Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Pękł pierścień

Pękł pierścień

Data: 2010-02-02 13:08:52
Autor: bratPit[pr]
Pękł pierścień
Silnik V6.
Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na tulei.
Warto to w ogóle robić?

pytanie jest trochę filozoficzne,
bo technicznie - o ile występują do tego silnika pierścienie nadwymiarowe/części sensownej jakości -  nie ma problemu zrobić - o ile dasz to komuś kto wie co robi, a więc raz mechanik, a dwa firma zajmująca się szlifami itd. i efekty będą na pewno OK,
a ekonomicznie to już musisz sam zdecydować,
brat

Data: 2010-02-02 13:22:02
Autor: J.F.
Pękł pierścień
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w
Silnik V6.
Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na tulei.  Warto to w ogóle robić?

pytanie jest trochę filozoficzne,
bo technicznie - o ile występują do tego silnika pierścienie nadwymiarowe/części sensownej jakości -  nie ma problemu zrobić - o ile dasz to komuś kto wie co robi, a więc raz mechanik, a dwa firma zajmująca się szlifami itd. i efekty będą na pewno OK,
a ekonomicznie to już musisz sam zdecydować,

Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu.
IMO - nie warto.

Mozna sie ewentualnie rysa nie przejmowac i tylko zmienic pierscienie.
Ewentualnie sie doszukac - moze silnik na tulejach i wystarczy jedna wymienic.

J.

Data: 2010-02-02 14:02:48
Autor: Jacek
Pękł pierścień

Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu.
IMO - nie warto.

No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?

Data: 2010-02-02 14:16:56
Autor: peter
Pękł pierścień
No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?

pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce

Data: 2010-02-02 14:20:01
Autor: Lewis
Pękł pierścień
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hk98ne$cbk$1news.onet.pl...
No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?
pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce

Nie przesadzaj zdażają się młode zgnioty z małymi przebiegami. owszem pewny w 100% to tylko serwis ale w miare pewny to już może być.

--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-02 14:22:24
Autor: Lewis
Pękł pierścień
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk98q7$cj0$1news.onet.pl...
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hk98ne$cbk$1news.onet.pl...
No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?
pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce
Nie przesadzaj zdażają się młode zgnioty z małymi przebiegami. owszem
pewny  w 100% to tylko serwis ale w miare pewny to już może być.

*rz

--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-02 18:03:02
Autor: J.F.
Pękł pierścień
Użytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisał w wiadomości news:hk97l8$big$1node1.news.atman.pl...
Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu.
IMO - nie warto.

No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?

silnik ze szrotu - kot w worku, silnik od mechanika .. tez kot w worku.
Pierwszy jest wieksza niewiadoma, drugi drozszy.

A gdzies za tym jest jeszcze wartosc i przyszly czas eksploatacji calego pojazdu.
Zaplacisz duzo, zrobia ci swietnie, a i tak zdasz na zlom :-)

J.

Pękł pierścień

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona