Pęknięcie wydechu

Data: 2011-08-18 08:22:14
Autor: MaSs911
Pęknięcie wydechu
Witam wszystkich. Mam pytanie czy pęknięcie na kolektorze dolotowym do tłumika może odzaływac w jakiś sposób na moc ponieważ, od kupienia motora miał on inny klank w zasadzie większość 600tek było przy nim ciche i wszyscy sie dziwili ze bandit 400 a ma taki wygar dopiero nie dawno, zobaczyłem ze jest pęknięcie przed tłumikiem. I teraz tak się zastanawiam czy może to mieć jakiś wpływa na wkręcanie sie motora ponieważ niekiedy mi przerywa na wysokich obrotach i to było zawsze odkąd go kupiłem. Ostatnio zdjęliśmy tłumik u kolegi w Cbr i skarżył sie na ubytek mocy. Więc to chyba całkiem możliwe ze u mnie może być podobnie tym bardziej ze mechanik powiedział ze nie wie czemu on tak robi z strony mechanicznej motor jest igła jak uważacie? --

Pęknięcie wydechu