Pekniecie przewodu hamulcowego

Data: 2011-05-11 10:34:55
Autor: Lewis
Pekniecie przewodu hamulcowego
W dniu 2011-05-11 09:43, DJ pisze:
Ogladalem ostatnio swoj samochod od spodu i przewody hamulcowe mam
skorodowane do wymiany.
Przy okazji wiec zastanawiam sie jak by sie zachowal uklad hamulcowy w
przypadku pekniecia jednego z przewodow. Troche szukalem informacji w sieci
na ten temat, ale sa bardzo niejednoznaczne.
Moze wiec ktos z wlasnego doswiadczenia potrafi powiedziec co sie wtedy
dzieje. Czy samochod wcale nie hamuje, czy tez pedal wchodzi glebiej, ale
hamuje na pozostalych kolach, a moze trzeba "podpompowac" zeby pozostale
kola hamowaly?

Pedał pójdzie w podłogę ale koła będą hamowały ważne żeby nie puszczać go wtedy w akcie desperacji, wdeptać w podłogę i pomagać ręcznym, dodatkowo jak manual to jak najniższy bieg wrzucić żeby pomagać silnikiem.

Miałem coś takiego w moim byłym A6, udało się zatrzymać ale od tamtego momentu w każdym następnym aucie będę natychmiast po zakupie wymieniał przewody na Goodridge w stalowym oplocie, takie mam teraz w aktualnym aucie. Raz że nie martwię się o pękanie dwa że takie przewody zupełnie inaczej hamują, znacznie lepiej ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Pekniecie przewodu hamulcowego