Pekao SA. Padaczka?

Data: 2010-03-12 22:31:18
Autor: Valdi
Pekao SA. Padaczka?
"wiatrak" news:hneakl$o1n$1node1.news.atman.pl

Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
napisał.

http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polskim-banku,18726,3191164,1,news-detal

to dobrze świadczy o grupowiczach :)

Data: 2010-03-13 00:44:57
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Pekao SA. Padaczka?
"wiatrak" news:hneakl$o1n$1node1.news.atman.pl

> Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
> [...]

no to przyznam się do tego co o mnie źle świadczy:
mam konto w żubrach. I nawet sobie chwalę, oferta
bardzo dobra cenowo. Mam ich odpowiednik DBNet --

Data: 2010-03-15 19:30:22
Autor: Grzexs
Pekao SA. Padaczka?
[...]

Tiaaa... Nawet przy wypłacie kasy z ichnich bankomatów pozostaje kac. Co i rusz się mnie pytał, czy chcę poczytać a to ich ofercie kredytowej, a to o czymś tam jeszcze. Wkurzające. Trza się naklepać, by dostać gotówkę z dbNetu ;)

--
Grzexs

Pekao SA. Padaczka?