Data: 2010-03-15 21:06:24 | |
Autor: as | |
Pekao SA. Padaczka? | |
Ja dostałem mailem taką odpowiedź na moje pytanie dotyczące braku możliwości zalogowania:
Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż w dniu 12.03.2010r. w godzinach popołudniowych aż do nocnych, z powodów technicznych, wystąpiły ograniczenia w funkcjonalności usługi Pekao24, jej wszystkich serwisów, co bezpośrednio przełożyło się także na obsługę poleceń wykonywanych przez Konsultantów. W związku z powyższym chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane. W sytuacji, gdy Bank zamierza przeprowadzić prace modernizacyjne w serwisach Pekao24, wcześniej informuje Klientów o takim zamierzeniu poprzez umieszczenie komunikatu na stronie internetowej Banku. Jednak w dniu 12.03.br wystąpiła sytuacja nagła i z przykrością przekazujemy, że Bank nie miał możliwości wcześniejszego uprzedzenia Klientów o niedostępności usługi (komunikat ukazał się dopiero ok.22:00). Powyższa sytuacja miała charakter incydentalny. Bank na bieżąco monitoruje funkcjonowanie serwisów Pekao24 starając się diagnozować i najszybciej jak to możliwe eliminować zaistniałe problemy techniczne. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych Klientów przebiegała w sposób płynny i prawidłowy. Mamy nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Bankiem. Prosimy raz jeszcze przyjąć nasze przeprosiny. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii Banku Pekao S.A. pod numerem telefonu 0-801-365-365, + 48 42 68 38 232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22. Z poważaniem Jolanta Walczak Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. Zespół Obsługi Klienta |
|