Peklowanie szynki

Data: 2010-12-09 12:32:24
Autor: MH
Peklowanie szynki
Cześć Chłopy ,

Macie jakiś dobry przepis na peklowanie szynki na mokro. Za 2 tygodnie chcę
wędzić. Jak coś macie sprawdzonego , to podajcie.

Dzięki ,

MH

Data: 2010-12-09 13:33:42
Autor: Neko
Peklowanie szynki
Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Macie jakiś dobry przepis na peklowanie szynki na mokro. Za 2 tygodnie chcę
wędzić. Jak coś macie sprawdzonego , to podajcie.

Panslavista ma kilka sposobow. Ostatnio ponoc peklowal w spirytusie. ;)

Data: 2010-12-09 12:52:25
Autor: MH
Peklowanie szynki
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> [...]

> wędzić. Jak coś macie sprawdzonego , to podajcie.

Panslavista ma kilka sposobow. Ostatnio ponoc peklowal w spirytusie. ;)

============

Tak planuję ją gotować ...

MH

Data: 2010-12-09 14:01:40
Autor: raff
Peklowanie szynki

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:idqje9$oto$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> wędzić. Jak coś macie sprawdzonego , to podajcie.

Panslavista ma kilka sposobow. Ostatnio ponoc peklowal w spirytusie. ;)

===========> Tak planuję ją gotować ...

Nie. Ty planujesz ja zjesc a potem peklowac na spirytusie w zoladku. A to nie to samo.

R.

Data: 2010-12-09 13:51:15
Autor: MH
Peklowanie szynki
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Tak planuj=EA j=B1 gotowa=E6 ...
>=20

Nie. Ty planujesz ja zjesc a potem peklowac na spirytusie w zoladku. A =

================

Pomysł przedni!!  Sprawdzałeś ??

MH

Data: 2010-12-09 14:40:29
Autor: Neko
Peklowanie szynki
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Nie. Ty planujesz ja zjesc a potem peklowac na spirytusie w zoladku. A to nie to samo.

:-)

Data: 2010-12-09 14:23:26
Autor: D. J. MC Donald Musk
Peklowanie szynki

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idqi8o$kb0$1inews.gazeta.pl...
Cześć Chłopy ,

Macie jakiś dobry przepis na peklowanie szynki na mokro. Za 2 tygodnie chcę
wędzić. Jak coś macie sprawdzonego , to podajcie.

ta szynka z tak modnego ostatnio kryla?

Data: 2010-12-09 14:49:09
Autor: utrOne
Peklowanie szynki
W dniu 2010-12-09 14:23, D. J. MC Donald Musk pisze:

ta szynka z tak modnego ostatnio kryla?

;D hehe - wymiekam jak czytam twoje posty.

konsekwencja tych durnych wpisów jest rozbrajająca. Za kazdym razem jak przechodze do twojej wypowiedzi to sobie wyobrazam jaki zwiazek frazeologiczny tym razem sie pojawi w kontekscie "tak modnego ostatnio kryla"

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-09 14:55:50
Autor: raff
Peklowanie szynki

"utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> wrote in message news:idqmop$6vm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zeby bylo durniej my pojdziemy za to siedziec.

Sprobuj wyobrazic sobie sale sadowa i Bombla argumentujacego ze kryl ma cos wspolnego z Prezydentowa.

R.

Data: 2010-12-09 14:01:00
Autor: MH
Peklowanie szynki

Sprobuj wyobrazic sobie sale sadowa i Bombla argumentujacego ze kryl ma =
cos wspolnego z Prezydentowa.

R.

====================

WOW !!  Czyżby sprawy zaszły aż tak daleko??  Pytam serio ...

MH

Data: 2010-12-09 15:19:39
Autor: D. J. MC Donald Musk
Peklowanie szynki

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:idqn5b$4re$1news.onet.pl...

[...]

A za co?
kryl jest bardzo zdrowy. W japonii sie nim zajadaja.
Panstwo pierwsi na pewno w tych usiech odwiedza jakas japonska restauracje - i w menu znajda pewnie ulubionego kryla!

