Pekao SA i NESTE

Data: 2009-09-28 09:03:45
Autor: Valdi.Pavlack
Pekao SA i NESTE
"glang" news:h9obi6$m7m$1nemesis.news.neostrada.pl

witam

Czołem!

dlaczego tankując na stacji paliw NESTE i płacąc kartą PeKaO SA róznica w
kwocie zadeklarowanej a faktycznego tankowania zwracana jest po kilku
dniach?

Zauważyłem pewną normę - jeżeli od jednego do drugiego tankowania nie minął
okres, chyba 14 dniu to automatycznie na koncie masz blokowane tyle za ile
rzeczywiście zatankowałeś (ING, mBank, Getin). Po zrobieniu sobie dłuższej
przerwy w zalewaniu baku na Neste na koncie miałem przyblokowane tyle ile
zadeklarowałem, dopiero przy rozliczeniu transakcji zabrali sobie z konta
tyle ile w rzeczywistości zapłaciłem za paliwo.

płacąc kartą innego banku zawsze pobierana jest kwota wartości paliwa nie
ma
żadnych zwrotów od banku

Jaki bank jeżeli można spytać?

5-6 dni opóźnienia to sporo

Zmień bank - nie będziesz się denerwował :)
U mnie rekord ściągania za paliwo z neste to max. 3 dni robocze od
tankowania - było wtedy płacone niemiecką kartą.
Standardowo w przypadku ww. banków kasa była ściągania najczęściej na drugi
dzień, max. 2 dni po tankowaniu.

Pekao SA i NESTE