Data: 2009-08-29 18:49:37 | |
Autor: Bartek Grimm | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Użytkownik "mdx" <mateuszdolega@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bad6bf56-360a-48bf-a410-ffc5222b9936@e34g2000vbm.googlegroups.com...
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci... -- pozdrawiam Bartek Grimm |
|
Data: 2009-08-29 09:58:56 | |
Autor: mdx | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
On 29 Sie, 18:49, "Bartek Grimm" <bart...@complex.com.pl> wrote:
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci...A która profesjonalna grupa ma taki priorytet? Przeszedłem już przez wszystkie i trwałość zaczyna się i kończy na Alivio, ale z przyczyn oczywistych to nie jest rozwiązanie. Pozdr. |
|
Data: 2009-08-29 10:05:37 | |
Autor: Rowerex | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
On 29 Sie, 17:58, mdx <mateuszdol...@gmail.com> wrote:
A która profesjonalna grupa ma taki priorytet? Obecnie żadna, no chyba że do DH :> Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2009-08-29 19:07:27 | |
Autor: Kosu | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
mdx wrote:
A która profesjonalna grupa ma taki priorytet? Trwałą grupą jest XT, ew. SLX. Jak Ci za mało, to możesz sobie mocować pojedyncze elementy Saint. Grupa zawodnicza z założenia musi wytrzymać kilka dni i tyle wytrzymuje. Podobnie jak elementy w samochodach wyścigowych mają wytrzymać kilkadziesiąt godzin pracy. Oczywiście w XTR są też trwałe elementy, ale chyba w mniejszości. Carbonowa przerzutka? Carbonowy łańcuch albo zębatki też byś kupił? :) pozdrawiam, Kosu |
|
Data: 2009-08-29 22:48:05 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci...A która profesjonalna grupa ma taki priorytet? Dokładnie! Alivio jest najlepsze! zyga -- A fe, A psik, A ha |
|
Data: 2009-08-29 22:52:17 | |
Autor: mocniak | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
Powiedz to mojemu sramowi x-7, któremu stuknęło 40k i nawet luzów nie ma :-P -- Mocniak |
|
Data: 2009-08-29 23:01:47 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
"mocniak" <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> wrote in message news:h7c4e8$dn9$1inews.gazeta.pl... Powiedz to mojemu sramowi x-7, któremu stuknęło 40k i nawet luzów nie ma nnno to jest fenomenalna przerzutka. Użytkowuję od dwóch lat i też nie mogę wyjść z podziwu. Tylko znalezienie doń kółeczek to niezłe wyzwanie (ale z niemal bezzębnymi też da się jeździć ;) pozdr |
|
Data: 2009-08-30 15:49:46 | |
Autor: mocniak | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Użytkownik Wojtek Paszkowski napisał:
Mi przez pół zimy działało w ogóle bez kółka (plastik się wyłamał, blaszki starły) i dopiero po kilkuset kilometrach zdałem sobie sprawę, że zwiększony hałas podczas pracy napędu jest spowodowany tarciem łańcucha o śrubę, która kiedyś trzymała kółko :P Biegi działały, rower stał na podwórku, więc nie chciało mi się patrzyć i grzebać :P -- Mocniak |
|
Data: 2009-08-30 21:35:49 | |
Autor: click | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
mocniak pisze:
Użytkownik Wojtek Paszkowski napisał: zjedzcie z szosy w teren szybko zmieknie ;) http://speed4fun.ovh.org/sram/ -- c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC Cigarettes and coffee, man, that's a combination ;-) |
|
Data: 2009-08-29 23:05:31 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci...A która profesjonalna grupa ma taki priorytet? Po ulicach tylko śmigasz? Dlaczego cię nie było wtedy? Zmień ksywę na słabiak! :-P zyga -- A fe, A psik, A ha |
|
Data: 2009-08-30 17:01:35 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
PÄkniÄta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
On 2009-08-29, mocniak wrote:
UĹźytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisaĹ: Mi doĹÄ nowy ('07 bodajze) X-7 zĹapaĹ luzy po 1000km ostrego katowania. Nie miaĹo to Ĺźadnego zauwaĹźalnego wpĹywu na pracÄ, ale widaÄ SRAM teĹź nie jest taki, jak kiedyĹ. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-08-30 20:44:55 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
PÄkniÄta przerzutka XTR "plastik" ka rbon | |
Powiedz to mojemu sramowi x-7, ktĂłremu stuknÄĹo 40k i nawet luzĂłw nie ma :-PDokĹadnie!Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci...A ktĂłra profesjonalna grupa ma taki priorytet? Bo SRAM to gĂłwno. Hehe ;-) zyga -- A fe, A psik, A ha |
|
Data: 2009-08-30 00:06:39 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Dnia 29.08.2009 22:48 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :
Alivio to złom przy XTR. Pod każdym względem. Rzeczywistości nie nagniesz. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2009-08-30 00:15:06 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci...A która profesjonalna grupa ma taki priorytet? Hmmm, od 4 lat i nic, a jeździłem w każdych warunkach i nie jeden kamol przyładował. zyga -- A fe, A psik, A ha |
|
Data: 2009-08-30 00:18:05 | |
Autor: live_evil | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Ale xtr jest 4x sztywniejszy! :-) Fakt faktem, stare alivio bylo ciezkie, ale tam nie mialo sie co zepsuć. -- live_evil |
|
Data: 2009-08-30 00:49:02 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci...A która profesjonalna grupa ma taki priorytet? Stare, czyli które? Ja mam 2004 w manguście, altusa 2008 w czołgu i alivio 2025 w OK. ;-) zyga -- A fe, A psik, A ha |
|
Data: 2009-08-30 00:58:28 | |
Autor: live_evil | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
i alivio 2025 w OK. Pewnie nie tylko ja jestem ciekaw, jak wyglada alivio 2025 :-) -- live_evil |
|
Data: 2009-08-30 01:36:19 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
i alivio 2025 w OK. Takie jakby niewidoczne. ;-) zyga -- A fe, A psik, A ha |
|
Data: 2009-08-31 12:49:18 | |
Autor: dziki | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h7c82r$25s$1news.interia.pl...
