Pekao - likwidacja rachunków przez Internet.

Data: 2021-03-03 10:18:08
Autor: Akarm
Pekao - likwidacja rachunków przez Internet.
W dniu 22.02.2021 o 14:07, Akarm pisze:

Napisałem wiadomość w serwisie transakcyjnym, ciekaw jestem, jak to pójdzie.

Dostałem odpowiedź, że mogę zamknąć konto przez telefon.
I to jest odpowiednie podejście. Dzwonisz - pani informuje cię, że możesz zlikwidować konto, zgłaszając tę chęć poprzez wiadomość w serwisie transakcyjnym. Piszesz - pani informuje cię w odpowiedzi, że możesz zlikwidować konto, zgłaszając tę chęć telefonicznie.
Kurtyna! :D

--
-
           Akarm

Pekao - likwidacja rachunków przez Internet.