Pekao rozdaje (i zabiera) prezenty świąteczne

Data: 2016-12-24 21:42:31
Autor: Tomasz Chmielewski
Pekao rozdaje (i zabiera) prezenty świąteczne
W historii konta w Pekao pojawiła mi się taka oto ciekawa pozycja:

http://www.awesomescreenshot.com/image/1991306/ce551e54b4e54702cbfe5116633a0ded

:)))

Niestety Mikołaj w tym roku nie dopisał, bo chwilę później wskoczyło:

http://www.awesomescreenshot.com/image/1991314/73b910c47b66501d1eaba24a9b22bd33

W szczegółach transakcji niby "UZN Z TYT BLEDNEGO OBCIAZENIA".

Może po świętach skorygują korektę :)

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-12-28 18:04:14
Autor: PiteR
Tomasz Chmielewski pisze tak:

W historii konta w Pekao pojawiła mi się taka oto ciekawa pozycja:

http://www.awesomescreenshot.com/image/1991306/ce551e54b4e54702cbfe
5116633a0ded :)))

Ciekawe co byś zrobił jeśli byłoby jedno zero więcej ;)
Czy tylko skrinszot?

Albo co by zrobili jeśli bez zera ale byś przelał ojcu Dyrektorowi hyhy :)

w każdym razie zazdraszczam wydruku ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Pekao rozdaje (i zabiera) prezenty świąteczne