[GF]Pękła rama - i co dalej?

Data: 2009-04-02 10:52:33
Autor: Ryszard Mikke
[GF]Pękła rama - i co dalej?
Dziś pękła mi rama w rowerze (*). Gary Fisher Advance.

Rama niby ma dożywotnią gwarancję, kupiona w Polsce
jesienią 2001 lub 2002, kiedy dystrybutorem GF był SkiTeam.

Z tego co wiem, dystrybutor się zmienił. Sklep, w którym
kupiłem, też już nie istnieje. Gdzie ja teraz powinienem
uderzyć z tą gwarancją i jakie mniej więcej mam szanse?

rmikke

(*) Z całkiem niewysokiego wału sobie zjechałem:
http://tnij.com/BWN2q
...a rama zrobiła ZGRZYT i zaczęła wyglądać tak:
http://tnij.com/w5Bbk

Data: 2009-04-02 13:02:49
Autor: kml
[GF]Pękła rama - i co dalej?

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr25dh$lpc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja sugeruje uderzyć od razu do GF do USiA i tam się pytać co dalej. Próby walczenia z polską rzeczywistością reklamacyjną ram z dożywotnią gwarancją zostaw sobie na sam koniec IMO.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-04-02 13:02:55
Autor: Wojtek Paszkowski
[GF]Pękła rama - i co dalej?
"Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gr25dh$lpc$1inews.gazeta.pl...
[...]

chyba znikome ;) Hehe, gwarancja Ski-team mówi jasno - "dożywotnia" oznacza do końca życia ramy (tzn. nazywa się to dokładnie jej "zdekapitalizowaniem";)

Pozwolę sobie zacytować:

"2. Gwarancja powyższa nie oznacza, że rower jest niezniszczalny i istnieć będzie wiecznie. Deklaracja gwarancyjna traci aktualność po upływie okresu dekapitalizacji."

Mimo wszystko - powodzenia!

pozdr

Data: 2009-04-02 17:37:23
Autor: PAWEŁ[LUB]
[GF]Pękła rama - i co dalej ?
Wojtek Paszkowski pisze:
[...]

Mi GF też pękł za czasów gdy GF dilował ski-team, po 3 tygodniach w sklepie czekała na mnie nowa rama.

SSC jest teraz dystrybutorem GF na Polske gdyby sie wypinali trzeba pisać do GF hedkłoter w us i a

--
"oni to jadą jak takie małe robociki, tyk tyk tyk, w ogóle się nie męczą a ja myślałam, że to ja jeżdżę najlepiej  :-D  " W.

Data: 2009-04-02 21:18:38
Autor: Ryszard Mikke
[GF]Pękła rama - i co dalej?
PAWEŁ[LUB] <zas3k@poczta.nospam.fm> napisał(a):
Wojtek Paszkowski pisze:

Mi GF też pękł za czasów gdy GF dilował ski-team, po 3 tygodniach w sklepie czekała na mnie nowa rama.

SSC jest teraz dystrybutorem GF na Polske gdyby sie wypinali trzeba pisać do GF hedkłoter w us i a

Na razie z SSC dostałem uprzejmą odpowiedź, żeby wysłać do nich
ramę, kartę gwarancyjną i paragon poczta (bo przez sklep już się nie da).
Znalazłem kartę ze Ski Teamu na razie, szukam paragonu.
I chyba była taka żółtawa karta od producenta...

rmikke

Data: 2009-04-03 16:50:59
Autor: amrac
[GF]Pękła rama - i co dalej ?
Ryszard Mikke pisze:
szukam paragonu.

Obawiam się, że będzie utleniony... dlatego ja teraz na wszystko biorę faktury.

Data: 2009-05-08 21:21:04
Autor: Ryszard Mikke
[GF]Pękła rama - i co dalej?
amrac <szymekto@o2.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:
> szukam paragonu.

Obawiam się, że będzie utleniony... dlatego ja teraz na wszystko biorę faktury.

Ja paragonu w końcu nie znalazłem, posłałem tylko tę kartę ze Ski Teamu.
Właśnie wczoraj otrzymałem mailem pytanie, na jaki adres mają mi wysłać ramę,
więc chyba będę chwalić Gary'ego :)

rmikke

Data: 2009-04-03 22:11:57
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
[GF]Pękła rama - i co dalej?

Mi GF też pękł za czasów gdy GF dilował ski-team, po 3 tygodniach w  sklepie czekała na mnie nowa rama.

SSC jest teraz dystrybutorem GF na Polske gdyby sie wypinali trzeba  pisać do GF hedkłoter w us i a

pare lat temu reklamowalem w SSC rame Treka, tez kupiona jeszcze przez  SkiTeam.
coprawda trwalo to duuuuzo za dlugo, ale gwarancja zostala uznana.
tymsamym uwazam ze warto probowac, bo raczej nie robia szczegolnych  problemow.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-04-02 13:22:58
Autor: Dominik Mirowski
[GF]Pękła rama - i co dalej?
[...]

Zadzwoń do SSC - teraz to ich działka.
--
Dominik

Data: 2009-04-02 14:31:46
Autor: click
[GF]Pękła rama - i co dalej ?

http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/64ac0ea01ec25cbb/3d35788ba8f094b0?hl=pl&lnk=gst&q=Dominik+wahoo

(*) Z całkiem niewysokiego wału sobie zjechałem:
http://tnij.com/BWN2q
..a rama zrobiła ZGRZYT i zaczęła wyglądać tak:
http://tnij.com/w5Bbk

tez pan nie masz gdzie jezdzic? po DDR!
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-04-03 16:51:41
Autor: amrac
[GF]Pękła rama - i co dalej ?

tez pan nie masz gdzie jezdzic? po DDR!

Won do Pruszkowa po torze jeździć! A nie trawę deptać!

Data: 2009-04-03 18:33:02
Autor: click
[GF]Pękła rama - i co dalej ?
amrac pisze:

tez pan nie masz gdzie jezdzic? po DDR!

Won do Pruszkowa po torze jeździć! A nie trawę deptać!

lepsze tory mam blizej na Czarnej Gorze ;P