Pekao Zlecenie i zmiana numeru konta

Data: 2010-09-13 13:37:03
Autor: Feromon
Pekao Zlecenie i zmiana numeru konta

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i6ej90$r8e$1inews.gazeta.pl...
Czy ktoś przerabiał w praktyce?

Rachunki płacone od .. albo i dłużej przez zlecenie stałe, na podstawie faktur przesyłanych do banku. Teraz to sie nazywa Pekao Zlecenie.
I właśnie zmienił się "fakturodawcy" numer rachunku.
Czy oni to wyłapuja, czy musze iść do nich do okienka?
W poniedziałek zapytam na miejscu, ale może ktoś wie.

Jeżeli to PKO BP to miałem taki przypadek, że Energetyka
Przysłała mi pismo o zaleganiu z rachunkami.
Ja do nich dzwonię, że przecież oni wysyłają rachunki a
bank AUTOMATYCZNIE płaci. Przeprosili,  bo zanim pismo
doszło do mnie to poprawili błąd w systemie informatycznym.
Nie pytałem już jaki błąd, ale wyglądało na taki właśnie - bo wpłata ode mnie
z konta WYSZŁA o wysokości zaległej kwoty. Więc pewnie konto inne.

Moim zdaniem nie jest to ZLECENIE STAŁE starego typu, które ręcznie się
wypełniało. Jest to zlecenie płacenia prądu, gazu czy rachunku GSM bezpośrednio
przez bank - i wtedy kwota i numer rachunku to strona tych firm i banku.

Pozdrawiam
Feromon

Pekao Zlecenie i zmiana numeru konta