Pęknięta rama KONA - szukam podobnej

Data: 2010-06-07 18:24:31
Autor: kml
Pęknięta rama KONA - szukam podobnej

Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomości news:huj68r$uha$1portraits.wsisiz.edu.pl...

(...) A ja bym chciał ramę w geometrii możliwie podobną do tej co mam. Czego szukać? Jakiej marki? Ma ktoś jakąś koncepcję czy poradę dla mnie?

Miarka w dłoń i jedziesz z koksem. Najważniejsza jest długość górnej rury i to będzie punkt odniesienia w szukaniu nowej ramy. Napisz do kony z prośbą o przesłanie kątów tej ramy i potem szukaj czegoś w ten deseń. Ze zdjęcia jest bardzo ciężko wywnioskować co jest podobne. Bez mierzenia/danych producenta _DLA KONKRETNEGO ROZMIARU_ się nie obędzie :)

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-06-07 10:49:38
Autor: Pr0NET
On Jun 7, 6:24 pm, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Niewe" <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomościnews:huj68r$uha$1portraits.wsisiz.edu.pl...

> [...]

bardzo ciężko wywnioskować co jest podobne. Bez mierzenia/danych producenta
_DLA KONKRETNEGO ROZMIARU_ się nie obędzie :)

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Zdjęcie plus photoshop lub gimp i kąty też da się wymierzyć :).

Data: 2010-06-08 21:56:01
Autor: Niewe
Pęknięta rama KONA - szukam podobnej --> poison zyankali
kml pisze:

[...]

Pomierzyłem wszystko co znalazłem w sieci. Wychodzi mi, że bardzo podobny jest Poison Zyankali rozm 50.
A teraz przyznać się kto w Wawie lub okolicach ma takowego, żebym się mógł przymierzyć :)

Data: 2010-06-09 08:48:46
Autor: kml

Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomości news:hum78m$d5v$1portraits.wsisiz.edu.pl...
kml pisze:

[...]

Oczywiście nikt - jak to zwykle bywa ;D Nie znam sztywnych poisonów, ale mając w pamięci moje doświadczenia z ich sprzedawcą proponuje być przygotowanym na ewentualne komplikacje w czasie zakupów.