Data: 2011-08-12 13:54:21 | |
Autor: Poldek | |
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji | |
"Szanowny Panie, uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich wpływie, o ile to możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia. W przypadku reklamacji dotyczących operacji dokonanych kartą debetową Maestro lub VISA Pekao wymagających kontaktowania się z akceptantem lub organizacją MasterCard / VISA Europe okres rozpatrywania reklamacji może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, o czym Bank informuje Posiadacza Eurokonta odrębnym pismem. Maksymalne terminy rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych, niefinansowych (tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank). Uprzejmie prosimy oczekiwać na odpowiedź zwrotną, którą przekażemy niezwłocznie po jej otrzymaniu. Dziękujemy za korespondencję. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub 22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22. Z poważaniem, Bank Pekao SA" |
|
Data: 2011-08-12 10:26:50 | |
Autor: witek | |
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji | |
On 8/12/2011 6:54 AM, Poldek wrote:
tak mi cos kołacze ze to juz gdzies w klauzulach niedozowolonych zostalo wmalowane. Bank ma rozpatrzec reklamacje w terminie 30 dni, a z kim musi sie kontaktowac i kogo w tym celu na ksiezyc wyslac, klienta nie interesuje. |
|
Data: 2011-08-15 13:54:36 | |
Autor: Radex | |
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji | |
W dniu 2011-08-12 17:26, witek pisze:
tak mi cos kołacze ze to juz gdzies w klauzulach niedozowolonych zostaloNiestety to nie prawo telekomunikacyjne - banki mają mocniejszy lobbing. Mogą rozpatrywać reklamację praktycznie w nieskończoność i nic im za to nie grozi... |
|
Data: 2011-08-15 14:42:38 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji | |
"Radex" 4e4908cb@news.home.net.pl Niestety to nie prawo telekomunikacyjne - banki maj± mocniejszy ....poza utrat± klientów. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-08-13 10:04:27 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji | |
"Poldek" j2344k$etg$1@inews.gazeta.pl uprzejmie informujemy, i¿ Bank rozpatruje reklamacje niezw³ocznie po ich rozpatrywania reklamacji wynosz±: 200 dni dla reklamacji bankomatowych, Niezw³ocznie -- do 200 dni. Z drobn± zw³ok± -- wiêcej ni¿ 200 dni, ale mniej ni¿ 20 tysiêcy dni. Zw³ocznie -- wiêcej ni¿ 20 tysiêcy dni, ale mniej ni¿ 200 milionów dni? ;) Moim zdaniem 30 dni to 4 razy za du¿o w czasach dzisiejszych. Zwa¿ywszy kwoty tych transakcji -- bank móg³by rozpatrywaæ to w tydzieñ, a w razie trudno¶ci w wyja¶nianiu uznawaæ :) racjê klienta i ewentualnie dochodziæ swoich praw ju¿ bez udzia³u, bez czekania, tego¿ klienta. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |