Pęknięta rama KONA - szukam podobnej

Data: 2010-06-07 18:20:37
Autor: Niewe
Pęknięta rama KONA - szukam podobnej
Niestety, po drugim już spawaniu rama znowu zaczyna strzelać, strzykać i ostrzegać. Chyba pora się pożegnać :/
Rama to Cona Cinder Cone z 2004 roku. Dokładnie taka:
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2004&Brand=Kona&Model=Cinder%20Cone&Type=bike
rama ta jest dosyć specyficzna, bo dość "długa" To znaczy przednie koło wyjeżdża dość mocno przed kierę, ale generalnie to nadal rower do XC. Może nie wyścigówka, ale taka właśnie mi pasuje. Wszystko co macałem obecnie, dostępne w sklepach stacjonarnych to ścigacze, w których wisi się nad samą kierownicą. A ja bym chciał ramę w geometrii możliwie podobną do tej co mam. Czego szukać? Jakiej marki? Ma ktoś jakąś koncepcję czy poradę dla mnie? Może być używane, zaznaczam, że z przeglądu allegro wiele mi nie wynikło.
Pozdrawiam

Data: 2010-06-07 18:24:31
Autor: kml

Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomości news:huj68r$uha$1portraits.wsisiz.edu.pl...

(...) A ja bym chciał ramę w geometrii możliwie podobną do tej co mam. Czego szukać? Jakiej marki? Ma ktoś jakąś koncepcję czy poradę dla mnie?

Miarka w dłoń i jedziesz z koksem. Najważniejsza jest długość górnej rury i to będzie punkt odniesienia w szukaniu nowej ramy. Napisz do kony z prośbą o przesłanie kątów tej ramy i potem szukaj czegoś w ten deseń. Ze zdjęcia jest bardzo ciężko wywnioskować co jest podobne. Bez mierzenia/danych producenta _DLA KONKRETNEGO ROZMIARU_ się nie obędzie :)

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-06-07 10:49:38
Autor: Pr0NET
On Jun 7, 6:24 pm, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Niewe" <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomościnews:huj68r$uha$1portraits.wsisiz.edu.pl...

> [...]

bardzo ciężko wywnioskować co jest podobne. Bez mierzenia/danych producenta
_DLA KONKRETNEGO ROZMIARU_ się nie obędzie :)

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Zdjęcie plus photoshop lub gimp i kąty też da się wymierzyć :).

Data: 2010-06-08 21:56:01
Autor: Niewe
Pęknięta rama KONA - szukam podobnej --> poison zyankali
kml pisze:

[...]

Pomierzyłem wszystko co znalazłem w sieci. Wychodzi mi, że bardzo podobny jest Poison Zyankali rozm 50.
A teraz przyznać się kto w Wawie lub okolicach ma takowego, żebym się mógł przymierzyć :)

Data: 2010-06-09 08:48:46
Autor: kml

Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomości news:hum78m$d5v$1portraits.wsisiz.edu.pl...
kml pisze:

[...]

Oczywiście nikt - jak to zwykle bywa ;D Nie znam sztywnych poisonów, ale mając w pamięci moje doświadczenia z ich sprzedawcą proponuje być przygotowanym na ewentualne komplikacje w czasie zakupów.