Peklowanie szynki

Data: 2010-12-09 13:33:42
Autor: Neko
Peklowanie szynki
Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Macie jaki¶ dobry przepis na peklowanie szynki na mokro. Za 2 tygodnie chcę
wędzić. Jak co¶ macie sprawdzonego , to podajcie.

Panslavista ma kilka sposobow. Ostatnio ponoc peklowal w spirytusie. ;)

Data: 2010-12-09 12:52:25
Autor: MH
Peklowanie szynki
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> [...]

> wędzić. Jak co¶ macie sprawdzonego , to podajcie.

Panslavista ma kilka sposobow. Ostatnio ponoc peklowal w spirytusie. ;)

============

Tak planuję j± gotować ...

MH

Data: 2010-12-09 14:01:40
Autor: raff
Peklowanie szynki

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:idqje9$oto$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> wędzić. Jak co¶ macie sprawdzonego , to podajcie.

Panslavista ma kilka sposobow. Ostatnio ponoc peklowal w spirytusie. ;)

===========> Tak planuję j± gotować ...

Nie. Ty planujesz ja zjesc a potem peklowac na spirytusie w zoladku. A to nie to samo.

R.

Data: 2010-12-09 13:51:15
Autor: MH
Peklowanie szynki
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Tak planuj=EA j=B1 gotowa=E6 ...
>=20

Nie. Ty planujesz ja zjesc a potem peklowac na spirytusie w zoladku. A =

Pomysł przedni!!  Sprawdzałe¶ ??

MH

Data: 2010-12-09 14:40:29
Autor: Neko
Peklowanie szynki
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Nie. Ty planujesz ja zjesc a potem peklowac na spirytusie w zoladku. A to nie to samo.

:-)

Peklowanie szynki