i matka najświętsza i całe
królestwo niebieskie!"

Data: 2013-04-03 19:33:52
Autor: xan
Pedoklecha z zarzutami
W dniu 03.04.2013 19:22, Grzegorz Z. pisze:
Zwykłemu miłośnikowi pedofilskiego porno rozwalili by o 6 rano drzwi,
zastrzelili psa wyłącznie na podstawie adresu IP, a tymczasem klecha
pozostaje "pod nadzorem".

Dlaczego mnie to nie dziwi?

Bo może chodzi o zwykłe pornole z udziałem tylko dorosłych ?

Data: 2013-04-03 20:05:40
Autor: t-1
Pedoklecha z zarzutami
Data: 2013-04-03 20:08:59
Autor: u2
Pedoklecha z zarzutami
W dniu 2013-04-03 20:05, t-1 pisze:
MoĹźe, na zadane pytanie odpowiedĹş znajdziesz w artykule:.

http://nczas.com/wiadomosci/polska/kosciol-ma-problem-przede-wszystkim-z-homoseksualistami-a-nie-pedofilami/

Od pedalstwa blisko do pedofilii. Kiedys zgrzesiu pisal pochwale pederastii, wiec pewnie podaje przyklad tego klechy jako wzor ...-;)

Data: 2013-04-03 20:14:11
Autor: Grzegorz Z.
Pedoklecha z zarzutami
Dnia Wed, 03 Apr 2013 20:08:59 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2013-04-03 20:05, t-1 pisze:
Może, na zadane pytanie odpowiedź znajdziesz w artykule:.

[...]

Wielu pedałów jest również pedofilami, ale nie zawsze.

Na ogół również pedofilstwa dopuszczają się mężczyźni, ale również nie
zawsze.

Rozumując "każdy pedał to pedofil" można by również uznać że "każdy
mężczyzna to pedofil" - co oczywiście nie będzie prawdą

Data: 2013-04-03 20:17:28
Autor: u2
Pedoklecha z zarzutami
W dniu 2013-04-03 20:14, Grzegorz Z. pisze:
Od pedalstwa blisko do pedofilii. Kiedys zgrzesiu pisal pochwale
>pederastii, wiec pewnie podaje przyklad tego klechy jako wzor ...-;)

Wielu pedałów jest również pedofilami, ale nie zawsze

Znasz statystyki ? Z pedalow wywodzi sie najwiecej pedofilow.

Data: 2013-04-03 20:25:38
Autor: Grzegorz Z.
Pedoklecha z zarzutami
Dnia Wed, 03 Apr 2013 20:17:28 +0200, u2 napisał(a):

> [...]

Wielu pedałów jest również pedofilami, ale nie zawsze

Znasz statystyki ? Z pedalow wywodzi sie najwiecej pedofilow.

Również spośród mężczyzn. Nie chcę tego kontynuować bo to podpada pod
strawman argument.

Nie słyszałem jednak by któraś z kobiet dopuszczających się czynów o
charakterze pedofilskim była zarazem lesbijką.

Data: 2013-04-03 21:27:42
Autor: u2
Pedoklecha z zarzutami
W dniu 2013-04-03 20:25, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie weksluj zgrzesiu ze sztetina, chodzi przede wszystkim o pedofilskich pedalow. Wsrod kobiet rowniez sa okrutne pedofilki.

Data: 2013-04-04 08:44:28
Autor: xan
Pedoklecha z zarzutami
W dniu 03.04.2013 20:08, u2 pisze:
[...]

Czyli dla ciebie jak ktoś ogląda pornole to jest już pedałem, pederastą ?

Pedoklecha z zarzutami