[GF]Pękła rama - i co dalej?

Data: 2009-04-02 13:02:49
Autor: kml
[GF]Pękła rama - i co dalej?

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr25dh$lpc$1inews.gazeta.pl...
Dziś pękła mi rama w rowerze (*). Gary Fisher Advance.

Rama niby ma dożywotnią gwarancję, kupiona w Polsce
jesienią 2001 lub 2002, kiedy dystrybutorem GF był SkiTeam.

Z tego co wiem, dystrybutor się zmienił. Sklep, w którym
kupiłem, też już nie istnieje. Gdzie ja teraz powinienem
uderzyć z tą gwarancją i jakie mniej więcej mam szanse?

Ja sugeruje uderzyć od razu do GF do USiA i tam się pytać co dalej. Próby walczenia z polską rzeczywistością reklamacyjną ram z dożywotnią gwarancją zostaw sobie na sam koniec IMO.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

[GF]Pękła rama - i co dalej?