Data: 2010-02-02 13:08:52 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Pękł pierścień | |
Silnik V6. pytanie jest trochę filozoficzne, bo technicznie - o ile występują do tego silnika pierścienie nadwymiarowe/części sensownej jakości - nie ma problemu zrobić - o ile dasz to komuś kto wie co robi, a więc raz mechanik, a dwa firma zajmująca się szlifami itd. i efekty będą na pewno OK, a ekonomicznie to już musisz sam zdecydować, brat |
|
Data: 2010-02-02 13:22:02 | |
Autor: J.F. | |
Pękł pierścień | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w
Silnik V6. Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu. IMO - nie warto. Mozna sie ewentualnie rysa nie przejmowac i tylko zmienic pierscienie. Ewentualnie sie doszukac - moze silnik na tulejach i wystarczy jedna wymienic. J. |
|
Data: 2010-02-02 14:02:48 | |
Autor: Jacek | |
Pękł pierścień | |
Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu. No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>? |
|
Data: 2010-02-02 14:16:56 | |
Autor: peter | |
Pękł pierścień | |
No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>? pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce |
|
Data: 2010-02-02 14:20:01 | |
Autor: Lewis | |
Pękł pierścień | |
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hk98ne$cbk$1news.onet.pl...
No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce Nie przesadzaj zdażają się młode zgnioty z małymi przebiegami. owszem pewny w 100% to tylko serwis ale w miare pewny to już może być. -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaż Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-02-02 14:22:24 | |
Autor: Lewis | |
Pękł pierścień | |
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk98q7$cj0$1news.onet.pl...
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hk98ne$cbk$1news.onet.pl... *rz -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaż Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-02-02 18:03:02 | |
Autor: J.F. | |
Pękł pierścień | |
Użytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisał w wiadomości news:hk97l8$big$1node1.news.atman.pl...
Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu. silnik ze szrotu - kot w worku, silnik od mechanika .. tez kot w worku. Pierwszy jest wieksza niewiadoma, drugi drozszy. A gdzies za tym jest jeszcze wartosc i przyszly czas eksploatacji calego pojazdu. Zaplacisz duzo, zrobia ci swietnie, a i tak zdasz na zlom :-) J. |