Pedoklecha z zarzutami

Data: 2013-04-03 20:05:40
Autor: t-1
Pedoklecha z zarzutami
Data: 2013-04-03 20:08:59
Autor: u2
Pedoklecha z zarzutami
W dniu 2013-04-03 20:05, t-1 pisze:
MoĹĽe, na zadane pytanie odpowiedĹş znajdziesz w artykule:.

http://nczas.com/wiadomosci/polska/kosciol-ma-problem-przede-wszystkim-z-homoseksualistami-a-nie-pedofilami/

Od pedalstwa blisko do pedofilii. Kiedys zgrzesiu pisal pochwale pederastii, wiec pewnie podaje przyklad tego klechy jako wzor ...-;)

Data: 2013-04-03 20:14:11
Autor: Grzegorz Z.
Pedoklecha z zarzutami
Dnia Wed, 03 Apr 2013 20:08:59 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2013-04-03 20:05, t-1 pisze:
Może, na zadane pytanie odpowiedĽ znajdziesz w artykule:.

[...]

Wielu pedałów jest również pedofilami, ale nie zawsze.

Na ogół również pedofilstwa dopuszczaj± się mężczyĽni, ale również nie
zawsze.

Rozumuj±c "każdy pedał to pedofil" można by również uznać że "każdy
mężczyzna to pedofil" - co oczywi¶cie nie będzie prawd±

--
"Niech będzie przeklęty bóg ojciec i syn i duch i matka naj¶więtsza i całe
królestwo niebieskie!"

Data: 2013-04-03 20:17:28
Autor: u2
Pedoklecha z zarzutami
W dniu 2013-04-03 20:14, Grzegorz Z. pisze:
Od pedalstwa blisko do pedofilii. Kiedys zgrzesiu pisal pochwale
>pederastii, wiec pewnie podaje przyklad tego klechy jako wzor ...-;)

Wielu pedałów jest również pedofilami, ale nie zawsze

Znasz statystyki ? Z pedalow wywodzi sie najwiecej pedofilow.

Data: 2013-04-03 20:25:38
Autor: Grzegorz Z.
Pedoklecha z zarzutami
Dnia Wed, 03 Apr 2013 20:17:28 +0200, u2 napisał(a):

> [...]

Wielu pedałów jest również pedofilami, ale nie zawsze

Znasz statystyki ? Z pedalow wywodzi sie najwiecej pedofilow.

Również spo¶ród mężczyzn. Nie chcę tego kontynuować bo to podpada pod
strawman argument.

Nie słyszałem jednak by która¶ z kobiet dopuszczaj±cych się czynów o
charakterze pedofilskim była zarazem lesbijk±.

Data: 2013-04-03 21:27:42
Autor: u2
Pedoklecha z zarzutami
W dniu 2013-04-03 20:25, Grzegorz Z. pisze:
Znasz statystyki ? Z pedalow wywodzi sie najwiecej pedofilow.
Również spośród mężczyzn. Nie chcę tego kontynuować bo to podpada pod
strawman argument.

Nie słyszałem jednak by któraś z kobiet dopuszczających się czynów o
charakterze pedofilskim była zarazem lesbijką.

Nie weksluj zgrzesiu ze sztetina, chodzi przede wszystkim o pedofilskich pedalow. Wsrod kobiet rowniez sa okrutne pedofilki.

Data: 2013-04-04 08:44:28
Autor: xan
Pedoklecha z zarzutami
W dniu 03.04.2013 20:08, u2 pisze:
[...]

Czyli dla ciebie jak kto¶ ogl±da pornole to jest już pedałem, pederast± ?

Pedoklecha z zarzutami