Pekao SA - regulamin a'vista

Data: 2009-05-15 07:10:55
Autor: Arek
Pekao SA - regulamin a'vista
Czy mógłby ktoś podać link do regulaminu prowadzenia tego konta
zwanego też bieżącym (dla klientów indywidualnych)?
Na stronach Pekao nie potrafię znaleźć nic o tym rachunku, tym
bardziej regulaminu.

Arek

Data: 2009-05-15 10:04:52
Autor: Chandler
Pekao SA - regulamin a'vista

http://www.pekao.com.pl/binsource/f/12/34/8/P1K04f1394ec39ef669112348,BINFILE,PL,1,1,0.pdf

--
Chandler

Data: 2009-05-17 23:19:59
Autor: Arek
Pekao SA - regulamin a'vista
Chandler napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Dzięki za odzew, ale ten znalazłem wcześniej - to jest regulamin RORów czyli
"Eurokonta" w różnych postaciach. Mnie chodzi o rach. bież. (a'vista) dla
klientów indywiduaknych.
Niby jest we wstępie "rachunków [...] o charakterze bieżącym..." ale
zawartość nijak nie przystaje do rach. bieżącego.

Arek

Pekao SA - regulamin a'vista