Pekao SA - rozwiÄ?zanie umowy prowadzenia Eurokonta

Data: 2009-07-02 09:17:53
Autor: LadyRoot
Pekao SA - rozwiÄ?zanie umowy prowadzenia Eurokonta
Dwa miesiące temu rozwiązałam umowę. Poszłam do oddziału i tam pani na miejscu wypełniła wszystkie dokumenty. Nie potrącono mi żadnych opłat - umowę rozwiązałam "na pniu". Wypłacono mi cała zaległą należność i, jedynie, co zastrzeżono, to fakt, że z końcem przyszłego miesiąca będzie mi się należał odbiór odsetek w wysokości 5 groszy, co - tu uwaga - zalecono mi scedować na bliżej nieokreślone "cele charytatywne"  :D
Poniewąz 5 groszy to nie majątek - tak zrobiłam i tego samego dnia miałam Pekao "z głowy".
Dostęp do Pekao24 miałam jeszcze przez kolejny miesiąc, ale funkcjonowała tylko "historia rachunku".

Wydaje mi się, że wszystko zależy od oddziału, w którym załatwiasz sprawę. W losowo wybranym przez mnie obsługa okazała się nadzwyczaj miła i profesjonalna i nikt n ie nagabywał mnie "super ofertą specjalnie dla mnie".

pozdr.
LR

Pekao SA - rozwiÄ?zanie umowy prowadzenia Eurokonta