Pekao - próba w?amu czy pomy?ka?

Data: 2011-02-27 23:26:20
Autor: Rafał
Pekao - próba w?amu czy pomy?ka?
W dniu 2011-02-25 18:53, Miroo pisze:
Oczywiście możliwe, że to tylko
pomyłka, ale fakt, że łączono się z zagranicy (Belgia) i z trudnego do
namierzenia dynamicznego adresu adsl (pewnie taka nasza neostrada -
143.235-176-91.adsl-dyn.isp.belgacom.be) sugeruje co innego.

Kompletnie nic to nie sugeruje, poza tym, że ten ktoś jest w Belgii. Ja bym jeszcze zrozumiał, gdyby Ci dostęp zablokował. Kiedyś próbowałem się zalogować do Aliora nie pamiętając loginu. Chyba z 40 razy próbowałem i jak trafiłem z takim samym obrazkiem to próbowałem hasło. Ciekawe czy ktoś w ogóle zauważył.

--
Raf

Data: 2011-02-27 17:08:31
Autor: witek
Pekao - próba w?amu czy pomy?ka?
On 2/27/2011 4:26 PM, Rafał wrote:

Kompletnie nic to nie sugeruje, poza tym, że ten ktoś jest w Belgii.

Nawet i to nie musi być prawdą.
Ja korzystam z proxy i remote desktop bo mi tak wygodniej.

Pekao - próba w?amu czy pomy?ka?