Alivio to złom przy XTR. Pod każdym względem. Rzeczywistości nie nagniesz. Ciekawe czy wytrzyma ponad 10 lat tak jak moj XTR, ktory jest dalej sprawny. Nie mowiac juz o kulturze pracy obu modeli. pozdrawiam, dziki. |
|
Data: 2009-08-31 18:05:05 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Alivio to złom przy XTR. Pod każdym względem. Rzeczywistości nie nagniesz. Zapewne nie jeździłeś tak jak ja. :-P zyga -- A fe, A psik, A ha |
|
Data: 2009-08-31 19:38:57 | |
Autor: dziki | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h7gr52$e3i$1news.interia.pl...
Ciekawe czy wytrzyma ponad 10 lat tak jak moj XTR, ktory jest dalej sprawny. Nie mowiac juz o kulturze pracy obu modeli. Przez 4 lata nie skasowac przerzutki jezdzac dh? Tu sie nie ma co chwalic jazda. Starzejesz sie po prostu... :P pozdrawiam, dziki. |
|
Data: 2009-09-01 00:30:05 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Ciekawe czy wytrzyma ponad 10 lat tak jak moj XTR, ktory jest dalej sprawny. Nie mowiac juz o kulturze pracy obu modeli. Nienie, nonstop dh nie było, ale było wiele upadków, w lasach, w mieście. Aha, osłona troszkę pomogła. zyga -- A fe, A psik, A ha |
|
Data: 2009-08-30 07:26:31 | |
Autor: artek | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci...A która profesjonalna grupa ma taki priorytet? eee tam. moje alivio poszło razem z hakiem w diabły (znaczy w szprychy i do kosza) po roku jazdy. dużo więcej (ze 20 tysięcy km) wytrzymała lx (rocznik bodaj '04) - ale i tak haków zrywałem kilka rocznie. teraz, od ok. 10 tys. km używam xt shadow i jest cudnie. -- artek |
|
Data: 2009-08-29 10:03:08 | |
Autor: Rowerex | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
On 29 Sie, 17:49, "Bartek Grimm" <bart...@complex.com.pl> wrote:
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci... Bzdury prawisz, na pewno nie nigdy. Przerzutka tylna RD-M952 to jak dla mnie ideał pod względem wytrzymałości i wyglądu - waga tutaj jest sprawą wtórną i mało znaczącą, wytrzymałość bije na głowę wszystkie inne grupy, o wyglądzie nie wspominam. Potem XTR zaczął się świecić jak psu jajca i wszedł w erę rokoko, jakieś wydziwianie cnc, aż w końcu w plastik..., ale to taka moda nastała. Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2009-08-29 19:05:40 | |
Autor: . | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci... delikatnie - nieprawda niedelikatnie - kompletna bzdura 3 lata - jako drugi użytkownik męczę RD-M951 w różnych warunkach i nic ... Korby z tej samej "lini grupowej" - 950 - najmocniejsze zębatki z jakimi się zetknąłem Kaseta 950 - najmocniejsza ze znanych kaset Shimano (8) Stary XTR z lat 90'tych - niezniszczalny (korby, przerzutki) Do autora wątku - żywiczno-włóknista plecionka to nie metal. I tyle. |
|
Data: 2009-08-29 21:38:03 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Dnia 29.08.2009 19:05 użytkownik . napisał :
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci... Moim zdaniem jednak CS-M900 była lepsza, w tej chwili ujeżdżam jedną, jest ciągle w dobrym stanie, a ma 40 000 km. No ale XTR "nigdy nie był projektowany z priorytetem trwałości". Stary XTR z lat 90'tych - niezniszczalny (korby, przerzutki) Otóż to. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2009-08-29 22:51:49 | |
Autor: . | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Kaseta 950 - najmocniejsza ze znanych kaset Shimano (8) tak, masz rację - 900 nie ma sobie równych. Ciężka w porównaniu z późniejszymi modelami ale niezwykle mocna. I jeszcze czasami do zdobycia ... |
|
Data: 2009-08-29 19:11:39 | |
Autor: . | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Grupa XTR nigdy nie byla projektowana z priorytetem trwalosci... zajżyj tu http://pedaldamnit.blogspot.com/2008/05/shimano-xtr-rd-m950-gs-overhaul.html i wyciągnij wnioski Dodam że łożyska w tych przerzutkach pracują niezmiennie do całkowitego zużycia się (wytarcia) zębów co w przypadku BBB czy innych zamienników pozostaje w sferze bujania w obłokach |
|
Data: 2009-08-29 21:44:07 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon | |
Dnia 29.08.2009 18:49 użytkownik Bartek Grimm napisał :
Chyba nie widziałeś nigdy serii 900 i 950. Od 960 XTR zaczął się regularnie staczać na dno. Obecnie ujeżdżam przerzutki FD-M953 i RD-M952 oraz kasetę CS-M900. Wszystkie te części są niebywale trwałe. W szczególności przerzutka tylna to cacuszko, jest lekka, trwała, rozbieralna, świetnie wykonana i piękna (jak cała seria). Nowe wynalazki się chowają. Mam jeszcze kasetę CS-M960, na razie wygląda bardzo dobrze, ale też nie ma za dużego przebiegu, ok. 6 Mm. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |