Pekao SA. Padaczka?

Data: 2010-03-15 21:06:24
Autor: as
Pekao SA. Padaczka?
Ja dostałem mailem taką odpowiedź na moje pytanie dotyczące braku możliwości zalogowania:

Szanowny Panie,

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż w dniu 12.03.2010r. w godzinach popołudniowych aż do nocnych,  z powodów technicznych, wystąpiły ograniczenia w funkcjonalności usługi Pekao24, jej wszystkich serwisów, co bezpośrednio przełożyło się także na obsługę poleceń wykonywanych przez Konsultantów.

W związku z powyższym chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.

W sytuacji, gdy Bank zamierza przeprowadzić prace modernizacyjne w serwisach Pekao24, wcześniej informuje Klientów o takim zamierzeniu poprzez umieszczenie komunikatu na stronie internetowej Banku. Jednak w dniu 12.03.br wystąpiła sytuacja nagła i z przykrością przekazujemy, że Bank nie miał możliwości wcześniejszego uprzedzenia Klientów o niedostępności usługi (komunikat ukazał się dopiero ok.22:00). Powyższa sytuacja miała charakter incydentalny.

Bank na bieżąco monitoruje funkcjonowanie serwisów Pekao24 starając się diagnozować i najszybciej jak to możliwe eliminować zaistniałe problemy techniczne.

Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych Klientów przebiegała w sposób płynny i prawidłowy.

Mamy nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Bankiem.  Prosimy raz jeszcze przyjąć nasze przeprosiny.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem  Infolinii Banku Pekao S.A. pod numerem telefonu 0-801-365-365, + 48 42 68 38 232  (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.

Z poważaniem

Jolanta Walczak
Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Zespół Obsługi Klienta

Pekao SA. Padaczka?