Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

Data: 2013-04-16 08:52:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

Uzytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b44fe75b-6925-40a1-923d-b34dcb84d663googlegroups.com...
W mediach info nie sluchac o niczym innym...a tym bardziej o notowaniach zlota czy ropy i innych surowcow. Wszystko idzie w dol a zloto wrecz pikuje...
http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/zloto.html?waluta=USD&chart=B1M

To na co czekasz? Wyprzedawaj te tony zlota, które zgromadziles!

setnie ubawiony

--
Dyskusja z wierzacym jest jak gra w szachy z golebiem. Niewazne, jak dobrze grasz, golab i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i bedzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-16 00:00:54
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 08:52:21 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

>W mediach info nie sluchac o niczym innym...a tym bardziej o notowaniach >zlota czy ropy i innych surowcow. Wszystko idzie w dol a zloto wrecz >pikuje...

To na co czekasz? Wyprzedawaj te tony zlota, kt�re zgromadziles!

Zle radzisz. Szkodliwie. ;P
To dobrze przygotowana akcja hurtowego czyszczenia zlota z rynku. Teraz trzeba wlasnie kupowac. I to kruszec a nie papierowe zloto.
To widac po malejacych rezerwach kruszcu -ktos potezny robi zapasy.
Swoja droga ta cisza w mediach o peknieciu zlotej banki jest doprawdy wymowna...

Data: 2013-04-16 10:09:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:22c97c56-5f9e-4f11-ac51-d5e5ead7a516googlegroups.com...
> [...]

Swoja droga ta cisza w mediach o peknieciu zlotej banki jest doprawdy wymowna...

======================

No to wielka szkoda, że Amber Gold nie istnieje!

uchichany po pachy

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-16 11:03:18
Autor: pulsar
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

No to wielka szkoda, że Amber Gold nie istnieje!

uchichany po pachy

Uchichany, nie masz czego żałować... ten
Amber Gold to tylko fragment większej całości
pewnej platformy...

Data: 2013-04-16 11:31:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:516d13d3$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

No to wielka szkoda, że Amber Gold nie istnieje!

uchichany po pachy

Uchichany, nie masz czego żałować... ten
Amber Gold to tylko fragment większej całości
pewnej platformy...

====================

A Tusk prezesem!
Chyba widziałeś jednego uratowanego ze Smoleńska i ci to powiedział.

stypendysta ZUS

Data: 2013-04-16 11:46:09
Autor: pulsar
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

Chyba widziałeś jednego uratowanego ze Smoleńska i ci to powiedział.

stypendysta ZUS

Nie przesadzaj z konfabulacjami, to nie przystoi
nawet 'stypendyście ZUS'...

Data: 2013-04-16 12:37:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:516d1ddf$0$1258$65785112news.neostrada.pl...

Chyba widziałeś jednego uratowanego ze Smoleńska i ci to powiedział.

stypendysta ZUS

Nie przesadzaj z konfabulacjami, to nie przystoi
nawet 'stypendyście ZUS'...

========================

Chcę dorównać Macierewiczowi i Kaczyńskiemu! Sądzę, że mi to nieźle wychodzi. Będzie lepiej, gdy dłużej popraktykuję. Czytam Sakiewicza i się dokształcam.

stypendysta ZUS

Data: 2013-04-16 12:57:48
Autor: pulsar
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

Chcę dorównać Macierewiczowi i Kaczyńskiemu! Sądzę, że mi to nieźle
wychodzi. Będzie lepiej, gdy dłużej popraktykuję. Czytam Sakiewicza i
się dokształcam.

Wręcz przeciwnie, wychodzi ci fatalnie... ale cóż,
jakie wzorce, takie wyniki... ;-)

Data: 2013-04-16 14:36:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:516d2ea9$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

[...]

===========================

Nie załamuję się. Trenuję do upadłego. Oni też 3 lat potrzebowali by osiągnąc obecną doskonałość!

zmotywowany

Data: 2013-04-16 14:43:12
Autor: pulsar
Pekla banka na zlotym i od razu...zamach!

Nie załamuję się. Trenuję do upadłego. Oni też 3 lat potrzebowali by
osiągnąc obecną doskonałość!

zmotywowany

Ha, ha, ha... nie słyszałem by ktoś tak się
motywował by dorównać kretynom... ha, ha...

Data: 2013-04-16 15:00:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:516d475d$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I tu trafiłeś w sedno. Jest prawie niemożliwością, żeby dorównać kretynom, jeśli się nie jest na ich poziomie umysłowym. Dlatego tak się motywuję.

rozbawiony