[GF]Pękła rama - i co dalej ?

Data: 2009-04-02 14:31:46
Autor: click
[GF]Pękła rama - i co dalej ?
Ryszard Mikke pisze:
Dziś pękła mi rama w rowerze (*). Gary Fisher Advance.

Rama niby ma dożywotnią gwarancję, kupiona w Polsce
jesienią 2001 lub 2002, kiedy dystrybutorem GF był SkiTeam.

Z tego co wiem, dystrybutor się zmienił. Sklep, w którym
kupiłem, też już nie istnieje. Gdzie ja teraz powinienem
uderzyć z tą gwarancją i jakie mniej więcej mam szanse?

http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/64ac0ea01ec25cbb/3d35788ba8f094b0?hl=pl&lnk=gst&q=Dominik+wahoo

(*) Z całkiem niewysokiego wału sobie zjechałem:
http://tnij.com/BWN2q
..a rama zrobiła ZGRZYT i zaczęła wyglądać tak:
http://tnij.com/w5Bbk

tez pan nie masz gdzie jezdzic? po DDR!
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-04-03 16:51:41
Autor: amrac
[GF]Pękła rama - i co dalej ?

tez pan nie masz gdzie jezdzic? po DDR!

Won do Pruszkowa po torze jeździć! A nie trawę deptać!

Data: 2009-04-03 18:33:02
Autor: click
[GF]Pękła rama - i co dalej ?
amrac pisze:

tez pan nie masz gdzie jezdzic? po DDR!

Won do Pruszkowa po torze jeździć! A nie trawę deptać!

lepsze tory mam blizej na Czarnej Gorze ;P