Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!

Data: 2013-04-15 23:44:20
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!
W mediach info nie sluchac o niczym innym...a tym bardziej o notowaniach zlota czy ropy i innych surowcow. Wszystko idzie w dol a zloto wrecz pikuje...
http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/zloto.html?waluta=USD&chart=B1M

Data: 2013-04-16 08:52:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

Uzytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b44fe75b-6925-40a1-923d-b34dcb84d663googlegroups.com...
[...]

To na co czekasz? Wyprzedawaj te tony zlota, które zgromadziles!

setnie ubawiony

--
Dyskusja z wierzacym jest jak gra w szachy z golebiem. Niewazne, jak dobrze grasz, golab i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i bedzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-16 00:00:54
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 08:52:21 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

>W mediach info nie sluchac o niczym innym...a tym bardziej o notowaniach >zlota czy ropy i innych surowcow. Wszystko idzie w dol a zloto wrecz >pikuje...

To na co czekasz? Wyprzedawaj te tony zlota, kt�re zgromadziles!

Zle radzisz. Szkodliwie. ;P
To dobrze przygotowana akcja hurtowego czyszczenia zlota z rynku. Teraz trzeba wlasnie kupowac. I to kruszec a nie papierowe zloto.
To widac po malejacych rezerwach kruszcu -ktos potezny robi zapasy.
Swoja droga ta cisza w mediach o peknieciu zlotej banki jest doprawdy wymowna...

Data: 2013-04-16 10:09:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:22c97c56-5f9e-4f11-ac51-d5e5ead7a516googlegroups.com...
> [...]

Swoja droga ta cisza w mediach o peknieciu zlotej banki jest doprawdy wymowna...

======================

No to wielka szkoda, ĹĽe Amber Gold nie istnieje!

uchichany po pachy

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-16 11:03:18
Autor: pulsar
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

No to wielka szkoda, ĹĽe Amber Gold nie istnieje!

uchichany po pachy

Uchichany, nie masz czego żałować... ten
Amber Gold to tylko fragment większej całości
pewnej platformy...

Data: 2013-04-16 11:31:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:516d13d3$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

No to wielka szkoda, ĹĽe Amber Gold nie istnieje!

uchichany po pachy

Uchichany, nie masz czego żałować... ten
Amber Gold to tylko fragment większej całości
pewnej platformy...

====================

A Tusk prezesem!
Chyba widziałeś jednego uratowanego ze Smoleńska i ci to powiedział.

stypendysta ZUS

Data: 2013-04-16 11:46:09
Autor: pulsar
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

Chyba widziałeś jednego uratowanego ze Smoleńska i ci to powiedział.

stypendysta ZUS

Nie przesadzaj z konfabulacjami, to nie przystoi
nawet 'stypendyście ZUS'...

Data: 2013-04-16 12:37:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:516d1ddf$0$1258$65785112news.neostrada.pl...

Chyba widziałeś jednego uratowanego ze Smoleńska i ci to powiedział.

stypendysta ZUS

Nie przesadzaj z konfabulacjami, to nie przystoi
nawet 'stypendyście ZUS'...

========================

Chcę dorównać Macierewiczowi i Kaczyńskiemu! Sądzę, że mi to nieźle wychodzi. Będzie lepiej, gdy dłużej popraktykuję. Czytam Sakiewicza i się dokształcam.

stypendysta ZUS

Data: 2013-04-16 12:57:48
Autor: pulsar
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

Chcę dorównać Macierewiczowi i Kaczyńskiemu! Sądzę, że mi to nieźle
wychodzi. Będzie lepiej, gdy dłużej popraktykuję. Czytam Sakiewicza i
się dokształcam.

Wręcz przeciwnie, wychodzi ci fatalnie... ale cóż,
jakie wzorce, takie wyniki... ;-)

Data: 2013-04-16 14:36:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:516d2ea9$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

[...]

===========================

Nie załamuję się. Trenuję do upadłego. Oni też 3 lat potrzebowali by osiągnąc obecną doskonałość!

zmotywowany

Data: 2013-04-16 14:43:12
Autor: pulsar
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

Nie załamuję się. Trenuję do upadłego. Oni też 3 lat potrzebowali by
osiągnąc obecną doskonałość!

zmotywowany

Ha, ha, ha... nie słyszałem by ktoś tak się
motywował by dorównać kretynom... ha, ha...

