Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon

Data: 2009-08-30 07:29:03
Autor: Piotr Biernawski
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon

Użytkownik "mdx" <mateuszdolega@gmail.com> napisał w wiadomości news:bad6bf56-360a-48bf-a410-ffc5222b9936e34g2000vbm.googlegroups.com...

Trwałość Shimano ostatnio to
jakieś jaja.

rok temu kupilem nowy rower na xt. po roku i przebiegu ok 3500 szlag trafil lozyska supportu, w samym supporcie zajechalem mala i srednia tarcze (3500km na milosc boska ! duza tarcza tez wyglada jakby byla na wykonczeniu, a to az jest niemozliwe, kiedys duza tarcza starczala na caly zywot korby...), lancuch wymienialem 3 razy (przy 1500 jego naciagniecie jest juz ponad norme, niestety ciagle robie ten blad i biore shimano zamiast srama), przednia przerzutka ma luzy jak diabli, bebenek w tylnej piascie wola o pomste do nieba, tylna przerzutka dziala ale wyglada jak po 10 sezonach. na mtb jezdze juz z 15 lat i takiego chlamu jak ten obecny jeszcze nie mialem. naprawde ciezko nie zgodzic sie co do trwalosci nowego shimano :(

pozdrawiam
piotrek

Data: 2009-08-30 13:16:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon
Piotr Biernawski bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
rok temu kupilem nowy rower na xt.

Jak to dobrze, że mam LX-a i w terenie przejechałem jakieś 100km... ;-))

Data: 2009-08-31 12:58:40
Autor: dziki
Użytkownik "Piotr Biernawski" <piotr@biernawski.com> napisał w wiadomości news:h7d2n0$juq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Od czasow octalinka shimano robi plastelinowe zebatki. ja ta korbe wymienilem po 4 miesiacach z powodow, ktore podales. Teraz mam WCS' a na isis i zebatki maja juz 4lata - co prawda maja juz jedno szlifowanie za soba, ale zebatki srodkowej zebatki shimano po jednym sezonie to juz by nawet nie bylo sensu szlifowac.

pozdrawiam,
dziki.

Pęknięta przerzutka XTR "plastik" karbon