Pekao - opłata za SMS do autoryzacji

Data: 2015-10-03 20:11:58
Autor: W
Pekao - opłata za SMS do autoryzacji
gral wystukał, co następuje:

Założyłem sobie konto w Pekao... Po kilkunastu latach przerwy :)
Głównie dla przetestowania PeoPaya (płatności telefonem). W sumie niepotrzebnie, bo 2 dni później uruchomiło to WBK, i działa nawet lepiej. No nic, mam konta w kilkunastu bankach, jedno w to czy w tamto nie robi różnicy. Miłym zaskoczeniem była możliwość wyboru w oddziale jednego z kilkudziesięciu wzorów karty (czego na próżno szukać na WWW).

Dziś natomiast zauważyłem na koncie prowizję za... SMSy autoryzacyjne z zeszłego miesiąca. Bardziej mnie to rozśmieszyło nawet, niż wkurzyło.
Czy jest jeszcze jakiś inny bank, który pobiera za to opłatę?

Ja się nie spotkałem, ale zakładając konto pani od razu na to uczuliła i zapytała z jakim mam system smartfon, żeby można było używać aplikacji do generowania tokenu potwierdzającego...

Data: 2015-10-03 22:21:34
Autor: gral
Pekao - opłata za SMS do autoryzacji
W dniu 2015-10-03 o 22:11, W pisze:
gral wystukał, co następuje:

Ja się nie spotkałem, ale zakładając konto pani od razu na to uczuliła i
zapytała z jakim mam system smartfon, żeby można było używać aplikacji do
generowania tokenu potwierdzającego...

A to pewnie osobna aplikacja od Peopay?
Może i ja założę.
Mnie pani w oddziale w ogóle nie zapytała, czego chcę używać do autoryzacji. Może ma prowizję od każdego SMS-a :D

Data: 2015-10-03 21:08:49
Autor: W
[...]

Tak, osoban :D (trochę mocno dziwne, no ale taki bank ;) ).

Data: 2015-10-04 11:19:51
Autor: gral
W dniu 2015-10-03 o 23:08, W pisze:

Tak, osoban :D (trochę mocno dziwne, no ale taki bank ;) ).

Ale wygląda na to, że można samodzielnie w systemie zmienić metodę autoryzacji. Szok ;)

Data: 2015-10-04 02:23:13
Autor: piasecki.robert
On Saturday, October 3, 2015 at 10:21:30 PM UTC+2, gral wrote:
> [...]

Mnie pani w oddziale w ogóle nie zapytała, czego chcę używać do autoryzacji. Może ma prowizję od każdego SMS-a :D

Mnie przy zakładaniu konta powiedziano o tej opłacie za SMSy, ale wspomniano też, że najlepiej od razu stworzyć przelewy zdefiniowane, to wtedy kolejne przelewy nie będą wymagać płatnych SMSów. O aplikacji też coś wspominano - generuje ona kody do potwierdzeń przelewów, ale nie korzystałem z niej nigdy.

BTW. Nie znam innego banku, który pobiera opłaty za SMSy autoryzacyjne.

Data: 2015-10-04 15:02:38
Autor: Kamil Jońca
Pekao - opłata za SMS do autoryzacji
piasecki.robert@gmail.com writes:

[...]

BTW. Nie znam innego banku, który pobiera opłaty za SMSy autoryzacyjne.
BZWBK, za chyba każdy powyżej 5 miesięcznie.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Pekao - opłata za SMS do autoryzacji