Pe�nomocnictwo - abonament GSM

Data: 2010-10-04 13:42:23
Autor: spp
Pe�nomocnictwo - abonament GSM
W dniu 2010-10-04 13:34, Marian Pa�dzioch pisze:

W skrocie - telefon zarejestrowany na kogos z rodziny, ja korzystam i chce
negocjowac warunki ewentualnego przedluzenia umowy, ale pracownicy chca
rozmawiac tylko z wlascicielem, ktory na to nie ma czasu. Jakie
pelnomocnictwo potrzebuje by go reprezentowac w tej sytuacji? Notarialne czy
zwykle, ktore mozemy szybko napisac?

Zdecydowanie prościej zmienić operatora.

--
spp

Data: 2010-10-04 13:46:48
Autor: Marian Paździoch

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:i8ceiq$867$1news.onet.pl...

Zdecydowanie prościej zmienić operatora.

Tak, wiem. Ale z pewnych wzgledow korzystniej mi zostac w tej chwili u obecnego (oczywiscie, jesli zaproponuje odpowiednie warunki).

Pzdr.
M.

Data: 2010-10-04 14:02:37
Autor: mecenas

Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:i8cer4$j0h$1news.dialog.net.pl...

[...]

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

Data: 2010-10-04 12:18:42
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-10-04, mecenas <mzs@onet.pl> wrote:

[...]

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

A ta opłata skarbowa to z jakiej racji, skoro operator GSM
to podmiot prywatny?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-10-04 14:03:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-04 14:02, mecenas pisze:

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

   Czy opłata skarbowa jest warunkiem koniecznym do ważności pełnomocnictwa?

--
Liwiusz

Data: 2010-10-04 14:06:56
Autor: spp
W dniu 2010-10-04 14:03, Liwiusz pisze:

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

Czy opłata skarbowa jest warunkiem koniecznym do ważności pełnomocnictwa?

I czy jakiekolwiek pełnomocnictwo _musi_ być honorowane przez operatora?

--
spp

Data: 2010-10-04 14:08:39
Autor: Mordzia
Pe?nomocnictwo - abonament GSM
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

  Czy opłata skarbowa jest warunkiem koniecznym do ważności pełnomocnictwa?

Nie wiem, jak w Erze, ale spróbuj coś załatwić w jakimkolwiek urzędzie mając upoważnienie bez jednoczesnego potwierdzenia opłaty.

Data: 2010-10-04 12:30:06
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 04 Oct 2010 14:08:39 +0200, Mordzia napisał(a):

[...]

Ależ oczywiście, nawet niedawno dyskutowałem na ten temat z przemiłą panią w PINB. Ugięła się ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-04 14:34:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-04 14:30, Olgierd pisze:
[...]

   No i to jest właśnie dowód, że się nie załatwi, przecież nie chodzi o to, żeby prowadzić dyskusję z paniami na poziomie magistra prawa.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-04 15:05:01
Autor: Mordzia

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.10.04.12.30.05rudak.org...
[...]

A jakich argumentów użyłeś?
(poza urokiem osobistym ;-)

Data: 2010-10-04 14:12:16
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 04 Oct 2010 15:05:01 +0200, Mordzia napisał(a):

[...]

"Nigdy w życiu" oraz "nigdy wcześniej" ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-05 11:22:04
Autor: Mordzia
Pe?nomocnictwo - abonament GSM

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał

"Nigdy w życiu" oraz "nigdy wcześniej" ;-)

I tylko to??
Czyli to jednak najwyraźniej sprawa uroku osobistego ;-)

Data: 2010-10-04 14:28:06
Autor: SQLwiel
Pe?nomocnictwo - abonament GSM
W dniu 2010-10-04 14:02, mecenas pisze:

Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

Jeśli 1. st. pokrewieństwa - to za darmo.

P.S. - Z dużą rezerwą podchodziłbym do wypowiedzi osoby podpisującej się ksywką "mecenas".

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Pe�nomocnictwo - abonament GSM