Data: 2010-03-12 22:16:16 | |
Autor: wiatrak | |
Pekao SA. Padaczka? | |
Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos napisał.
http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polskim-banku,18726,3191164,1,news-detal wiatrak |
|
Data: 2010-03-12 13:28:09 | |
Autor: m1ch4l.j | |
Pekao SA. Padaczka? | |
On 12 Mar, 22:16, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Chyba nikt z odwiedzajacych grup nie ma juz tam konta, bo kto by cos Ja mam, właśnie dzisiaj upgrade'owałem konto do Aktywne Plus. Gdybym wiedział, że takie będą tego konsekwencje to przysięgam - powstrzymałbym się :) |
|
Data: 2010-03-12 22:32:26 | |
Autor: wiatrak | |
Pekao SA. Padaczka? | |
Użytkownik "m1ch4l.j" <m1ch4l.j@gmail.com> napisał w wiadomości news:065afc58-8bbb-4a3c-b671- Ja mam, właśnie dzisiaj upgrade'owałem konto do Aktywne Plus. Gdybym wiedział, że takie będą tego konsekwencje to przysięgam - powstrzymałbym się :) Uległeś reklamom "eksperta"? http://grupy-dyskusyjne.money.pl/eurokonto;aktywne,watek,903315.html wiatrak |
|
Data: 2010-03-12 13:38:24 | |
Autor: m1ch4l.j | |
Pekao SA. Padaczka? | |
On 12 Mar, 22:32, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Uległeś reklamom "eksperta"?http://grupy-dyskusyjne.money.pl/eurokonto;aktywne,watek,903315.html Szczerze mówiac nawet tej wypowiedzi nie widziałem. Chcę przetestować ten ich pakiet ubezpieczeń i zobaczyć ile to jest warte. |
|
Data: 2010-03-12 22:31:18 | |
Autor: Valdi | |
Pekao SA. Padaczka? | |
"wiatrak" news:hneakl$o1n$1node1.news.atman.pl
Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by coshttp://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polskim-banku,18726,3191164,1,news-detal to dobrze świadczy o grupowiczach :) |
|
Data: 2010-03-13 00:44:57 | |
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1 | |
Pekao SA. Padaczka? | |
"wiatrak" news:hneakl$o1n$1node1.news.atman.plhttp://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polskim-banku,18726,3191164,1,news-detal
no to przyznam się do tego co o mnie źle świadczy: mam konto w żubrach. I nawet sobie chwalę, oferta bardzo dobra cenowo. Mam ich odpowiednik DBNet -- |
|
Data: 2010-03-15 19:30:22 | |
Autor: Grzexs | |
Pekao SA. Padaczka? | |
http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polskim-banku,18726,3191164,1,news-detalChyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos to dobrze świadczy o grupowiczach :) Tiaaa... Nawet przy wypłacie kasy z ichnich bankomatów pozostaje kac. Co i rusz się mnie pytał, czy chcę poczytać a to ich ofercie kredytowej, a to o czymś tam jeszcze. Wkurzające. Trza się naklepać, by dostać gotówkę z dbNetu ;) -- Grzexs |
|
Data: 2010-03-15 21:06:24 | |
Autor: as | |
Pekao SA. Padaczka? | |
Ja dostałem mailem taką odpowiedź na moje pytanie dotyczące braku możliwości zalogowania:
Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż w dniu 12.03.2010r. w godzinach popołudniowych aż do nocnych, z powodów technicznych, wystąpiły ograniczenia w funkcjonalności usługi Pekao24, jej wszystkich serwisów, co bezpośrednio przełożyło się także na obsługę poleceń wykonywanych przez Konsultantów. W związku z powyższym chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane. W sytuacji, gdy Bank zamierza przeprowadzić prace modernizacyjne w serwisach Pekao24, wcześniej informuje Klientów o takim zamierzeniu poprzez umieszczenie komunikatu na stronie internetowej Banku. Jednak w dniu 12.03.br wystąpiła sytuacja nagła i z przykrością przekazujemy, że Bank nie miał możliwości wcześniejszego uprzedzenia Klientów o niedostępności usługi (komunikat ukazał się dopiero ok.22:00). Powyższa sytuacja miała charakter incydentalny. Bank na bieżąco monitoruje funkcjonowanie serwisów Pekao24 starając się diagnozować i najszybciej jak to możliwe eliminować zaistniałe problemy techniczne. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych Klientów przebiegała w sposób płynny i prawidłowy. Mamy nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Bankiem. Prosimy raz jeszcze przyjąć nasze przeprosiny. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii Banku Pekao S.A. pod numerem telefonu 0-801-365-365, + 48 42 68 38 232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22. Z poważaniem Jolanta Walczak Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. Zespół Obsługi Klienta |