Pedzio 307 - potrzebna diagnoza

Data: 2011-01-28 14:12:35
Autor: yoytek
Pedzio 307 - potrzebna diagnoza
mialem podobny problem z octavia.
80 i wiecej km/h nawet juz przy 60km/h jak sie sciszylo radio bylo czyc lekkie drgania i slychac jakby lozysko.

okazalo sie ze opony sa wyzabkowane z tylu ( wczesniej byly na przodzie )
ktos dawal w palik ( auto firmowe ) i sie nierownomiernie zuzyly.
zalozylem nowe i po klopocie.

przejedz reka po biezniku i sprawdz czy nie sa nierownomiernie zuzyte , slabo to widac ale widac.

Użytkownik "Kub@" <kuba_praca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ihu38f$ej8$1news.onet.pl...
Pacjent P307 2006r 75kkm.
Od jakiegoś czasu podczas jazdy powyżej 80km/h odczuwam drganie i to nie tyle na samej kierownicy co jakby całego samochodu.
Brak jest skojarzonych z tym dźwięków, wszystko inne działa perfekt.
Najbardziej czuję to na nodze dotykającej niekiedy obudowy tunelu środkowego.
Nie są to opony bo było przed zmianą na letnich i jest teraz na zimowych.
Nie są to standardowe przypadłości francuzów czyli jakieś końcówki drążków bo byłem w serwisie, żeby obejrzeli zawieszenie i mówią, że jest cacy.
Macie pomysł gdzie szukać problemu? Czy mogą to być jakieś mocowania/poduszki silnika/skrzyni?

Z góry dzięki za wszelkie rady.
Kub@

Data: 2011-01-28 14:31:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "yoytek" <yoytek@op.pl> napisał w wiadomości news:4d42c0fe$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mi się poząbkowały, mimo że w palnik nie dawałem, więc przyczyna raczej nie ta.

Pedzio 307 - potrzebna diagnoza