Pekao - opłata za SMS do autoryzacji

Data: 2015-10-03 12:51:53
Autor: gral
Pekao - opłata za SMS do autoryzacji
Założyłem sobie konto w Pekao... Po kilkunastu latach przerwy :)
Głównie dla przetestowania PeoPaya (płatności telefonem). W sumie niepotrzebnie, bo 2 dni później uruchomiło to WBK, i działa nawet lepiej. No nic, mam konta w kilkunastu bankach, jedno w to czy w tamto nie robi różnicy. Miłym zaskoczeniem była możliwość wyboru w oddziale jednego z kilkudziesięciu wzorów karty (czego na próżno szukać na WWW).

Dziś natomiast zauważyłem na koncie prowizję za... SMSy autoryzacyjne z zeszłego miesiąca. Bardziej mnie to rozśmieszyło nawet, niż wkurzyło.
Czy jest jeszcze jakiś inny bank, który pobiera za to opłatę?

Data: 2015-10-03 20:11:58
Autor: W
Pekao - op³ata za SMS do autoryzacji
gral wystuka³, co nastêpuje:

Za³o¿y³em sobie konto w Pekao... Po kilkunastu latach przerwy :)
G³ównie dla przetestowania PeoPaya (p³atno¶ci telefonem). W sumie niepotrzebnie, bo 2 dni pó¼niej uruchomi³o to WBK, i dzia³a nawet lepiej. No nic, mam konta w kilkunastu bankach, jedno w to czy w tamto nie robi ró¿nicy. Mi³ym zaskoczeniem by³a mo¿liwo¶æ wyboru w oddziale jednego z kilkudziesiêciu wzorów karty (czego na pró¿no szukaæ na WWW).

Dzi¶ natomiast zauwa¿y³em na koncie prowizjê za... SMSy autoryzacyjne z zesz³ego miesi±ca. Bardziej mnie to roz¶mieszy³o nawet, ni¿ wkurzy³o.
Czy jest jeszcze jaki¶ inny bank, który pobiera za to op³atê?

Ja siê nie spotka³em, ale zak³adaj±c konto pani od razu na to uczuli³a i zapyta³a z jakim mam system smartfon, ¿eby mo¿na by³o u¿ywaæ aplikacji do generowania tokenu potwierdzaj±cego...

Data: 2015-10-03 22:21:34
Autor: gral
Pekao - opłata za SMS do autoryzacji
W dniu 2015-10-03 o 22:11, W pisze:
gral wystuka³, co nastêpuje:

Ja siê nie spotka³em, ale zak³adaj±c konto pani od razu na to uczuli³a i
zapyta³a z jakim mam system smartfon, ¿eby mo¿na by³o u¿ywaæ aplikacji do
generowania tokenu potwierdzaj±cego...

A to pewnie osobna aplikacja od Peopay?
Mo¿e i ja za³o¿ê.
Mnie pani w oddziale w ogóle nie zapyta³a, czego chcê u¿ywaæ do autoryzacji. Mo¿e ma prowizjê od ka¿dego SMS-a :D

Data: 2015-10-03 21:08:49
Autor: W
[...]

Tak, osoban :D (trochê mocno dziwne, no ale taki bank ;) ).

Data: 2015-10-04 11:19:51
Autor: gral
W dniu 2015-10-03 o 23:08, W pisze:

Tak, osoban :D (trochê mocno dziwne, no ale taki bank ;) ).

Ale wygl±da na to, ¿e mo¿na samodzielnie w systemie zmieniæ metodê autoryzacji. Szok ;)

Data: 2015-10-04 02:23:13
Autor: piasecki.robert
On Saturday, October 3, 2015 at 10:21:30 PM UTC+2, gral wrote:
> [...]

Mnie pani w oddziale w ogóle nie zapyta³a, czego chcê u¿ywaæ do autoryzacji. Mo¿e ma prowizjê od ka¿dego SMS-a :D

Mnie przy zak³adaniu konta powiedziano o tej op³acie za SMSy, ale wspomniano te¿, ¿e najlepiej od razu stworzyæ przelewy zdefiniowane, to wtedy kolejne przelewy nie bêd± wymagaæ p³atnych SMSów. O aplikacji te¿ co¶ wspominano - generuje ona kody do potwierdzeñ przelewów, ale nie korzysta³em z niej nigdy.

BTW. Nie znam innego banku, który pobiera op³aty za SMSy autoryzacyjne.

Data: 2015-10-04 15:02:38
Autor: Kamil Joñca
Pekao - op³ata za SMS do autoryzacji
piasecki.robert@gmail.com writes:

[...]

BTW. Nie znam innego banku, który pobiera op³aty za SMSy autoryzacyjne.
BZWBK, za chyba ka¿dy powy¿ej 5 miesiêcznie.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Nie oddawaj Polski oszo³omom http://www.skubi.net/nieoddaj.html

Data: 2015-10-04 19:33:49
Autor: WAM
On Sat, 3 Oct 2015 12:51:53 +0200, gral <nincs@email.pl> wrote:

Czy jest jeszcze jaki¶ inny bank, który pobiera za to op³atê?
BPH pobiera³ od klientów biznesowych, nie wiem czy wci±¿ pobiera.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2015-10-06 08:07:48
Autor: Pit
W dniu 03.10.2015 o 12:51, gral pisze:
Czy jest jeszcze jakiś inny bank, który pobiera za to opłatę?

Alior dla klientów biznesowych.

Pozdrawiam,
Pit

Data: 2015-10-08 19:19:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pekao - op³ata za SMS do autoryzacji

"gral" muoc04$sq7$1@node2.news.atman.pl

Za³o¿y³em sobie konto w Pekao... Po kilkunastu latach przerwy :)

IMO PeKaO to z³y bank. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Pekao - opłata za SMS do autoryzacji