Data: 2010-12-09 15:34:16
Autor: raff
Peklowanie szynki
[...]

No ja tez nie wiem za co.

Ja w kazdym razie wyjalem sobie sznorowki, przygotowalem szczoteczke i dwie puszki kryla.

R.

Data: 2010-12-09 15:41:05
Autor: utrOne
Peklowanie szynki
W dniu 2010-12-09 15:34, raff pisze:
Ja w kazdym razie wyjalem sobie sznorowki, przygotowalem szczoteczke i dwie puszki kryla.
z pewnoscia na grupie beda cotygodniowe zrzutki na dwie puszki co tydzien, zeby Ci doslac do paki.
puszki kryla oczywiscie.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-09 16:27:47
Autor: Panslavista
PO KRYLA...
"utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> wrote in message news:idqpq5$i98$1inews.gazeta.pl...

PO_kryla nas srbrna tama, PO_kryla nas tama josz...

http://www.youtube.com/watch?v=-bpESBxrzTw

Data: 2010-12-09 19:43:45
Autor:
PO KRYLA...
On Thu, 9 Dec 2010 16:27:47 +0100, "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
wrote:

"utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> wrote in message news:idqpq5$i98$1inews.gazeta.pl...

PO_kryla nas srbrna tama, PO_kryla nas tama josz...

http://www.youtube.com/watch?v=-bpESBxrzTw

 tobie tez odbija? robisz sie zalosny.

Data: 2010-12-09 19:49:36
Autor:
PO KRYLA...
On Thu, 9 Dec 2010 19:46:47 +0100, "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
wrote:

> tobie tez odbija? robisz sie zalosny.

Dorzuciłem tynfa...

 ocenialem cie wyzej.  zadajesz sie z tymi smieciami, synami parobkow ?  ty szlachcic? jak mozesz!

Data: 2010-12-09 19:58:17
Autor: Panslavista
PO KRYLA...

wrote:

> tobie tez odbija? robisz sie zalosny.

Dorzuciłem tynfa...

ocenialem cie wyzej.
zadajesz sie z tymi smieciami, synami parobkow ?
ty szlachcic? jak mozesz!

Chłopstwo ma swoich do hołubienia, np. łże-hrabiego wraz z samką.

Data: 2010-12-09 20:33:57
Autor: D. J. MC Donald Musk
PO KRYLA...

wrote:

> tobie tez odbija? robisz sie zalosny.

Dorzuciłem tynfa...

ocenialem cie wyzej.
zadajesz sie z tymi smieciami, synami parobkow ?
ty szlachcic? jak mozesz!

Bierz sie za kryla bo ci ktos miske ukradnie i pojdziesz spac glodny!

Data: 2010-12-09 21:57:04
Autor: raff
PO KRYLA...

wrote:

> [...]

ty szlachcic? jak mozesz!

Bierz sie za kryla bo ci ktos miske ukradnie i pojdziesz spac glodny!

Henia nie stac. Zostaly mu szprotki.

Tylko zeby ci zadna Krolowa Pieknosci nie ukradla, Heniu.

R.

Data: 2010-12-09 15:46:10
Autor: cirrus
Peklowanie szynki
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idql86$2hks$1news.ett.com.ua...
[...]

Ty już calkiem zidiociałweś od tego kryla.

--
stevep

Data: 2010-12-09 16:32:51
Autor: Panslavista
Peklowanie szynki

http://www.youtube.com/watch?v=I_HqU_Wa3xg

http://www.wiejskierozkosze.pl/ebooki/Wedzarnia_domowa.pdf

Data: 2010-12-09 15:43:14
Autor: MH
Peklowanie szynki
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Macie jakiś dobry przepis na peklowanie szynki na mokro. Za 2 tygodnie > chcę
> wędzić. Jak coś macie sprawdzonego , to podajcie.

Dzięki ,

MH

--

Peklowanie szynki