Pedzio pamiętra tylko klepanie chłopów.

Data: 2014-07-14 04:04:30
Autor: stevep
Pedzio pamiętra tylko klepanie chłopów.
# Po tym, jak Janusz Korwin-Mikke spoliczkował Michała Boniego posłanka  SLD Katarzyna Piekarska przypomniała, że lider Nowej Prawicy po takie  metody sięgał już wcześniej. Posłanka w programie TVN24 "Babilon" wyznała,  że w 2009 roku Korwin-Mikke klepnął ją w pośladek.
Wszystko działo się, o ile dobrze pamiętam, w trakcie ”Reality Shopka  Show”, czyli spektaklu teatralnego z udziałem polityków. Stałam w  kuluarach i rozmawiałam z kimś, a Janusz Korwin-Mikke podszedł i klepnął  mnie w pośladek - opowiada o szczegółach Katarzyna Piekarska.

Korwin-Mikke miał w ten sposób wymierzyć jej karę.

Poszło o jej wcześniejszą wypowiedź w mediach, by nie podawać ręki  liderowi Nowej Prawicy po jego kontrowersyjnych słowach o niepełnosprawnym  dziecku.

Korwin-Mikke na Facebooku odpowiedział posłance, że nie przypomina sobie  takiego incydentu. Ale przy okazji rozwinął wątek...

Zaprzeczam przy okazji na wszelki wypadek wszystkim plotkom o moich  intymnych związkach nie tylko z p.Piekarską, ale też z jakąkolwiek  Senatoressą czy Posłanką (na wszelki wypadek: i z Senatorem lub  Posłem...). Albo się kogoś traktuje jak obiekt seksualny - albo jako  Wielce Czcigodną Koleżankę. A WCzc.Posłanki nie można rzucić na łóżko i ją  ten-tego...Niektóre Panie chciałyby mieć i jedno, i drugie. To się nie  udaje. Przykro mi...- napisał lider Nowej Prawicy. #
Ze strony:
http://tnij.org/6w6qi32

--
stevep