Pekao i hodowanie długu

Data: 2010-05-13 11:52:20
Autor: ~|_ukasz
Pekao i hodowanie długu
Dawno, dawno temu miałem, kiedy banki w PL były bardzo "socjalistyczne" miałem kilka rachunków w Pekao SA. Gdy pojawiły się nowe banki wyniosłem się czym prędzej, zostawiając sobie *bezpłatny* ROR a'vista z saldem 0 zł...
Od tamtej pory była cisza... aż w zeszłym miesiącu otrzymałem pocztą info o zmianie regulaminów! OK, udałem się więc do odpowiedniego oddziału w celu zamknięcia rachunku, a tu niespodzianka -- wyhodowali kilkadziesiąt zeta debetu, bo "zmieniły się opłaty parę lat temu", i
"niemożliwe, że nic pan nie dostał pocztą".
Oczywiście nic nie wysłali, 100% pewności; również nic w sprawie rosnącego zadłużenia.

Z jednej strony - nie chce mi się kopać z koniem, z drugiej - nie powinno się pozwalać na takie akcje (coś czuję, że jak by się uzbierało to wyskoczyli by z windykacją, BIK i etc.)
Co radzicie? Był ktoś w podobnej sytuacji?

Aha, wątek "O hodowcach długów w Pekao SA i bazie śmieci BIK"  z listopada ub.r. znam :| To on mnie natchnął do wizyty w celu uregulowania spraw.

Pekao i hodowanie długu