Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji

Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji

Data: 2011-08-12 13:54:21
Autor: Poldek
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji

"Szanowny Panie,

uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich wpływie, o ile to możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia.

W przypadku reklamacji dotyczących operacji dokonanych kartą debetową Maestro lub VISA Pekao wymagających kontaktowania się z akceptantem lub organizacją MasterCard / VISA Europe okres rozpatrywania reklamacji może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, o czym Bank informuje Posiadacza Eurokonta odrębnym pismem. Maksymalne terminy rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych, niefinansowych (tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank).

Uprzejmie prosimy oczekiwać na odpowiedź zwrotną, którą przekażemy niezwłocznie po jej otrzymaniu.

Dziękujemy za korespondencję. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub 22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.

Z poważaniem,
Bank Pekao SA"

Data: 2011-08-12 10:26:50
Autor: witek
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
On 8/12/2011 6:54 AM, Poldek wrote:

"Szanowny Panie,

uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich
wpływie, o ile to możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich
przyjęcia.

W przypadku reklamacji dotyczÄ…cych operacji dokonanych kartÄ… debetowÄ…
Maestro lub VISA Pekao wymagajÄ…cych kontaktowania siÄ™ z akceptantem lub
organizacją MasterCard / VISA Europe okres rozpatrywania reklamacji może
być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, o czym Bank
informuje Posiadacza Eurokonta odrębnym pismem. Maksymalne terminy
rozpatrywania reklamacji wynoszÄ…: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
niefinansowych (tj. nie zwiÄ…zanych z dokonanymi operacjami) i
akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank).

Uprzejmie prosimy oczekiwać na odpowiedź zwrotną, którą przekażemy
niezwłocznie po jej otrzymaniu.

Dziękujemy za korespondencję. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy
do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii
Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub
22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.

Z poważaniem,
Bank Pekao SA"


tak mi cos kołacze ze to juz gdzies w klauzulach niedozowolonych zostalo wmalowane.
Bank ma rozpatrzec reklamacje w terminie 30 dni, a z kim musi sie kontaktowac i kogo w tym celu na ksiezyc wyslac, klienta nie interesuje.

Data: 2011-08-15 13:54:36
Autor: Radex
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
W dniu 2011-08-12 17:26, witek pisze:
tak mi cos kołacze ze to juz gdzies w klauzulach niedozowolonych zostalo
wmalowane.
Bank ma rozpatrzec reklamacje w terminie 30 dni, a z kim musi sie
kontaktowac i kogo w tym celu na ksiezyc wyslac, klienta nie interesuje.
Niestety to nie prawo telekomunikacyjne - banki mają mocniejszy lobbing. Mogą rozpatrywać reklamację praktycznie w nieskończoność i nic im za to nie grozi...

Data: 2011-08-15 14:42:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji

"Radex" 4e4908cb@news.home.net.pl

Niestety to nie prawo telekomunikacyjne - banki maj± mocniejszy
lobbing. Mog± rozpatrywaæ reklamacjê praktycznie w nieskoñczono¶æ
i nic im za to nie grozi...

....poza utrat± klientów. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-08-13 10:04:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji

"Poldek" j2344k$etg$1@inews.gazeta.pl

uprzejmie informujemy, i¿ Bank rozpatruje reklamacje niezw³ocznie po ich

rozpatrywania reklamacji wynosz±: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,

Niezw³ocznie -- do 200 dni.
Z drobn± zw³ok± -- wiêcej ni¿ 200 dni, ale mniej ni¿ 20 tysiêcy dni.
Zw³ocznie -- wiêcej ni¿ 20 tysiêcy dni, ale mniej ni¿ 200 milionów dni? ;)

Moim zdaniem 30 dni to 4 razy za du¿o w czasach dzisiejszych.
Zwa¿ywszy kwoty tych transakcji -- bank móg³by rozpatrywaæ to
w tydzieñ, a w razie trudno¶ci w wyja¶nianiu uznawaæ :) racjê
klienta i ewentualnie dochodziæ swoich praw ju¿ bez udzia³u,
bez czekania, tego¿ klienta.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona