Pekao SA czy MBank?

Data: 2010-11-01 12:47:54
Autor: knrdz
Pekao SA czy MBank?
zdumiony pisze:

Czy warto zlikwodować konto Pekao i wypłacać z bankomatu z MBanku? Do tej pory nie wypłacałem bo były opłaty ale jest możliwość stałej miesięcznej opłaty i możliwość wypłąty z wszystkich (?) bankomatów.

Zlikwidować Pekao i NIE wypłacać z bankomatu z mbanku tylko albo też zlikwidować, albo sobie ich kartę pozostawić jako rezerwową czy do płatności bezgotówkowych, a do wypłat założyć openonline albo getinonline, z możliwością wypłaty ze wszystkich bankomatów bez stałej miesięcznej opłaty.

Data: 2010-11-01 17:36:54
Autor: Tomasz Opalski
Pekao SA czy MBank?
knrdz <proemld@vagrevn.cy> napisał(a):

[...]

Open + mBank - ja bym właśnie taki tandem wybrał. mBanku bym zdecydowanie nie likwidował. Co by nie mówić o ofercie mBanku, która ostatnio niczym wybitnym nie zachwyca, to jednak jest to sprawdzony system, konto i karta za free, a w razie czego za 5 PLN jest alternatywa dla wypłat, gdybyś w Open jakąś wpadkę zaliczył.

Data: 2010-11-01 18:57:33
Autor: knrdz
Pekao SA czy MBank?
Tomasz Opalski pisze:

Open + mBank

Zamiast open jednak getinonline skarbonkowe (chyba że konto z promocyjnym gadżetem, to obojętnie). Przy krótkich i zoptymalizowanych lokatach dodatkowa złotówka to pewnie tyle co oprocentowanie o 1% wyższe.

Data: 2010-11-01 21:49:42
Autor: knrdz
Pekao SA czy MBank?
knrdz pisze:

lokatach dodatkowa złotówka to pewnie tyle co oprocentowanie o 1% wyższe.

Przesadziłem bo zapomniałem że w GO minimalna lokata to 1000, a nie 500 jak w OO. Jednak i tak się opłaca - dwa razy mniej lokat do założenia i na trzymiesięcznych wychodzi netto 5,42% vs 5,17% na zoptymalizowanych w OO.

Data: 2010-11-01 22:25:04
Autor: Tomasz Opalski
Pekao SA czy MBank?
> [...]

Przesadziłem bo zapomniałem że w GO minimalna lokata to 1000, a nie 500 jak w OO. Jednak i tak się opłaca - dwa razy mniej lokat do założenia i na trzymiesięcznych wychodzi netto 5,42% vs 5,17% na zoptymalizowanych w OO.

I z tego co zajrzałem na stronę Getin, różnica w ofertach jest też taka, że na ichniej KK trzeba wyrabiać jakiś miesięczny /niewysoki/ limit, a ta przez pośrednika jest z definicji za 0 PLN.

--

Pekao SA czy MBank?