Pekao SA i NESTE

Data: 2009-09-28 09:12:20
Autor: otrov
Pekao SA i NESTE
glang pisze:
witam
dlaczego tankując na stacji paliw NESTE i płacąc kartą PeKaO SA róznica w kwocie zadeklarowanej a faktycznego tankowania zwracana jest po kilku dniach?
płacąc kartą innego banku zawsze pobierana jest kwota wartości paliwa nie ma żadnych zwrotów od banku
5-6 dni opóźnienia to sporo

Rozwiązania:

1. Płać kartą innego banku.
2. Wyrób kartę kredytową (będziesz miał wtedy gdzieś opóźnienia).

o.

PS. Ja płaciłem aliorem i citi (kk w obu wypadkach) i nigdy nie miałem pobrane więcej niż zatankowałem. Może dlatego, że zawsze po tankowaniu brałem paragon (wymaga ponownego wsunięcia karty - może wtedy jest robiona przy okazji korekta obciążenia?).

Data: 2009-09-28 11:02:02
Autor: Valdi.Pavlack
Pekao SA i NESTE
"otrov" news:h9pnld$ig6$1news.wp.pl

[...]

Nie ma reguły :) Też zawszę biorę paragon i raz jest blokada na taką kwotę
jaką zadeklarowałem a czasem jest zablokowane tyle za ile rzeczywiście
zalałem bak.

Pekao SA i NESTE