Data: 2013-04-16 15:00:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:516d475d$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

[...]

===================================

I tu trafiłeś w sedno. Jest prawie niemożliwością, żeby dorównać kretynom, jeśli się nie jest na ich poziomie umysłowym. Dlatego tak się motywuję.

rozbawiony

Data: 2013-04-16 08:56:11
Autor: WW
W dniu 2013-04-16 08:44, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

A więc czas zacz±ć je kupować!
Zobaczycie, jak potem kurs wystrzeli w niebo.

Pozdrawiam
WW
"Szczerzę wierzę, że instytucje bankowe s± bardziej niebezpieczne dla naszej wolno¶ci, niż armie. Emisja pieniędzy powinna być odebrana bankom i przywrócona ludziom, do których te pieni±dze należ±"
T. Jefferson

Data: 2013-04-16 08:59:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkisme$f16$2node1.news.atman.pl...
[...]

Szkoda, że Amber Gold nie istnieje. Można byłoby umoczyć!

stypendysta ZUS

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-16 11:11:50
Autor: xan
W dniu 16.04.2013 08:59, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Widzisz panie Bogdanie, a jednak to ma zwi±zek z Amber, gdyż nasza prokuratura trzyma dalej to złoto, jak je zajęła to kurs złota wynosił około 1700$ za uncję, teraz 1350$ - 1400$ (z prognoz analityków wynika ze poleci jeszcze niżej, nawet w granice 1000$) popatrz ile ewentualnej kasy stracili na wypłatę dla poszkodowanych.

Nie do¶ć ze Amber ich wydymało to jeszcze teraz zmniejszyła się im ewentualna wypłata.

Data: 2013-04-16 11:39:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkj4km$7mm$1news.icm.edu.pl...
[...]

A gdyby było odwrotnie i kurs rósł? A prokuratorzy szybko złoto sprzedali i forsę oddali? Też byłoby kijowato?

ubawiony

Data: 2013-04-16 11:50:19
Autor: pulsar
Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!

A gdyby było odwrotnie i kurs rósł? A prokuratorzy szybko złoto
sprzedali i forsę oddali? Też byłoby kijowato?

ubawiony

Nie masz się czym bawić... sprzedaż złota
Amber Gold to nie sprawa prokuratury, tylko
likwidatora spółki.

Data: 2013-04-16 12:42:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomo¶ci news:516d1ed8$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

[...]

==========================

Co¶ niespójnie piszesz. Raz, że: "(...) gdyż nasza prokuratura trzyma dalej to złoto, jak je zajęła (...)". Innym razem, że to sprawa likwidatora.

Czy czasem co¶ ci się nie pokićkało?

ubawiony po pachy

Data: 2013-04-16 13:07:44
Autor: pulsar
Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!

Co¶ niespójnie piszesz. Raz, że: "(...) gdyż nasza prokuratura trzyma
dalej to złoto, jak je zajęła (...)". Innym razem, że to sprawa
likwidatora.

Mylisz mnie wa¶ć z niejakim xan'em...?
(patrz post z 11:11)
Ja znam kodeks spółek handlowych do¶ć dobrze
by pisać niespójnie...

Czy czasem co¶ ci się nie pokićkało?
ubawiony po pachy

Jednak musisz lepiej kontrolować te swoje
stany ubawienia...

Data: 2013-04-16 12:30:57
Autor: xan
W dniu 16.04.2013 11:39, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Jak by kurs rósł, to by Amber Gold nie splajtowało i by nie było sprawy w prokuraturze. Spadek cen złota załatwił Amber Gold (1 fala miała miejsce w okresie luty-maj 2012) - rynek forex, tam nie trzeba mieć ton złota aby nim handlować.

A co do złota, to powiem tak, prokuratura powinna tak zadbać aby zachować warto¶ć kapitału jak± to złoto reprezentowało w momencie jego przejęcia - proste jak drut.

Data: 2013-04-16 12:48:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkj992$hg4$1news.icm.edu.pl...
[...]

To teraz wiem dlaczego prokuratura nie zajmuje się ¶ledztwami. Ona ¶ledzi wszelkie kursy, zwyżki i zniżki itp. by zadbać o warto¶ć zarekwirowanych walorów, kosztowno¶ci itp.
A je¶li warto¶ć się obniży, to dopłacaj± z własnej kieszeni?
A jak zwyżkuje, to się bogac±?
Je¶li to drugie, to ja chę być prokuratorem!!!!!

ubawiony do imentu

Data: 2013-04-16 13:16:48
Autor: pulsar
[...]

