Pekao SA a SORBNET

Data: 2010-04-08 00:38:54
Autor: XYZ
Pekao SA a SORBNET
Gdzie znajdę aktualną listę uczestników systemu SORBNET? U źródła, tj. na http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/systemplatniczy/sorbnet/sorbnet.html znalazłem tylko jakąś starą ulotkę ze stanem na luty 2006.

Czy możliwe jest, że Pekao SA nie uczestniczy w SORBNET? Czy w związku z tym wszystkie przelewy, nawet powyżej 1 mln zł idą Elixirem? Jak to się ma do prawa bankowego -- czyż nie ma wymogu wysyłania w ten sposób kwot powyżej wartości progowej (pomijając ZUS itp.)?

Pani która mnie ostatnio obsługiwała w Pekao musiałem wytłumaczyć co to takiego ten SORBNET -- chyba mi nie uwierzyła. Jej koleżanka też nigdy o tym nie słyszła...
Przejrzałem stronę www Pekao SA i cenniki kont -- nigdzie nie pada nazwa SORBNET.

Więc jak to jest z tym SORBNETem w Pekao?

Data: 2010-04-08 00:51:30
Autor: MarekZ
Pekao SA a SORBNET
Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpj1i1$k3q$1@news.onet.pl...

Więc jak to jest z tym SORBNETem w Pekao?

Informacja z listopada 2005 roku:

"Wprowadzony właśnie system bankowości internetowej PekaoBIZNES24 pozwoli korzystającym z niego klientom m.in. na:
[...]
korzystanie z przelewów systemu SORBNET nawet przy kwotach mniejszych niż 1 000 000 PLN oraz możliwość wysyłania przelewów pilnych"

http://media.pekao.com.pl/notatka_46116.html

Pekao SA a SORBNET