Pędzi polska lokomotywa. Rewelacyjne wyniki gospodarki

Data: 2011-12-20 10:45:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Pędzi polska lokomotywa. Rewelacyjne wyniki gospodarki
Wbrew prognozom produkcja przemysłowa rośnie, zamiast spadać. W listopadzie zwiększyła się o 8,7 proc. o 2 proc. więcej, niż prognozowali ekonomiści. Świetne wyniki ma branża przemysłowa (20,8 proc.) i budowlana (13 proc.),
Osłabienie złotego silnie wspiera eksporterów, a dobra pogoda branżę budowlaną. Produkcja przemysłowa wzrosła w listopadzie o 0,7 proc. w stosunku do października i 8,7 proc. rok do roku - podał GUS. Miesiąc wcześniej roczny wzrost wyniósł 6,5 proc. Ekonomiści spodziewali się, że w listopadzie spowolni jeszcze bardziej - do 5,9 proc. A tu niespodzianka.
więcej: http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/371872,rewelacyjne-wyniki-polskiej-gospodarki-produkcja-rosnie-i-rosnie.html

Ja pierniczę. Trzeba będzie się pochlastać. Widziałem jak niektórzy zaopatrywali się cichaczem w rozpuszczalnik. Niechybnie zaczną się protesty.
Rozmawiałem wczoraj z siostrą, która mieszka w Niemczech. Wspomniałem coś o kryzysie, który obecnie u nas i u nich panuje, Była bardzo zdziwiona.

Data: 2011-12-20 13:16:14
Autor: T.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ef05948$0$1201$65785112news.neostrada.pl...
[...]

....a w niektórychnokręgach w Rosji partia Jedyna Rosja dostała 130% głosów :-)
T.

Data: 2011-12-20 13:22:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ef07d15$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A niektórzy wykazują 1000% głupoty, by tylko postawić na swoim.

Data: 2011-12-20 16:37:09
Autor: u2
Pędzi polska lokomotywa. Rewelacyjne wyniki gospodarki
W dniu 2011-12-20 13:16, T. pisze:
...a w niektĂłrychnokrĂŞgach w Rosji partia Jedyna Rosja dostaÂła 130% gÂłosĂłw :-)

Bo w Rosji wszystko jest naj naj naj, nawet wyniki wyborow ;)

Data: 2011-12-20 13:41:49
Autor: wolim
[...]

Kryzysu nie ma. To tylko takie straszonko, żeby można było trochę przyciąć wydatki socjalne i podnieść podatki. Jak ludzi się postraszy kryzysem, to łagodniej przyjmują podwyżki. Zresztą ja częściowo popieram cięcia.

Wczoraj byłem w centrum handlowym - nie było gdzie zaparkować. Takiego ścisku jeszcze w życiu nie widziałem. To gdzie ten kryzys?

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-12-20 14:02:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:jcpvqi$80b$1usenet.news.interia.pl...

[...]

A to źle, że chcą: "przyciąć wydatki socjalne i podnieść podatki"?

Data: 2011-12-20 13:59:37
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

A to źle, że chcą: "przyciąć wydatki socjalne i podnieść podatki"?

 mozna sie nie znac na ekonomii, ale trzeba myslec logicznie.

taka operacja jest pozbawiona sensu:)

Pisalem przeciez tutaj co zrobil Regan kiedy stanal w obliczu powaznego kryzysu.

Ale tys nie do myslenia tutaj, tylko do siania prorzadowej propagandy...jak za
Gierka:)

Data: 2011-12-20 15:44:08
Autor: Obserwator
Pędzi polska lokomotywa. Rewelacyjne wyniki gospodarki
Majtek <latajacy.holender@piraci.nl> napisał(a): Tutaj masz zdjecie i zyciorys starego lamagi, ktory teraz mieszka w Nowym
Dworze Mazowieckim i udaje na tej grupie i na portalu palikociarskim,
gowniarza pod nickiem zirhan:

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Ostrzegam !

Data: 2011-12-20 16:57:54
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcqag8$ksc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tym go postrasz: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2011-12-20 15:56:42
Autor: wolim
[...]

Przycinanie wydatków - jestem na tak, podnoszenie podatków - jestem na nie. Chyba, że jest to akcyza na wódkę lub papierosy :)

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-12-20 14:24:44
Autor: mkarwan
[...]

Spadek produkcji sprzedanej przemysłu, w porównaniu z listopadem ub. roku wystąpił w 8 działach, m.in. w produkcji wyrobów farmaceutycznych - o 15,1%, w wydobywaniu węgla kamiennego i brunatnego - o 11,2%, w produkcji koksu i produktów rafinacji ropy naftowej - o 7,6% oraz maszyn i urządzeń - o 7,1%.
http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1099_PLK_HTML.htm

Data: 2011-12-20 15:58:19
Autor: wolim
W dniu 2011-12-20 14:24, mkarwan pisze:

[...]

A to nie zauważyłeś, że zimy nie ma tego roku?

Pozdrawiam,
MW

Pędzi polska lokomotywa. Rewelacyjne wyniki gospodarki