Tu przyznaję ci rację, można się u¶miać z tego
co xan wymy¶la... Amber Gold to klasyczna piramida
finansowa, dlatego prokuratura zabrała się wreszcie
do tego co przedtem tolerowała... a to już nie jest
takie zabawne, w tym chorym kraju...

Data: 2013-04-16 13:36:11
Autor: xan
W dniu 16.04.2013 13:16, pulsar pisze:

[...]

masz prawo, wystarczy jeszcze zrozumieć

Amber Gold to klasyczna piramida
finansowa, dlatego prokuratura zabrała się wreszcie
do tego co przedtem tolerowała... a to już nie jest
takie zabawne, w tym chorym kraju...

Mogli ludzie czytać umowy, nie było by problemu.

Data: 2013-04-16 13:58:20
Autor: pulsar
W dniu 2013-04-16 13:36, xan pisze:

Tu przyznaję ci rację, można się u¶miać z tego
co xan wymy¶la...

masz prawo, wystarczy jeszcze zrozumieć

Ale kto nie rozumie, ja czy ty?

AG bezprawnie prowadził działalno¶ć parabankow±,
i obracał metalami szlachetnymi. Prokuratura za¶
nie reagowała tak jak powinna na zalecenia KNF.
Aktualnie wyja¶niana jest też rola BGŻ, który
prowadził konta AG.

[...]

Umowy zawierane były przez podmiot działaj±cy
nielegalnie i maj±cy na celu oszukanie klientów.

Jakby¶ zauważył jak±¶ lukę w moim pojmowaniu
tej platformy oszustów, to wykaż ten bł±d...

Data: 2013-04-16 14:08:54
Autor: xan
W dniu 16.04.2013 13:58, pulsar pisze:
[...]

Ok, to widać ze nie rozumiesz. Moja opinia nie dotyczyła tego co piszesz. Ale z tym co napisałe¶ wyżej się zgadzam jak najbardziej.

[...]

Co nie zwalnia z my¶lenia.Zwłaszcza gdy kto¶ obiecuje 10% od lokaty bez względu na warunki na rynku a banki oscyluj± w granicach 4-5%.

Jakby¶ zauważył jak±¶ lukę w moim pojmowaniu
tej platformy oszustów, to wykaż ten bł±d...

Tutaj wchodzisz w politykę gdzie jest normalne przestępstwo.

Data: 2013-04-16 14:38:57
Autor: pulsar
W dniu 2013-04-16 14:08, xan pisze:

Co nie zwalnia z my¶lenia.Zwłaszcza gdy kto¶ obiecuje 10% od lokaty bez
względu na warunki na rynku a banki oscyluj± w granicach 4-5%.

No tak, zgoda. Tu pazerno¶ć została ukarana...
ale ludzie obserwowali AG miesi±cami, latami,
widzieli jak to ro¶nie w siłę, kto tam pracuje
i teraz też obserwuj± jak to jest likwidowane...

Data: 2013-04-16 14:45:33
Autor: A. Filip
i od razu...zamach!
xan <info@activsoft.pl> pisze:
W dniu 16.04.2013 13:58, pulsar pisze:
[...]
Umowy zawierane były przez podmiot działający
nielegalnie i majÄ…cy na celu oszukanie klientĂłw.

Co nie zwalnia z myślenia.Zwłaszcza gdy ktoś obiecuje 10% od lokaty
bez względu na warunki na rynku a banki oscylują w granicach 4-5%.

To w RP3 podmioty działające nielegalnie na taką skalę mają się dobrze
_latami_? W normalnym kraju jak poważny/sporawy podmiot działa _jawnie_
latami to brak "ukrócenia" wzbudza _solidne_ "domniemanie legalności".

A co do banków: Wystarczy napisać "złodziejskie banki" (w zagranicznych
rękach) żeby wszystko stało się "jasne" :-)

--
A. Filip
Nie ma ludzi bez wad.   -- PrzysĹ‚owie niemieckie

Data: 2013-04-16 15:01:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:u3sxwmz3ffd4g2.huge.strangled.net...
xan <info@activsoft.pl> pisze:
[...]

