Pekao SA. Padaczka?

Data: 2010-03-12 22:16:16
Autor: wiatrak
Pekao SA. Padaczka?
Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos napisał.
http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polskim-banku,18726,3191164,1,news-detal

wiatrak

Data: 2010-03-12 13:28:09
Autor: m1ch4l.j
Pekao SA. Padaczka?
On 12 Mar, 22:16, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Chyba nikt z odwiedzajacych grup nie ma juz tam konta, bo kto by cos
napisa .http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polskim-banku,18726,31...

wiatrak

Ja mam, właśnie dzisiaj upgrade'owałem konto do Aktywne Plus. Gdybym
wiedział, że takie będą tego konsekwencje to przysięgam -
powstrzymałbym się :)

Data: 2010-03-12 22:32:26
Autor: wiatrak
Pekao SA. Padaczka?

Użytkownik "m1ch4l.j" <m1ch4l.j@gmail.com> napisał w wiadomości news:065afc58-8bbb-4a3c-b671-
Ja mam, właśnie dzisiaj upgrade'owałem konto do Aktywne Plus. Gdybym
wiedział, że takie będą tego konsekwencje to przysięgam -
powstrzymałbym się :)

Uległeś reklamom "eksperta"?
http://grupy-dyskusyjne.money.pl/eurokonto;aktywne,watek,903315.html

wiatrak

Data: 2010-03-12 13:38:24
Autor: m1ch4l.j
Pekao SA. Padaczka?
On 12 Mar, 22:32, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

Uległeś reklamom "eksperta"?http://grupy-dyskusyjne.money.pl/eurokonto;aktywne,watek,903315.html

wiatrak

Szczerze mówiac nawet tej wypowiedzi nie widziałem. Chcę przetestować
ten ich pakiet ubezpieczeń i zobaczyć ile to jest warte.

Data: 2010-03-12 22:31:18
Autor: Valdi
Pekao SA. Padaczka?
"wiatrak" news:hneakl$o1n$1node1.news.atman.pl

Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
napisał.

http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polskim-banku,18726,3191164,1,news-detal

to dobrze świadczy o grupowiczach :)

Data: 2010-03-13 00:44:57
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Pekao SA. Padaczka?
"wiatrak" news:hneakl$o1n$1node1.news.atman.pl

> Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
> [...]

no to przyznam się do tego co o mnie źle świadczy:
mam konto w żubrach. I nawet sobie chwalę, oferta
bardzo dobra cenowo. Mam ich odpowiednik DBNet --

Data: 2010-03-15 19:30:22
Autor: Grzexs
Pekao SA. Padaczka?
[...]

Tiaaa... Nawet przy wypłacie kasy z ichnich bankomatów pozostaje kac. Co i rusz się mnie pytał, czy chcę poczytać a to ich ofercie kredytowej, a to o czymś tam jeszcze. Wkurzające. Trza się naklepać, by dostać gotówkę z dbNetu ;)

--
Grzexs

Data: 2010-03-15 21:06:24
Autor: as
Pekao SA. Padaczka?
Ja dostałem mailem taką odpowiedź na moje pytanie dotyczące braku możliwości zalogowania:

Szanowny Panie,

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż w dniu 12.03.2010r. w godzinach popołudniowych aż do nocnych,  z powodów technicznych, wystąpiły ograniczenia w funkcjonalności usługi Pekao24, jej wszystkich serwisów, co bezpośrednio przełożyło się także na obsługę poleceń wykonywanych przez Konsultantów.

W związku z powyższym chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.

W sytuacji, gdy Bank zamierza przeprowadzić prace modernizacyjne w serwisach Pekao24, wcześniej informuje Klientów o takim zamierzeniu poprzez umieszczenie komunikatu na stronie internetowej Banku. Jednak w dniu 12.03.br wystąpiła sytuacja nagła i z przykrością przekazujemy, że Bank nie miał możliwości wcześniejszego uprzedzenia Klientów o niedostępności usługi (komunikat ukazał się dopiero ok.22:00). Powyższa sytuacja miała charakter incydentalny.

Bank na bieżąco monitoruje funkcjonowanie serwisów Pekao24 starając się diagnozować i najszybciej jak to możliwe eliminować zaistniałe problemy techniczne.

Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych Klientów przebiegała w sposób płynny i prawidłowy.

Mamy nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Bankiem.  Prosimy raz jeszcze przyjąć nasze przeprosiny.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem  Infolinii Banku Pekao S.A. pod numerem telefonu 0-801-365-365, + 48 42 68 38 232  (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.

Z poważaniem

Jolanta Walczak
Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Zespół Obsługi Klienta

Pekao SA. Padaczka?