Jesteś taki pewny? A kto przewalił na miliardy? Aż pierze się posypało i USA zadrżało w panice?

ubawiony

Data: 2013-04-16 14:39:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkjd3b$pde$1news.icm.edu.pl...
[...]

I tu jest pies pogrzebany. Masz 1000% racji!

czytaj±cy umowy

Data: 2013-04-16 13:32:49
Autor: xan
W dniu 16.04.2013 12:48, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Rozumiesz słowo co napisałem "zachowanie warto¶ci kapitału" ? Słowo "zadbać" przetłumacz sobie na "odpowiednia instytucja".

Jako¶ prokuratura nie miała problemu aby zwracać się z pro¶b± o wycenę i oceny jako¶ci złota do NBP i ten że sam NBP mógł się tym zaj±ć.
Przy tego rodzaju "wałku" taki wysiłek by ich nie zbawił aby zabezpieczyć poszkodowanych.

Data: 2013-04-16 14:49:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkjct1$oso$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jasne. Poszkodowanym może smoczki kupić? I pieluszki?

ubawiony

Data: 2013-04-16 09:09:18
Autor: A. Filip
i od razu...zamach!
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

A więc czas zacząć je kupować!
Zobaczycie, jak potem kurs wystrzeli w niebo.

JesteĹ› takĹĽe wielbicielem Ĺ‚apania (ostrych) spadajÄ…cych noĹĽy?
Ile *swoich* pieniędzy inwestujesz w swoją przepowiednie proroku?

Sądzę że raczej masz rację ale ja doskonale pamiętam tych wszystkich co
o wiele za wcześnie rzucili się do łapania spadających noży na WGPW jak
się kryzys dopiero rozkręcał.

Twoje pieniÄ…dze, twĂłj zysk *albo strata*.

--
A. Filip
Zajadać się siedząc – grzech, zajadać się leżąc – duży grzech, zajadać

Data: 2013-04-16 09:14:48
Autor: WW
W dniu 2013-04-16 09:09, A. Filip pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

Jeste¶ także wielbicielem łapania (ostrych) spadaj±cych noży?
Ile *swoich* pieniędzy inwestujesz w swoj± przepowiednie proroku?

50%

S±dzę że raczej masz rację ale ja doskonale pamiętam tych wszystkich co
o wiele za wcze¶nie rzucili się do łapania spadaj±cych noży na WGPW jak
się kryzys dopiero rozkręcał.

Twoje pieni±dze, twój zysk *albo strata*.

Ale może stracę a może zarobię a teraz jest zawsze ICH zysk, moja strata.

Pozdrawiam
WW
"Historia pokazała, że spekulanci finansowi użyli każdej formy nadużycia, intrygi, oszustwa i wszelkich możliwych ¶rodków do zachowania kontroli nad rz±dami poprzez kontrolę pieniędzy i ich emisję.
James Madison,

Data: 2013-04-16 11:18:08
Autor: xan
W dniu 16.04.2013 08:56, WW pisze:
[...]

Powiem ci ze DUPA, już w 2012 mówiono ze złote jest przewarto¶ciowane, jak dochodziło w maju do kursu 1800, mówiono ze kiedy¶ to jebnie.

Lawina zaczeła się od ostatniego pi±tku jak Cypr opierdzielił parę ton, Chiny - bańka kredytowa oraz spadek PKB, wg. analityków walniemy w 1000$ w ci±gu paru miechów - więc jak chcesz to kupuj, twoja kasa.

Data: 2013-04-16 12:11:23
Autor: WW
W dniu 2013-04-16 11:18, xan pisze:
wg. analityków walniemy w 1000$
w ci±gu paru miechów - więc jak chcesz to kupuj, twoja kasa.

Pamiętaj, że ci sami analitycy nie przewidzieli Lehman Brothers.

Data: 2013-04-16 12:34:51
Autor: xan
W dniu 16.04.2013 12:11, WW pisze:
W dniu 2013-04-16 11:18, xan pisze:
wg. analityków walniemy w 1000$
w ci±gu paru miechów - więc jak chcesz to kupuj, twoja kasa.

Pamiętaj, że ci sami analitycy nie przewidzieli Lehman Brothers.

Soros przewidział, Goldman S. - też
Kiedy¶ jaki¶ m±dry powiedział, kryzys jest potrzebny aby inni mogli zbijać kapitał.

Pękła bańka na złotym i od razu...zamach!